25 באוגוסט 2016

OPI nail boutique בשכונת מונטיפיורי



אהבה גדולה וחלק לא מבוטל מתכני הבלוג הם לקים, וכך התייצבתי לי להשקה של בוטיק OPI במונטיפיורי. 






בוטיק OPI המקסים עובר דירה משרונה, למשכנו החדש בשכונת מונטיפיורי הצעירה והטרנדית ברחוב יהודית 14, כדי לתת מענה לדרישת הקהל לטיפולים נוספים ולטיפולי פדיקור וגם כן ומתכתב עם הסטנדרט העולמי של OPI ברחבי העולם.




במיקום החדש מאפשר הרחבת ליין המוצרים ותפריט הטיפולים והוספת טיפולי  פדיקור - כל הטיפולים על טהרת מוצרי הטיפוח לעור ולציפרניים מבית OPI. תרגישו את ההבדל :) ועדיין תתקבלו בחיוך מוכר של איילה מנהלת הבוטיק, יפה אמיתית ומאוד נעימה








עוד תמצאו בבוטיק, טיפולי פדיקור ומניקור יחודיים לגבר, קולקציית מוצרי הטיפוחOpi Manicure & Pedicure Spa ומארזים במחירים בלעדיים וכל זה באווירה צבעונית בשכונת מונטיפיורי היפה. מעבר לכביש תמצאו את בית הקפה הבוטיקי "רוטשילד" (בהנהלתו של אייל), אשר ינעים לכם את השהייה והטיפולים במשלוחים של קפה משובח, סלטים, כריכים ועוגות משובחות בתפריט יחודי למשלוח לבוטיק עצמו, במחירים ממש מצויינים. קישור








600!!! צבעים תמצאו בבוטיק, הכוללכים כמובן את הגוונים הקלאסיים של OPI ולצידם קולקציות מתוך שיתופי הפעולה הבינלאומיים המלהיבים שמנפיק לנו המותג.

אל תשכחו להצטרף למועדון הלקוחות OPI PREMIUM (הרשמה באתר הבית) המעניק הטבות, מתונות בימי הולדת וימי נישואים ועוד הפתעות ופינוקים במשך השנה, כמו גם 15% הנחה על טיפולים ו 10% הנחה על מוצרים.

שת"פ מקומי שלנו יש עם לקוחות סטודיו C בתל אביב אשר בהצגת כרטיס מועדון תקבלנה הטבה בבוטיק.






O.P.I Nail Boutique
שדרות יהודית 14 תל אביב
טלפון: 03-7445454

עוד פרטים באתר: קישור   שם תוכלו למצוא מידע נוסף, טיפים ומבצעים, מהנה וצבעוני.










אשר לי, תמיד נמשכת אל הקולקציה האחרונה שיש, במיוחד בעת חילופי העונות. הפעם WashingtonDC, סתווית ומושלמת בגוונים, דומני שהצלחתי ללקט ממנה את הכי מתחברים לשלהי עונת הקיץ אומר באופטימיות זהירה, כי נראה שהקיץ פה בשביל להישאר. נוי המקסימה פינקה אותי במני בחרדל ופדי בורוד לוהט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה