25 ביוני 2015

PHYTO סדרה לטיפוח ושיקום השיער - פיטוקרטין




החיפוש המתמיד אחרי השמפו שיוציא את השיער, רענן, בוהק, בריא ומראה מושלם אינו נפסק. ממש כמו החיפוש אחרי המייקאפ המושלם. 

בחרתי לסקור את הסדרה לשיקום השיער והקצוות שכן שערי רק נהנה מההתנסות במוצרים שונים. שיערי דליל, צבוע, יבש, בשל הצביעה לגוון בהיר בעל קצוות שרופים תדיר, אבל אחרי חפיפה וטיפוח במוצרים המתאימים, רך כמשי, בעל נפח יפה,ומראה קורן.

בששת השבועות האחרונים השתמשתי ב3 מוצרי הסדרה. שמפו, מסיכה וסרום לקצוות. כמות המחמאות מדברת בעד עצמה. בעבודה, חברים, המשפחה כולם מציינים את המראה הנהדר, בעיקר מחמיאים על יפי התלתלים, משהו בסדרה הזו מיטיב עם שיער מתולתל ודליל שצריך נפח. 





שמפו פיטוקרטין- לטיפוח ושיקום שיער פגום וקצוות מפוצלים

סיבי קרטין לתיקון שיער חלש ןפגום, חומצה היאלורונית ללחות, וסרמידים להגנה. ללא סולפטים, מתאים לשיער רגיש, וגם לשיער שעבר החלקה ברזילאית או יפנית כך דבר היצרן.




ההפתעה למראה המיכל מתכתי הוחלפה בהתפעלות בשל נוחות השימוש. למרות הפתח הרחב השמפו סמיך דיו שלא ישפך וכל כן הוא חסכוני מאוד, מה גם שלא צריך להלחם ולסחוט אותו, להפוך את הבקבוק לטפוח קלות כמות קטנה כגודל זית ולעסות לתוך השיער. המהדרין ישירו אותו 1-2 דקות על השיער לפני השטיפה.
מעלה נוספת בעיני שגורמת לי לשיר במקלחת :) - השמפו מקציף מאוד מעט, לי זה ממש נעים.

כבר לאחר החפיפה השיער מרגיש רך וללא קשרים והריח מאוד נעים.




מסכת פיטוקרטין- מסכה מתקנת לשיקום שיער חלש או פגום

לריכוך, שיקום ותיקון, שומרת על נפח, אלסטיות, והר וברק, הקרטין, החומצה ההילורונית והסרמידים מעניקים לחות, מתקנים את השכבה החיצונית של השערה ומחזקים אותה כך דבר היצרן.



בניגוד לשמפו האריזה רגילה למדי, הריח של המסיכה נעים מאוד. ההמלצה: על שיער רטוב, לשים את המסיכה (אני לוקחת כמות בגודל של חצי שקל נאמר :) ) ובעזרת האצבעות לסרק לאורך השיער עד הקצוות, להשאיר בין 5-10 דקות לפי מצב בשיער. אני מניחה במרחק כמה ס"מ מהשורשים, מסרקת בעזרת האצבעות לאורך השיער ומעסה לתוך הקצוות, משאירה עד תום המקלחת בין 10-20 דקות ושוטפת היטב. מתקבל שיער רך כמו משי, ללא קשרים ונעים מאוד למגע. הוא מתייבש עם נפח וברק יפה.

לעומת השמפו שגרם לי לשיר, המסכה נחמדה, אבל לא מצאתי הבדל דרמטי ממוצרי המדף שאני קונה על מדף השיער בפארם.

200 מ"ל במחיר 160 שקלים






סרום פיטוקרטין- סרום מתקן מצמחים לקצוות שרופים / מפוצלים (ללא שטיפה)

סרום צמחים, לתיקון קצוות מפותים ושרופים, מכיל חלבונים ושמן דקל לרכות וזוהר, קרטין וחומצה היאלורונית, המחדשים את מבנה השערה תוך שמירה על לחות אופטימלית כך דבר היצרן.



הסברה אומרת שהשערה היא איבר מת ואי אפשר "להבריא אותו" אבל... השיער מרגיש לי רך למגע, ממש משיי. המראה קורן ובוהק, פשוט נראה ומרגיש בריא. תוסיפו אריזת משאבה עם פיה קטנה וחסכונית,מיכל אסתטי קל וקומפקטי, נוח מאוד לנשיאה בתיק , חסכוני, ובעל ריח נהדר, יש לנו פה מוצר מנצח.

לרכישה ופרטים נוספים באתר מדי לינק: קישור

שמפו  בכמות 200 מ"ל במחיר 75 שקלים
מסיכה בכמות 200 מ"ל במחיר 160 שקלים
סרום  בכמות  30   מ"ל במחיר 160 שקלים

המלצה תמידית שלי היא לעקוב אחרי מבצעים, השבוע למשל יש במדי לינק 20% הנחה על הסדרה.

קוראות הבלוג שתרשמנה לאתר תקבלנה על הנחה בנוסף למבצעים הקיימים , (לנרשמיים חדשים) 
הקלדנה את הקוד  BLOG5ML








2 תגובות:

  1. אני משתמש במוצרי לוריאל בכדי לקבל את המראה המושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הרבה מוצרים איכותיים בשוק, אני בעד ניסוי ותהיה

      מחק