3 במאי 2015

FOX SUMMER COLLECTION 2015





בכל בית בישראל תמצאו FOX, זו התחושה שלי. גדלתי עם פוקס, גידלתי את ילדי על פוקס ועכשיו גם אנחנו וגם הם לובשים פוקס. השותף - טרנינג לחורף וחולצות T חלקות , בן הזקונים לא מוותר על מכנסי הברמודה הנוחים ועל חולצות T מדוגמות. היורשת חביבות עליה T בייסיק, חולצת עם תחרה והמון שמלות. ואני מלבד T לבנות, תמיד מחפשת את הכי ספורט אלגנט ולבוש שיש. הבגדים מתכבסים נהדר ושורדים כחדשים למשך שנים (הרבה שנים). זה בייסיק  במלוא מובן המילה, בסיסי, רענן עדכני ובמחירים מצויינים, וגם לא מעט מבצעים. 



ההשקה של קולקציית הקיץ הייתה בחנות המותג בקניון רמת אביב שם יכולתי להתרשם להתרשם מעונת הקיץ שמגיע סוף סוף. (כמה חיכיתי לו). אם בתחילת הדרך פוקס היו שם נרדף רק ל T איכותי, היום תמצאו שם הכל: תינוקות, ילדים, נשים וגברים. מגוון של צבעים ודגמים בכל צבעי הקשת. גזרות צמודות, קלילות, צעירות, מ T חלק, בגדי חג ועד ג'ינס הכי עדכני.




FOX WOMEN

לצד הבייסיק, יש העונה בקולקציה המון פריטים משודרגים בתחרה ואריגים מעניינים. משורטס מבדים רכים או ג'ינס ותחרה ואוברלים שנכנסו חזק העונה, מכנסיים "פיג'מתיים", נוחים מאוד ללבישה, שמלות מקסי ו T בשלל צבעים. תמצאו פריטים מ 100% כותנה שהם כל כך נחוצים בעונת הקיץ הלחה בארצנו לצד ויסקוזה נושמת וגם פוליאסטר למראה יותר לבוש ואלגנטי.








צילמתי הרבה תמונות כי כל הקולקציה עושה חשק, ואין כמו מראה עיניים.




FOX MAN

בהשראת מראה הקולג' והספורט האמריקאי עוצבה קולקציה צבעונית וצעירה, מראה וינטג', חולצות פולו וגם מכופתרות עם סמל המותג. שרוולים בגוונים שונים, שילוב כיסים והכל במראה מאוד רענן צעיר וקייצי.
מכנסיים עד הברך שהם להיט ללא ספק, בשלל גוונים יפיפיים לצד הג'ינסים הקלאסיים והשמרניים. 
חוזקה גדולה הוא המבחר הרב של פריטים בהרכב 100% כותנה, הנעימים כל כך בעונה.







על חולצות הפולו ועל המכופתרות תמצאו את לוגו המותג הלו הוא השועל.



FOX KIDS

במחלקת הילדים/נוער תמצאו הכל. בגדי ספורט, בגדים יומימיים וגם שמלות ובגדים חגיגיים. קליל, נוח וצבעוני. בבגדי ילדים חשוב מאוד המחיר הנוח שהרי הם גדלים וגובהים במהירות ונדרשים לחדש כל הזמן.
לבנות הדפסים משגעים ודמויות דיסני (שגם אני הייתי שמחה ללבוש) , ג'נסים טייסים ושמלות
לבנים חולצות פסים, חלקות ומודפסות, מכנסיים באורכים שונים, מכנסיים וטריקו במגוון צבעים, כמו גם הדפסי מלחמת הכוכבים ופוטרים.








כשנכנסים לפוקס אפשר לקנות לילדים מלתחה מלאה לכל העונה.



FOX BABY

הילדים שלי כבר גדולים' כך שלא היה לי צורך להיכנס, ובכל זאת זו המחלקה שביליתי בה הכי הרבה זמן, מודה. כשילדי היו קטנים היו חנויות יעודיות לבגדי ילדים. והבגדים עלו לא מעט. היה גם "בזאר שטראוס" בירושלים, שם אפשר היה לקנות את הבייסיק, שבדרך כלל היה לבן, לפעמים קצת פסטל או מפוספס. כך שוטטתי לי ונהניתי לראות את הבגדים הקטנטנים בשלל דוגמאות, הדפסים, מתיקות משובבת עין, במיוחד "הנעליים" הקטנטנות לתינוקות בני יומם.
התמצאו הדפסים של כל הדמויות האהובות על הילדים: מיקי, מיני, פו הדוב ועוד לצד הלו קיטי ולוני טונס מיועד לגילאי 0-3.








ל FOX אתר מוצלח ונגיש ובו פרטים על הקולקציות ומחירן בו תוכלו גם לאתר כתובות הסניפים הנוחים לכם: קישור
המותג שייך למועדון DREAM CARD המקנה לנו מבצעים פינוקים והנחות.




2 תגובות:

  1. קונה שם מלא לתום יש דברים מהממים לקטנטנים במחירים כנראה הכי שפיום פה בארץ

    השבמחק
  2. מעלפים, לא יכולתי לצאת מהמחלקה :)

    השבמחק