10 בספטמבר 2015

מתנות ופינוקים לחגים



כמיטב המסורת, פוסט אחד של בשמים פה ופוסט שני מתנות' מבצעים ופינוקים. פוסט אינפורמטיבי, מחירים שווים!!!

ilmakiage

איל מקיאג' הוא מותג איפור מקצועי שמוצריו איכותיים ומוצלחים, הוא נמכר בחנויות הרשת ברחבי הארץ, ביום יום המחירים אינם זולים אולם יש לא מעט מבצעים מאוד מוצלחים. כדי להירשם למועדון שכן אז תקבלנה עדכונים על מבצעים וגם מתנות ממש שוות! עודני מתחילה לכתוב פוסט מותג (אוטוטו בבלוג)ונחתה הבשורה על המארזים השווים.





4 מארזי מתנה לקראת החגים, באריזות מאוד יפות ובמחיר שמזמין לקנות שתיים לפחות, אחת לעצמכן ועוד למי שאתן אוהבת. במארז: 

סומק - לבחירה מתוך 8 גוונים
שפתון- לבחירה מתוך 80 גוונים - פיגמנט נפלא, כיסוי אטום, חמאתיים ורכים.
לק - לבחירה מ 67 גוונים - הלקים של איל מקיאג' מצויינים.
ומראה דו צדדית הכוללת גם צד מגדיל - לבחירה מתוך 3 גוונים
צילום מוטי פישביין
 כמאמר הפתגם תמונה שווה אלף מילים, הבחירה קשה כי כולם מוצלחים ויפים.
1. Be Hot - בגווני אדום
2. Be Cool - בגווני כתום לוהט
3. Be natural - בגווני לילך וניוד - למראה טבעי
4. Be Yoursekf  - בחירה גוונים אישית - כטעמכן.

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ במחיר 159 שקלים למארז
לרשימת הסניפים: קישור 

SABON

להיכנס לחנות של סבון זו חגיגה, הניחוח שאופף אותנו, הסבונים המפתים במראה של עוגיות וממתקים העשויים עבודת יד וגיוון המוצרים הכולל מעבר לטיפוח העור, גם טיפוח פנים, סדרות לגברים ועוד פאיטי בית המריחים נפלא , יפים ומפנקים.

לקראת החגים הושקו ב SABON מארזי מתנות מפנקים דוגמת:





1. Two of a kind - קופסת פח יפה ומעוצבת  שיש לה הרבה שימושים ובה סבון נוזלי על בסיס שמנים (100 מ"ל) וקרם לחות (35 מ"ל) בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל במחיר 59 שקלים (מחיר מלא 79)




2. Timeless park - מארז בקופסת קרטון משובחת, יפה בפני עצמה שנחתה בבית בעת שכמה אורחות וגם היורשת נכחו בביתי, עוד טרם הוצאתי את המוצרים בעלי הניחוח הנפלא, עוררה התפעלות בספני עצמה. סוג של סמי מגירת חנוכה, לשים כקישוט על השיש באמבטיה?או להשתמש?  :)
באריזה: סבון נוזלי על בסיס שמנים (100 מ"ל), פילינג גוף אלוהי (140 גרם), חלב גוף 140 מ"ל וקרם ידיים (35 מ"ל) בניחוח  Timeless park במחיר 139 שקלים (מחיר מלא 182)






3. Timeless treasures - עשיר כמו הקודם, מארז בקופסת קרטון משובחת ויפה בפני עצמה  הטומנת בתוכה: סבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל), פילינג גוף אלוהי (140 גרם), חלב גוף (140 מ"ל) קרם ידיים (75 מ"ל) וקרם רגליים (50 מ"ל) בניחוח Timeless parkלקח לי זמן, עד שהבנתי לאן נעלמים קרמי הרגליים שאני מניחה על השידה ליד המיטה, השותף מאמץ אותם ומעביר אותם לצד שלו בהתלהבות רבה. המארז במחיר 199 שקלים (מחיר מלא 247).

עוד מארזים תוכלו למצוא באתר סבון: קישור


את המארזים ואת שלל מוצרי סבון תוכלו למצוא בחנויות הרשת ברחבי הארץ

קישור לרשימת הסניפים: כאן 


GUILTY

בשנקל שלי אודות אתר גילטי המרענן שמביא לנו מותגים בבלעדיות ומבצעים ופינוקים מאוד שווים כבר שיתפתי בפוסט זה. לקראת החגים מפנקים אותנו במבצעים מלהיבים:


כל מי שמזמינה באתר ב150 ש"ח ומעלה, נהנית משליח חינם עד הבית.

ישנם עכשיו מוצרים במבצעי הנחות של 15 - 60 אחוזי הנחה. 

בנוסף, מבצעי חג שווים ביותר:

1. בקניה מעל 450 ש"ח - קיט מהמם של AMIKA בשווי 118 ש"ח - במתנה 

2. צמד צלליות BARE MINERALS בשווי 118 ש"ח, מתנה, ברכישת 2 שפתונים נוזליים של OFRA. נדמה שזה השפתון הנוזלי העמיד הכי טוב שפגשתי. 



3. השפתון הנוזלי של OFRA בשיתוף קתלין לייטס , MIAMI FEVER, הגיע היום לאתר והוא נמכר במחיר מעולה       56 ש"ח , השפתון במהדורה מוגבלת ומקווה שתספיקו כי הוא נחטף. כרגע נמכר אך ורק באתר  כאן




4. חדש חדיש ומעולה הוא  DRY SHAMPOO של AMIKA
חייבת להתחיל מהריח המשגע, כאיול הרגע יצאתן מענן של אמבטיה ריחנית. הוא מאריך את הזמן בין החפיפות, להשפריץ במרחק מה מהשיער לנער ולהבריש והשיער יקבל נפח, מראה רענן ומטופח ויקל על העיצוב, אחד המוצרים שחסר מאוד בארץ. (היה את בטיסט בטפטופים ברשת או בס.פארם אבל הוא השאיר מעין קשקשים לבנים). השמפו היבש של amika מבוסס אורז ואינו מכיל פארבנים או מלחים. ועוד לא אמרנו כלום על האריזה הצבעונית היפה ומשמחת  נמכר במחיר  השקה באתר - 99 ש"ח .

עיינו בתכנית הנאמנות היא תביא לכן מחירים טובים ומבצעי הנחות





PREMIER - Mud Seaweed & Honey Mask

פרימייר חברת הקוסמטיקה המהווה הצלחה בינלאומית ואהובה מאוד בקרב נשות העולם, השיקה לקראת החג מסיכת יופי לפנים המגיע באריזת זכוכית אלגנטית ויוקרתית בכחול מלכותי וכיפת זהב, ממש יפיפיה, שחבל לי להסתיר אותה במגירה, מגיעה עם ספטולה לשמירה על הגיינה ואסתטיקה. מועשרת במינלרים מים המלח ובין רכיביה אצות, בוץ דבש וקולגן, אנטי אייג'ינג במיטב, להפחתת קמטים ומניעתם כמו גם להגברת לחות בעור ומניעה ודחיה של הופעת פיגמנטציה. מוגדרת לעור רגיל עד שמן.


צילום: מלנית

זו מסיכה מעולה ! ! ! מתנה אמיתית לעצמכן ולמי שאתן אוהבות. צריך להתנסות ולהתרשם מהמראה שלפני ואחרי. הפנים הופכות מוארות, אין לי קמטים אז איני יכולה להעיד על כך, אבל הפנים כולן מקבלות מראה חלק יותר, אדמומיות מופחתת ובשימוש מתמיד הפיגמנטציה מתבהרת וגוון הפנים אחיד יותר. המלצת היצרן כמות נדיבה 2-3 פעמים בשבוע עיסוי קל על פנים נקיות  ולהשאיר 10-15 דקות. קיצורי דרך שאני מסתפקת בכמות סבירה כדי כיסוי אטום ל 10-12 דקות ושוטפת במים פושרים. אם תשאלו אותי לאיזה גיל? מגיל 30 ומעלה לא כגיל כרונולגי אלא לפי מצב העור שלכן, אם הוא זקוק ליתר לחות, טיפוח או/ו יש לכן נטיה לפיגמנטציה אז לפי הוראות היצרן.  אחרת פעם בשבוע תספיק, העור יגמול לכן במראה חי וקורן. 

