3 ביוני 2015

בובי בראון - Bobbi brown - Long Wear Collection





ברוב ככול הסקירות שלי תמצאנה את התנסותי וחוויתי האישית מהמוצרים. הפעם נחת במייל ושווה סקירה לפני, היות ואני מוצאת עצמי נלהבת מהמותג ואהבתי כל מוצר ומוצר מהקולקציה העמידה - מעולים. יותר מכך כדי שתוכלנה להנות מחוויה חד פעמית בפגישה עם אדוארדו המדהים, אומן איפור, איש חם ומיוחד במינו, שבזכות הטיפים שלו, שידת האיפור שלי מנוצלת הרבה יותר טוב. על כן "סיכמתי" עבורכן את המידע שנחת במייל. הרבה פרטים אבל כל כך שווים: השקה חדשה, מפגש עם אדוארדו ושיעורי איפור בסניפים.


מותג האיפור בובי בראון משיק את
Long Wear Collection - קולקציית איפור עיניים עמידה במיוחד, המתאימה לימי הקיץ הלחים.


לרגל ההשקה יגיע לארץ מאפר העל הבינלאומי של בובי בראון, אדוארדו פריירה, (המדהים) למפגשי איפור אישיים עם לקוחות בסניפי הרשת. כל אחת מוזמנת לתאם פגישה ולקבל טיפים מאת מאסטר האיפור.

באומנותה, בובי בראון חושבת על  האישה המודרנית של ימינו, כך יצרה את הקולקציה האידיאלית ביותר לנשות ארצנו ובעיקר בחודשי הקיץ הלחים, הלו היא קולקציית המוצרים העמידים החדשה שלה ובהם גם עפרון הגבות Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil.

גבות הן חלק בלתי מבוטל ביצירת המראה שלנו, בובי טוענת שדי בתיחום קל שלהן כדי ליצור מסגרת מושלמת לפנים ולהעניק אפקט הרמה מיידי. בתור מי שאוהבת קיצורי דרך ויש לה כל סוגי התכשירים שתבחרו לגבות, בבוקר כשאני ממהרת היד תושט לעפרון הגבות (ולא בנהיגה ברמזור, אסור :) )

חדש!  Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil

בובי משיקה את Perfectly Defined Long-Wear Brow Pencil, עפרון גבות בעל מרקם המעניק עמידות למשך 16 שעות ובעיצוב נוח עם שני קצוות. הוא עמיד במים ובתנאי הזעה ולחות. הצד השטוח לקבלת מראה עדין יותר והצד המחודד להשגת גבה מודגשת המברשת דמוית הסליל, שנלווית לעפרון, תרכך את הצבע תוך הקפדה על סירוק יסודי של שיער הגבות זה דבר היצרן.

גוונים: 
Blonde
Mahogany
Grey
Wheat
Espresso
Taupe
Saddle
Rich Brown
אופן השימוש:


עפרון במחיר: 190 שקלים





Long-Wear Cream Shadow Stick

שמונה גוונים חדשים – פלטת הגוונים המקיפה ביותר מבין כל הצלליות במרקם קרם. הפורמולה  עמידה במים למשך 8 שעות. מרכיבים מעניקי לחות ועשירים בצבע מספקים פיגמנט עז במשיכה קלה אחת, מבלי להתפורר או להיסדק. ויטמין C וויטמין E מגנים על אזור העיניים העדין בשעה שמרכיבים לריכוך העור עוזרים להענקת תחושה קלילה, נינוחה וחלקה, ללא כל שומניות או דביקות - התאהבות ברגע

גוונים חדשים
Pink Sparkle
Heather Steel
Rich Caviar
Taupe
Dusty Mauve
Goldstone
Soft Peach


צללית מחיר:
155 שקלים

להשיג בחנויות בובי בראון – קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק.
ביג פאשן אשדוד!



לרגל ההשקה יגיע לארץ מאפר העל הבינלאומי של
בובי בראון, אדוארדו פריירה,  למפגשי איפור אישיים עם לקוחות בסניפי הרשת.


אתן מוזמנות למפגש עם מאסטר האיפור של בובי בראון ולהתאמה אישית של  מוצרים מקולקציית האיפור העמידה של בובי. 

אדוארדו יהיה בסניפים הבאים:  

8.6, יום ב, בקניון עופר רמת אביב 11:00-18:00
9.6, יום ג', בקניון עופר רמת אביב, 14:00-21:00
10.6, יום ד', בקניון עופר רמת אביב, 11:00-18:00
11.6 יום ה' בעופר גרנד קניון חיפה, 11:00-18:00

יש לתאם פגישה מראש!
רמת אביב: 03-6054438
חיפה: 04-6442075





בנוסף, תוכלנה ליהנות משיעור איפור בכל אחת מחנויות בובי בראון -

בהשראת האמונה של בובי שאיפור צריך להיות פשוט, אותנטי ונגיש, מציעה Bobbi Brown  את שיעורי האיפור של בובי, שיעורים שנועדו להתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של כל אישה ואישה.
במקביל להשקה של קולקציית Long-Wear, מציע המותג שיעור איפור משלים בשם Long-Wear. Life-Proof. . השיעור מלמד נשים כיצד להתאפר בקלות ובמהירות ולהעניק לאיפור שלהן עמידות לכל היום, ללא צורך בתיקונים קטנים. כל שיעור איפור מסתיים ביצירת תרשים פנים מותאם אישית המסייע לשחזר את המראה החדש שלמדת גם בבית.



נשאר לכן רק לקבוע תור.. 





תגובה 1: