11 במאי 2016

רעומה - REUMA - Secret Garden




קולקציית הקיץ של רעומה הושקה לאחרונה. היה לי העונג להגיע לסטודיו הקסום שלה לפרזנטציה שהעבירה לנו רעומה.





הכרנו גם את ביתה שירז שמנהלת את החברה, יפה אמיתית נעימה ולבושה כמובן בשמלה מהממת משל 
רעומה.




רעומה היא אישיות כובשת, רהוטה שסוחפת אותך יחד איתה לסיור בתוכן היצירה והעשיה שלה.  יצירתית, אמנותית, קוסמת בבדים ומקסימה, זו רעומה, שהשנה גם "נכנעה" והסכימה לדגמן בעצמה. ובהשראת יום הולדת למדינה חשוב לציין שרעומה מייצרת בארץ על טהרת כחול לבן.
השנה רקמה רעומה באוירת גן סודי וקסום קולקציה  ובה 4 קטגוריות וגם ליין שמלות כלה:



דקדוק בפרטים הקנים

קהל היעד שלה, הינן נשים שלא מוותרות על נוחות משולבת סגנון לבוש אופנתי נשי ועדכני. הקולקציה היא בבואה של רעומה בעלת רעמת השיער האדמוני. בהשראת מסעות ושווקים בעולם, ספרי אמנות וסרטים. היא יוצרת צבעים, הדפסי ורקמות בדים ביצור עצמי השומר על סגנונה האישי בפרטים. הטרנד הבולט בעונת קיץ 2016 הוא שימוש בצבעוניות, מבחר רב של גלביות שזו מגמה בשביל להישאר, פרחים, פסטלים והסמל המסחרי של רעומה - הלו הוא הכחול על כל גווניו כמו בכל עונה ועונה וטורקיז מושלם.





כמו ביצירה כך גם בסביבת העבודה הכל מושלם עד הפרטים הקטנים ואם אין צנצנת לקפה בצבע האהוב, אפשר ליצור אחת שכזו בטורקיז ועד הכפיות לקפה, יצאתי עם השראה.


שימו לב לווי האותיות המקסימים



שקית הטורקיז היפיפיה




הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות, אחת מכל דגם בכל חנות. כך יצא שכשהגעתי לחנות בקניון איילון את הדגם שחמדתי כבר לא מצאתי במידה שלי, אבל בעזרת המוכרת הנעימה בחרתי לי אחרת, המורכבת משמלת בייסיק דקיקה ועליה שמלה אורירית צבעונית, משולבת שחור פסים עם מפתח צוואר רבוע מחמיא. תמצאנה בקולקציה: חולצות, מכנסיים, ג'קטים, צעיפים רב עונתיים ושמלות יפיפיות.






SECRET GARDEN 
שמלות, גלביות, חולצות וטוניקות מפסטל עדין דוגמת תכלת וירוק ועד הדפסי פרחים בצבעים נועזים כמו אדום, כתום וכחול רויאל.




CASUAL
בה תמצאו פריטים ליום יום, לספורט וגם למשרד. טוניקות, גופיות, עליונית מתחרה ומכנסיים מבדים קלילים ונושמים המתאימים למזג האויר בארצנו החמה. פריטים רב עונתיים המשתלבים בכל מלתחה.




DENIM
הג'ינס מככב העונה. ג'ינסים קלילים לעונת הקיץ. תמצאנה בקולקציה מכנסיים עם תיפורים, מכנסיים משולבי בד לייקרה, ג'קט ג'ינס גלביה משולבת רקמה יפיפה ועוד








NIGHT GLAM 
ליין הערב, נשי קלאסי ואם תסלחנה לי על המילה הבנאלית "מהמם". שמלות מקסי זוהרות כלשונה של רעומה "לאמא המחתנת" חצאיות ברך או מקסי "למוזמנות" לאחות של הכלה, או לדודה שרוצה להגיע בלבוש סקסי מחמיא ונשי. בדי שיפון, פאייטים עדינים תפורים ביד אומן, תמצאו בשחור ובלבן. בביקורי בחנות נתקלתי באשה נאה שבאה לבחור שמלה לחתונת ביתה. היא בחרה בשמלת מקסי בכחול כהה בשילוב שיפון, אלגנטית, חגיגית ויפה.





כלות - BRIDAL COLLECTION

ליין שמלות כלה - שמלות בגזרה נשפכת, תחרה, סאטן ושיפון הלבן טהור וזך. ניתן להוסיף לשמלה הינומה להשלמת הלוק - תחרה מעוטרת פרפרים. ליין הכלות בהתאמה אישית ע"י רעומה. גזרה קלאסית בשמלת כלה יפיפיה ובמחיר שווה לכל נפש - בהחלט הברקה.





אל תוותרו על הצוורון המיוחד המגיעה במבחר שילובים, עם רקמה, אבנים בלבן ובשחור. פריט רב עונתי שישדרג כל אאוטפיט. לשלב אותו מתחת לחולצה נטולת שרוול, או בעלת שרוול קצר, ארוך או שמלה מעניינת. מיוחד!

טווח המידות:
40-50

שאלתי את רעומה "מה אם תגיע בחורה צעירה ותבקש דגם זו או אחר במידה זעירה".
תשובתה הייתה כי היא יוצרת לנשים סביב גילאי 40 ומעלה, "לי, לחברות שלי, לנשים כמוני" שהן קהל היעד המטרה וההשראה. הרווחנו!




אחד היתרונות שמצאתי במותג הינו הפרקטיות ויכולת השילוב של הפריטים במלתחה הביתית, מכנסיים עם גומי שנצמד היטב מסתיר מה שצריך ומחמיא. שמלות במפתחי צוואר שונים שבתוספת שָל או שרוולון קטן ישתדרגו מייד במראה. שמלת בייסיק שחורה שתתאים תחת כל עליונית שקופה או לחילופין מתחת בגד עליון קצר כטוניקה. חצאיות שופעות בד שעם גופיה יקנו מראה נקי ועם חולצת שיפון זוהרת יהפכו תלבושת ערב. יש בקולקציה פריטים רבים בשחור ובלבן ואם תשאלו אותי השילוב של השניים זה הכי.




דבר חכם אמרה לנו רעומה, למדתי אותו לא אחת בעצמי. "אל תשפטו בגד על הקולב - תמדדו!" הוא נראה אחרת על הגוף. מנסיוני, לא אחת עמדתי משתאה מול המראה על בגד שסירבתי למדוד במראה ראשון על הקולב ועל הגוף, הוא החמיא להפליא.

טווח המחירים:
החל מ 149 ועד 1199 שקלים
כדאי להצטרף למועדון הלקוחות, המקנה פינוקים מתנות ומבצעים.

את הקולקציות ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ
ובאתר הבית של המותג: קישור
רשימת חנויות: קישור
עוד פרטים בעמוד הפייסבוק: קישור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה