29 בינואר 2015

קולקציית ה RUNWAY של RENUAR לקיץ 2015




ידוע ברבים שירושלמית או שכבר לא, אני וחורף זה ממש לא. על כן היה ברור שאני לתצוגת הקיץ של רנואר, מותג אופנה ישראלי אהוב עלי ופופולרי בארוני (ולא רק אצלי, סחפתי גם את חברותי ובנות משפחתי) אגיע ויהי מה. אני נהנית ללבוש אופנה ישראלית. וכך יצא שגם השמש התגייסה, הרגיש יום קיץ והתייצבתי בגני התערוכה לצפות בתצוגה.



לראות תצוגת קיץ בחורף זה תענוג כי עכשיו כיף כשיודעים שיש למה לצפות. כמו בשפתונים גם בבגדים אני אוהבת צבעים נועזים. נצפו על הבמה: כתום, טורקיז, ירוק ורוד, וכולם עזים ונראים למרחקים, לצד אפור וצהוב בננה, תכלת, שחור ולבן. 




לצד גזרות קלושה רחבות תמצאו לא מעט אוברלים ומכנסי 3/4 צמודים. נצפו מחשופים ממש עמוקים, אבל צריך רק גופייה קטנטנה ;)



תמיד אהבתי "להלביש" את השותף בורוד וגם בן הזקונים הלך אחריו, רנואר הלכו על ורוד ובגדול. אז כן יש לנו ורוד פוקסיה לגברים ברנואר על המדף, בונה על ניואנסים ורודים נוספים בקולקציית הקיץ.




היורשת ואני חובבות שמלות וחצאיות בקיץ, וכאלה יש כמה מיוחדות על המדף. חצאיות אחרי הברך, מקסי ושילוב פליסה בגזרת A מחמיאה. שמלות קלילות האורכים שונים ובקשת צבעים. את החצאית מעלה בתמונה אני חייבת למדוד, אבל מן הסתם אחפש אותה בשחור ואז אוכל "להשתולל" בגווני הטופים. 




מלבד אאוטפיטים של נקודות ושל פסים לה ולו - חולצה מושלמת מצוותת לכל גוון מכנס כמו גם לג'ינס. . בקולקציית ה RUNWAY נראה שהצבע העז מקבל את הכבוד המגיע לו, לצד שחור קלאסי כמובן.הופתעתי וכמובן אהבתי את הנעליים השטוחות בהן צעדו הדוגמניות על המסלול, קליל ורחב באאוטפיט מזמין נוחות בנעליים...



יכולתי להמשיך כך עוד ועוד אבל אין כמו מראה עיניים, בקרוב תוכלו למצוא את הקולקציה היחודית בחנות הדגל המרשימה בדיזינגוף סנטר בתל אביב. ועם פתיחה שכזאת מצפה בכיליון עיניים לקולקציית הקיץ המסחרית שתופץ כתמיד בכל חנויות המותג.

אגב...אור גרוסמן יפה אמיתית.

אמנם רעיון התצוגה .LOVEMEHATEMEKISSMEKILLME הפכים וניגודים, אבל אני מאוד מאוד מאוד אוהבת, על העזות בצבע , הקלילות בגזרות  והנועזות בכלל


לפרטים נוספים ורכישה באתר כנסו לקישור פה


תגובה 1: