17 בספטמבר 2016

"ברידג'יט ג'ונס בייבי" סרט קולנוע Bridget Jones Baby






התלבטתי, האם מי שלא צפה בברידג'יט ג'ונס הראשון לפחות או בשני הקודמים יהנה הנאה שלמה מהסרט הנוכחי, במחשבה שניה הבנתי שספק אם יש מי שאוהב את הז'אנר ולא ראה את הראשון לפחות וגם כי בתחילת הסרט יש תקציר קצרצר ומדוייק מאיפה באה הגיבורה ואיפה היא נמצאת היום.


רנה זלוונגר, היא ה voice over בסרט, היא ברידגיט, חמודה מאוד, אם כי נראה שהגזימה מעט עם הבוטוקס ומנעד ההבעות שלה, אם תשאלו אותי מסתכם באחד.  קולין פירת' הוא דארסי בו התאהבנו בסרט הראשון, התבגר מאוד אולם הקסם הבריטי המאופק נשאר. את מקומו של יו גרנט השרמנטי, הנבל שבחבורה, תפס בסרט זה כמליונר אמריקאי נדיב ומפנק, פטריק דמפסי שובה הלב שרובכם מכירים אותו מסדרת הטלוויזיה הבלתי נגמרת "האנטומיה של גריי", אני תמיד אזכור אותו כ"שליח הפיצה" בסרט "מאהב לפי שעה" עם קירסטי אלי. במי משניהם היא תבחר?




קומדיה בריטית שנונה חדה ומשעשעת, כזו שמחוברת למציאות אבל באופן מכיל והומוריסטי. שעתיים שעברו ביעף ולא הרגשנו בכלל, כי נהנינו ורותקנו בכל רגע ורגע.  תסריט משובח שמשתמש בשטיקים של הסרט הראשון בטרילוגיה אבל לוקח אותנו קדימה. נהניתי, צחקתי והתרגשתי יחד איתה, כי מי מאיתנו תמיד בטוחה בעצמה? למי מאיתנו לא קרה שחשבה שהיא עומדת בפני המשבר הגדול של חייה ולפתע הכל התהפך לטובה אבל לאו דווקא בדרך שציפתה. קשה לכתוב על סרט משעשע ורומנטי שכזה בלי ספויילרים אז אסתפק בבנאלי מבינהם -  רק אחד - הסוף כמו תמיד בקומדיות רומנטיות הוא רומנטי וטוב - לגמרי מפנק ויש גם פאנץ' ליין שסוגר מעגל ופותח דלת לסרט רביעי אולי.




סרט בנות ללא ספק ועדיין כולם ציחקקו במקומות הנכונים, כך שבין אם תלכו עם חברות ובין אם "תגררו" את הידיד/החבר/בן הזוג - כל הגברים באולם צחקו איתנו במקומות המצופים. קומדיה רומנטית מוצלחת מאוד ובין שלל הסרטים שצפיתי בהם לאחרונה מומלצת ומהנה.

אף על פי שאני מתנגדת מושבעת לטריילרים שעלולים לקחת את רגעי השיא של הסרט ולקלקל את ההנאה בו, אם אתם מתלבטים, הרי לכם קישור לטריילר שיעשה לכם חשק למהר ולהזמין כרטיסים, כי קומדיה רומנטית תמיד תאיר יום שגרתי







הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ





2 תגובות:

  1. שמעתי רבות וטובות על הסרט הזה ועכשיו עוד יותר בא לי ללכת ולצפות בסרט. תודה על הביקורת!

    השבמחק