11 בינואר 2015

איל מקיאג' - Ilmakiage




אם חשקה נפשכן במוצרי איפור מקצועיים ואיכותיים החל האריזה וכלה בתוצאה, איל מקיאג' זו הכתובת.

בחודשים האחרונים יצא לי להתנסות במספר מוצרים וכולם ואחד אחד הם התגלו כמצויינים ואין יותר כיף מלהתיישב ולכתוב פוסט מותג שווה.




פריימר 3S

היורשת חובבת פריימרים, אוהבת את המייקאפ כמו חייל בריטי, מבוקר עד ערב ללא תזוזה. מניחה על אזור ה T בלבד. אנוכי יותר עצלה וביום יום מדלגת על השלב, מה גם שעורי נוח יותר.

הפריימר ממש כמו שלושת ה Soft / Smooth / Silky" S" - מותיר עור רך חלק ומשיי - אם אצטט את דבר היצרן יהיה זה זהה לסקירה מעשית "מחליק את העור, מנטרל ברק ומקנה מראה מאט. מצמצם את הנקבוביות  ומחליק קמטוטים ופגמים קלים בעור. מגביר את עמידות האיפור באופן משמעותי ולאורך שעות רבות.

מעל קרם הלחות וקרם ההגנה, להניח מעט מהפריימר על גבי ה T או כל הפנים. יתקבל עור מוחלק, אולי לא מצמצם את הנקבוביות אלא ממלא ומעלים אותן והעור נראה אחיד ורך. הוא מחליק קמטוטים ועל כן יתאים גם לעור בוגר שזו מעלה אדירה. מעניק מראה ושומר על עמידות האיפור ל 10 שעות ואף יותר עם תחזוקה של פידור בימים החמים. 

אריזת משאבה מצויינת, נוחה גם לנשיאה בתיק, נסו בתחילה רק לחיצה קלה, עם הזמן תמצאנה את ה"מינון" הנוח לכן.





מסקרה ENCORE


מסקרה עמידה פחות חביבה עלי כי משלמים בהסרה, אולם החיבה למותג הביאה אותי מייד "להקריב" את ריסי לשם סקירתה "עמידה במים ולחות מפרידה ומאריכה את הריסים, פיגמנט שחור חזק. עמידה לאורך יום שלם, נטולת ריח, מתאימה לעיניים רגישות ונטולת פרבנים" - כך דבר היצר. נשמעת מסקרה מושלמת? אמת כמעט מושלמת.

המברשת המעולה, נוחה מאוד לאחיזה, מפרידה את הריסים אחד אחד, מעגלת ומאריכה אותם. מתקבל מראה מניפה שחורה, בלי גושים או לכלוך ובעל נוכחות עם עמידות לכל שעות היממה. כמה שתרצינה וזה למה כמעט מושלמת,, כי משלמים בהסרה. ידרש מסיר איפור יעודי וסבלנות, משתלמת.







מג'יק גלוס - גלוס הקסם


שפתונים זה מוצר האיפור הכי הכי אהוב עלי ועל כן את האחרון והכי חביב שמרתי לסוף, לא ציפיתי ועל כן עוד יותר התלהבתי. "גלוס שקוף המעצים את הפיגמנט הטבעי של השפתיים,מראה קליל וטבעי, תחושה נעימה ובלי עקצוץ יתקבל גוון ורוד/אדום בהתאם לפיגמנט השפתיים" כך דבר היצרן.

"לא יוצא מהתיק" או "גלוס עזרה ראשונה" - זה השם הנכון, אם אין אתכן שפתון גוון בתיק, אם נדרש מראה מטופח אך סולידי למעמד. שפתון במראה הייטק, קומפקטי. אריזה שחורה שאינה נשחקת או מתלכלכת (בניגוד לאריזות דוגמת סומק אורגזם של נארס), לא דביק, לא מעקצץ ומעניק לשפתיים מראה חי ובוהק. אצלנו הוא מעניק מראה הנוטה לאדום עדין כי גוון השפתיים שלנו הוא חזק. לא ממש עומד במבחן הקפה ותצטרכנה לחדש אותו. אהבנו ממש. אופו השימוש: להניח על שפתיים נקיות בלבד, שכבה נדיבה ולהמתין דקותיים, או אז תוכלנה לראות את אפקט הגוון.


ואל תשכחנה לדגום שפתון משל מקיאג', באריזת גליל שחור מצפה לכם שפתון רך וחמאתי שעומד יפה במבחן הקפה.


להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ:

פריימר    -  300 שקלים
מסקרה   -  150 שקלים
מג'יק גלוס  109 שקלים



נותרה שאלת המחיר. אני מוצאת שהמוצרים מצויינים אך מחירם לא זול ומיישר קו עם חלק ממותגי היוקרה. ביננו היום כולנו צרכניות נבונות. הרשמו לקבלת עדכונים וכך תדענה מתי יש מבצעים. 

אנוכי והיורשת שמנו לנו על הכוונת לדגום את המייקאפים והקונסילר והפעם בהחלט יש לנו ציפיות גבוהות.

לפרטים נוספים הקליקו לאתר הבית: כאן
לרשימת החנויות: כאן


ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל מקיאג'? שתפו








תגובה 1:

  1. עכשיו שחושבים על זה, יש לי ממש הרבה מוצרים שלהם...החל מצלליות ועד לברונזרים, מסקרה, עפרונות לעיניים...שפתונים.
    פוסט נהדר!

    השבמחק