את המסיכה בכמות נדיבה של 70 מ"ל במחיר 250 שקלים תוכלנה למצוא בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

לרשימת הסניפים: קישור




SCHWARZKOPF

מותג טיפוח השיער שוורצקוף אהוב על כל בני הבית, הגברים נהנים מהמוצרים היעודיים, ומזנבים גם בשלנו, הבנות. כל מוצר שיער שלהם שדגמתנו יצא הצלחה. לקראת החג הושקו מארזים מהודרים באריזת מתנה, בתיק שיהיה שמיש כתיק איפור/נסיעות דוגמת:

1. BC smooth perfect - סדרת טיפוח בעלת אפקט אנטי פריז לשיער קשה לשליטה לסירוק = מקורזל. בסדרה: שמפו, מסיכה וקרם ריכוך. מחיר 184 שקלים.


2. BC oil miracle - סדרת טיפוח על בסיס שמנים - פיזור אחיד בכל השיער, לברק ושיער שמרגיש קליל ולא משומן, מכיל שמן ארגן. בסדרה: שמפו, מסיכה ושמן טיפול ללא שטיפה. מחיר 248 שקלים.

3. BC moisture kick - לטיפוח שיער יבש - מבוססת על נגזרת של חומצה היאלרונית ומעניקה לחות מיטבית לשיער רגיל, יבש ולשיער מתולתל. בסדרה: שמפו, מסיכה וקרם יופי ללא שטיפה. מחיר 184 שקלים.

להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ,  בירור נקודות מכירה בטל' 1-800-33-33-2



JEANN EN PROVANCE

מותג הטיפוח והבישום הצרפתי ג'ין פרובנס מהעיר גראס בפרובנס, צרפת אשר מוצרין אינם מכילים פראבנים או שומנים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים. המוצרים מבוססים על פרח שיחי הלבנדר שהוא אנטי דלקתי משכך כאבים. שמן הלבנדר מסייע בהפגת מצבי לחץ ומתח בעזרת חוש הריח. תריחו ומייד תבינו. המותג   מביא לנו לקראת החגים מארזים בגוון האהוב עלי ביותר הלו הוא הלילך ובריח לבנדר משובח. המארזים מגיעים באריזה סגלגלה אשר תשמש אתכן לאכסון חוזר. 




בסדרה בשמים, קרמים וסבונים. הבושם שקדים ולבנדר (125 מ"ל E.D.P) מייפה את  שידת האיפור. בקבוק גבוה וארוך בסגנון אצילי של פעם. הסבון המוצק (100 גרם) יפיפה ועליו תבליט סמל המותג, שוכן מייד במגירת הלבנים. הוא עשוי תמצית שמן זית ומרכיבי לחות רבים. קרם הרגליים הנהדר הוא טיפולי (75 מ"ל) שוכן קבע על השידה ליד המיטה מעבר לצורתו הנאה הוא מדהים ומריחה יומיומית לפני השנה תניב מהר מאוד רגליים רכות וענוגות, הניחוח הנפלא הוא הבונוס.

את המוצרים בטווח מחירים בין 55-150 שקלים תוכלו למצוא ברשת APRIL.

יש עוד הרבה מבצעים לקראת החגים במותגי היופי ואופנה, אני בעד שיטוט כייפי והשוואות. רובם יהיו (אם ישאר משהו ;) ) גם עד סוכות.


ברוח ניחוחות סתיו מבושמים ומטפחים אאחל לכולנו שנה של שלווה, אחווה ושלום, שתהא מלאה בריאות ווהצלחה. שתהיה טובה בהרבה יותר מקודמתה, שנהיה מוקפים תמיד באהובינו ואוהבינו וששמחה תמיד תשרה בליבנו.





תגובה 1:

  1. איזה יופי של פוסט + תמונות

    מאחל לך המון בהצלחה

    תודה

    אורי

    השבמחק