26 ביוני 2016

קרליין - חדש מ - CARELINE





אם ישאלו אותי, צריך לתת לקרליין פרסים ולקשור לה כתרים, על החדשנות, על היותה בקדמת הטכנולוגיה בכל הקשור לטיפוח ואיפור. קרליין מביאה אלינו במחירים נגישים את הפיתוחים החדשים והעדכניים ותמיד עם היד על הדופק בעולם הביוטי ובכלל.







The Contour & Define Kit



נדמה שאת תקופות האיפור אפשר לחלק, לפני קים קרדישאן ואחרי. קרדישאן קידשה את חיטוב והצללות הפנים מה שהביא כל חברת איפור ראויה לצאת בקולקציה משלה המאפשרת לכל מתאפרת ליישם בקלות את חיטוב והצללת הפנים.

קרליין משיקה ערכה לחיטוב ופיסול תווי הפנים  "The contour&define Kit" יחד עם מברשת יעודית.

מי שמכירה אותי יודעת שכל כמה שחשוב לי להיראות מטופחת ולהסתיר את פגמי העור. באותה המידה אני מחפשת חיים קלים וקיצורי דרך ובמיוחד ביום יום.


ערכת הקונטור מכילה ארבע גוונים בסיסיים ומתאימה לבעלות עור בהיר. אין לי ספק שבהמשך יגיע גם תורן של בעלות גוון בינוני או כהה יותר, אבל הפעם הבהירות הן שנהנות.  





עומר אסף, אמן איפור ומעצב אומנותי בקרליין, מדגים בעזרת 4 שלבים פשוטים טכניקת הצללות לשדרוג הנתונים הטבעיים של כל אחת ואחת מאיתנו, וזה עובד, נסו ותראו.





3 גוונים להצללה ואחד להארות. 







מברשת הצללה וחיטוב תווי הפנים 09

בהתאמה עם הערכה, הושקה מברשת יעודית עשויה סיבים סינטטיים רכים במבנה שטוח וצר לשם הגדרת קו הלסת ועצמות הלחיים. לטעמי המברשת מצויינת, במיוחד למתחילות שביננו, נוחה מאוד להנחה על קווי מיתאר הפנים. אני מציעה לכן להתנסות בפארם שכן הצלליות בפלטה עגולות וקוטרן לא גדול, התרשמנה אם העבודה נוחה לכן. המחיר של המברשת מצויין אף הוא, עשרות שקלים בודדים. 

מצאתי השבוע בפארם מבצע של 120 שקלים לערכה+מברשת, משתלם במיוחד

טיפ יצרן: יש לנקות את המברשת לעיתים קרובות בשטיפה במים פושרים עם שמפו עדין ואז יבוש טבעי מלא בצורה מאוזנת על גבי מגבת. התאהבתן במברשת? שווה לקנות 2 ואז תמיד יש לכן בארסנל מברשת מוכנה לפעולה ;)







עפרונות עיניים

עפרונות התיחום של קרליין מצויינים ועמידים ותמיד ניתן למצוא אותם במחירים ממש טובים. לאחרונה הושקו שני גוונים חדשים ובנראות חדשה המבליטה את הגוון בקצה. נטול פראבנים, ללא חומרי בישום, היפו אלרגני וללא כל מרכיבים מהחי. - סופר הצלחה

115 - אפור מטאלי יפיפה
116 - לבן  






מסקרה BOLD

איזה שם מדהים למסקרה מנצחת שכבר נסקרה לא אחת בבלוג למשל פה וגם פה. שני גוונים חדשים הושקו בסדרה: 
כחול כהה 
וחום יפיפה שאני ממש התאהבתי בו ומתאים מאוד לגוונים שלי.. 

המברשת מעולה, קצרה וקטנה עם זיזים קצרים אבל  תוצאה בעלת סופר נוכחות, מאפשרת משיחת כל ריס וריס בלי להתלכלך, ובלי להתאמץ. מצויין גם לריסים התחתונים. בדקו אם די לכן בשכבה ראשונה העושה עבודה מלאה, ריסים מעובים, מעוגלים מעלה ונפרדים. מריחה שניה תתן לכן מראה מניפה, לא לחינם שמה BOLD עיקר יחודה שהיא מעבה את הריסים באופן מדהים. שכבה שניה תדרוש לעיתים סירוק להפרדת הריסים.

יתרון אדיר נוסף של המסקרה, היא ההסרה הסבירה.

אחרון ומאוד חביב:



 UNCOVER MUSK

ניחוח חדש בסדרת הבשמים המוצלחת לנשים מבית קרליין UNCOVER

אתחיל ממשפט הסיום - יש לנו פה בושם מנצח. ריח נשי, קלאסי, נקי. בעל נוכחות ועמידות טובה ממש. שילוב של ברגמוט, לילי, ורד ויסמין שאהוב עלי מאוד בשנים האחרונות.

תווים עליונים: ברגמוט ופרחים לבנים תו הלב :לילי, יסמין וורד תו בסיס: מאסק ואמבר.

הבושם בוגר, בעל נוכחות מרשימה, ריח נקי ונקי ואפילו קצת ממכר, אבל זה לא מגיע בחינם, אם עד כה התרגלתן לכמות של 100 מ"ל הרי שבהשקה הפעם הבקבוק הקומפקטי - נוח לנשיאה בתיק, מגיע בכמות של 50 מ"ל.

ואתן, יש לכן מוצר מנצח משל קרליין? שתפו בתגובות






.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה