3 ביולי 2016

אנד ג'וי כדי לתת JOY &





פוסט שלקח לי יותר מידי זמן לשבת לכתוב, אבל ידעתי שזה יהיה כך ברגע שיצאתי מהפרזנטציה שטלטלה אותי ממש.





אנשים חושבים שאני מוחצנת ואני ההפך מזה. פתוחה, מתחברת בקלות לגמרי, אבל יש בי קנאות (מוגזמת) לפרטיות שלי ואני תמיד משדרת שהכל טוב.




מספרת על קשיים רק למשפחה/חברים מאוד קרובים. וגם זה לא תמיד ולא בקלות.

אם תעברו על עמוד הפייסבוק שלי תמצאו לקים צבעוניים, בתי קפה וחופשות. אבל מאחורי הקלעים שומרת רק עבורי.

וכך ביום גשם חורפי ניסיתי לבטל את ההגעה להשקה, אבל יצא שחברה מאוד טובה עברה לאסוף אותי, והרווחתי, כמה שהרווחתי. למדתי שיעור לחיים על ההקלה בלהיות עצמך, לא להסתיר ולשים מסיכה.





נדב עטיה איש נדיב לב וחכם, ישב מולנו ובפתיחות נדירה ושקולה שיתף אותנו בדרך שהובילה אותו להקים מיזם כזה. סיפר על ילדות יפה אבל גם קשה מאוד נפשית. על הרצון לברוח מהעול הנפשי ובד בבד עם האחריות שלקח על עצמו. ועל ההבנה שאם ניתן צ'אנס לאנשים שנשברו נפשית, או שהחיים לא חילקו להם קלפים טובים ונפלו בדרך, אז העולם יראה לפחות טיפה, אם לא הרבה יותר טוב.




נדב, בן לאב "הלום קרב" בפוסט טראומה. הוא סיפר לנו בגילוי לב, שאין קשה או בלתי אפשרי.  תמיד הצליח בעסקים וחי טוב אולם בבגרותו יום פשוט אחד קלט שבשביל רובנו אנשים "מוגבלים" הם שקופים וצריך ואפשר לעשות משהו כדי לשנות זאת.  

חשבתם על זה פעם? שאנחנו ממהרים לשפוט לפעמים ולא יודעים מה הקשיים של האחר/השונה מולנו? שלכאורה נראה שלם ורגיל כמו כולם. אנשים שאינם אוטיסטים אלא רק מוגבלים, נפשית, מנטלית. מכיון שראה מה הקושי הנפשי השית על אביו ועל משפחתו רצה מאוד לשלב תכנית עסקית וחברתית - עסק חברתי אמיתי, תוך ויתור על רווח - לא עמותה!! מול ספקים ולקוחות שישתלבו לעסק שיאפשר שישוקמו בו אנשים מוגבלים. אמר ועשה.

112 אנשים כבר עברו שיקום מלא. גם נכים שולבו במיזם - בטלפוניה.





זה לא היה קל הוא מודה. השנתיים הראשונות לא צלחו. אולם אשתו היא שהפיחה בן את הגיבוי והתקווה שלא לוותר. ואז עלתה בו ההארה, סתם מארזים לא עובד - נוסיף להם מסרים. לשמח ולתת תקווה.




וזה היה כל ההבדל - מסרים מפיחים שמחה, תקוה ואהבה, במארזים יפים המתאימים כשי וכפינוק לשלל אירועים. אביזרים ומתנות וגם שלל זרי פרחים טריים ויפיפיים.




מפה לשם כבר התפתחה תעשיה שלמה של מוצרים והיום יש כבר אולם מכירות גדול עם תצוגה מרווחת ויפה, אנד ג'וי לא מבקשים נדבות, לא תרומות ולא מתנות - רק בואו לקנות. רכשו מן המוצרים המקסימים שבחנות, זה הכי לגוף, לנשמה ולעשיית מצווה.




או כמו שאומרים באנד ג'וי "בזכותכם!! מתאפשר לאדם עם צרכים מיוחדים, לעבוד ולהתפרנס בכבוד"
אבל...בואו עם זמן כי השיטוט בסטודיו מהנה ומפנק, אל תפספסו את השוקולדים הנהדרים. יש מגוון מתנות, מארזים ואביזרים לכל חג ואירוע ולכל הגילאים.

סטודיו אנד ג'וי
המלאכה 4, ביתן 40 [הכניסה מרחי העמל 5]
פארק אפק, ראש העין
טלפון: 03-9011735
מייל-  info@andjoy.co.il





ניתן גם לרכוש און ליין באתר: קישור 





ברור לכם שיצאתי משם עם דמעות בעיניים, לא של עצב אלא של התרגשות. 
מסתבר שיש אנשים טובים באמצע הדרך!




תגובה 1: