25 בינואר 2016

סבוקלם SEBOCALM CC CREAM




מאוד מאוד הסתקרנתי כשיצא קרם ה CC של סבוקלם שכן ה BB של החברה היה עבורי תגלית אמיתית, BB קרם שמטפל, מכסה ממש כמו מייק אפ, עם הגנה ראויה וקלות מריחה והרגשה -  קישור.

מיועד גם לעור רגיש, מכסה כתמים, משווה לעור מראה אחיד, ללא ברק ומניעת פיגמנטציה מכיל מסנני קרינה, הגנה 30SPF כך דבר היצרן.





CC קרם של סבולקלם מיועד בגדול לאוכלוסיה של גילאי 18-45. אריזת גליל עם משאבה נוחה וחסכונית, בלילך, נוחה גם לנשיאה בתיק. נתתי אותו לנסיינית צעירה. היורשת בת 24 בעלת עור מעורב שאוהבת כיסוי בינוני. אחרי התלהבות ראשונית פסקה שהוא קליל מאוד, הגנה מעולה ועמידות טובה, אבל עבורה לא מספיק מכסה, הוא לא ישרת אותה לעבודה ולימודים אלא לסופ"ש וימים קלילים.




העברתי את הקרם לנסיינית נוספת בעלת עור מעורב ויפה. בת 30, עובדת במשרה מלאה ואמא לשני ילדים. שמטפחת את עורה ואוהבת כיסוי קליל שיהיה בו הכל, קרם , מאחד גוון והגנה מבלי שתחוש כבדות או צורך במברשות/ספוגיות והשקעה. היא חזרה ממש מתפעלת, החמיאה שהוא ברמה של חברת איפור מאוד ידועה והוא בול עבורה, קליל, מראה מאט שמתחבר להצהרת יצרן שזה אידאלי לעור רגיל עד מעורב . מתאים לציפיות ולעונה. עמידות מלאה לכל היום, בלי להבריק והיא תקנה אותו שוב .

אשר להצהרת יצרן אודות מניעת פיגמנטציה, הגיוני בעליל שכן הקפדה על הגנה בשמש הקופחת בארצנו. גם משמש שקרנית של חורף נחוצה ביותר.




הקרם מגיע בשלושה גוונים:

30 פורצלן = בהיר - זה הגוון שלי

50 -גולדן סאנד =בינוני

60 - קרמל = שזוף


אין כמו התנסות, בסטנדים יש טסטרים של 3 הגוונים להתרשמות עצמית. בקשו דוגמית, לעיתים קרובות יש לדיילות.

את ה CC קרם תוכלו למצוא ברשת סופר פארם במחלקת הטבע במחיר מלא 120 שקלים
ראיתי אותו בסץפארם במבצע של 89 שקלים

כמו כן תמצאנה אותו בבתי המרקחת, גם של קופות החולים.

לפרטים נוספים ומבצעים:

אתר החברה - פה

עמוד הפייסבוק - פה





2 תגובות:

  1. בעיני הוא בכלל לא קליל, ממש ההיפך. אבל כמייקאפ הוא טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. מניחה שזה תלוי מצב עור וסוג עור, שתיהן סבורות כי דרגת הכיסוי קלה עד בינונית לא יותר

      מחק