31 בינואר 2016

IT'S A BEAUTYCARE



בהיותי ירושלמית פקדתי לא אחת את beautycare, תחילה בתלפיות ואח"כ בחנות הענקית בקניון מלחה.
לפני 5 שנים עברתי להתגורר בתל אביב וזה כבר כמה שנים אני מתכתבת עם ביוטיקייר: אני שואלת מתי כבר תהיה חנות בתל אביב והם מבטיחים שעם סבלנות, זה יקרה.



הסתקרנתי מאוד להתנסות במייקאפ מוס המינרלי שקיבל ים מחמאות מן המשתמשות ברשת. וכאילו קראו את מחשבותי קיבלתי אותו להתנסות יחד עם מברשת מתאימה.



פיגמנטים טבעיים, ללא טלק. פורמולה מתקבעת על העור, עמידה במים ואינה מכתימה, גימור מאט קטיפתי. אינו מכביד על העור או סותם נקבוביות, נעים למריחה ולמגע על העור. כך דבר היצרן.



עורי מעורב בד"כ, יבש בחורף הנוכחי ונוכחתי על עצמי בכל התוכנות שמעיד היצרן, המייקאפ מגיע בג'ארה קטנה עם מכסה מתברג, יפה למראה, נעים מאוד למריחה ומגע ומתקבע יפה על העור. הוא מתאים למריחה עם מברשת/ספוגית - להתחיל ממרכז הפנים וחוצה. בניה בשכבות עד כיסוי בינוני + ללא צורך בפודרה, עשיר במרכיבי הזנה, לחות והגנה מקרינת השמש וקליל על העור. עמידות של 6-7 שעות.



בסדרה 6 גוונים שיתאימו להרבה גווני עור. מומלץ לנסות ולהתאים שכן המייקאפ מתקבע יפה ומתאים לגוון העור. גוון 2 למרות בהירותו נראה היה לי כתום משהו ואילו על הפנים קיבל גוון בהיר טבעי נוטה לצהוב, ממש כמו שאני אוהבת.

מד ההצלחה הקבוע לא איכזב - קיבלתי מחמאות על מראה העור/השינוי שעשיתי. ובהתחשב במחירו 14.90 שקלים ל 15 מ"ל, סופר תמורה למחיר, או כלשון היצרן "אין מחיר ליופי".

חוזקה אמיתית של המותג בעיני הן המברשות, תמורה מצויינת למחירן.



עבור המייקאפ הותאמה מברשת קאבוקי זוויתית שטוחה מספר 18, עשויה סיבים סינטטיים, בעלת ראש שטוח זוויתי - מותאמת לקוטר הצנצנת של המייקאפ, הייתי מתפנקת ואומרת שהיה מקום להקטין מעט את ראש המברשת או להרחיב גודל הצנצנת כי זה סימטרי מידי ושערות בורחות הצידה.



אך בהתחשב במחיר הנפלא 9.90 שקלים למברשת רכה ונעימה על הפנים שמתאימה מושלם לפורמולה של המקייאפ, לא צריך להתקטנן.  אני מנקה אותה במשך השבוע במנקה מברשות וחופפת לה בשבת. היא מתנקה בקלות. וללא ספק מתאימה לפורמולות איפור שונות.

על הדרך בחנו את כל המברשות, ישנן לא מעט מוצלחות: ..., סמקים וצלליות אפויים ול ק י ם!! . גם אם תיפלו במוצר כלשהו, מדובר בשקלים בודדים ומה שלא תעבירו הלאה לחברה אחרת יכול להלום בול.

פרטים נוספים באתר המותג: קישור 






תגובה 1:

  1. עצם העובדה שהמוצר מכיל שמן מינרלי היא ביג 'נו נו' בשבילי, אבל שמחה לשמוע שעבורך עבד!

    השבמחק