25 בנובמבר 2014

סופטאץ' SoftTouch



במסורת פוסטים למותג התאספו כמה מוצלחים ביותר משל סופטאץ'

מותג האיפור הישראלי שקיים למעלה מ 20 שנה בישראל.





סומק מולטיקולור


יפיפה, עלתה במוחי המחשבה עת נחת על סף דלתי, סומק מולטי קולור מבית סופטאץ'. שילוב צבעים עדין ורענן בדיוק לימות החורף. שני שילובי גוונים: האחד ורוד כהה, בהיר ולילך והשני חום, אפרסק וזהוב מעוטרים בתבליט תלת מימד. משמשים להצללות וחיטוב הפנים, מועשר בחוחובה, אלוורה וויטמין E לזוהר טבעי, כך דבר היצרן.






היד היססה מעט שלא לקלקל את היופי ובכ"ז העברתי מברשת סומק ברפרוף מעוגל לשלב את כל הגוונים. משי על העור, גוון טבעי ועדין אך פיגמנטי דיו להעלות סומק זוהר על הפנים.  אני אוהבת ורוד חיוור אך לא פחות אפרסק חם ושני הגוונים יצלחו להאיר ולהחמיא לצבע עורי. 




אריזת פלסטיק עגולה קשיחה ונוחה, המקלה לראות את צבע הסומק, שילוב גוונים מוצלח וענוג על העור. אהבתי מאוד, במבצעים של 1+1 או 40% אפשר להצטייד בשתיהן.






אייליינר - אייטק ליינר

אייליינר טוש קל ונוח לשימוש עמיד במים, אפליקטור מקצועי ליציבות בעת המריחה,. פורמולה עמידה במיים המתייבשת במהירות פיגמנט שחור חזק, מותאם לאקלים הישראלי החם ולח כך דבר היצרן.



הליינר שהתקבל לסקירה נמסר לקצינה הצעירה,  שזה עתה השתחררה, ומפצה עצמה באיפור ולקים דרמטיים,  שמחה מאוד לשמש לי כנסיינית לליינר החדש.  




נוח מאוד למריחה, השפיץ המחודד מאפשר שרטוט קו חלק, אחיד ומדוייק, גוון שחור יפה, לא בחנה את עמידותו במים.






הגדילה ועשתה והדגימה לי בו במקום בשניות שרטוט קו בקלילות ודיוק. היא תמליץ עליו לחברותיה בהתלהבות רבה.






מסקרה OOLALASH 

המשיכה הראשונה היתה כמובן אל הגוון השובב של האריזה, מסקרה בורוד זוהר. אז מסבר שהיא גם עושה ורוד בלב אחרי שאיפרנו את העיניים.




מברשת  מתוחכמת גמרי שלא ממש הצלחתי לצלמה, המהלכת קסם על הריסים, יבשה במובן הטוב של המילה, לא נמרחת, לא מלכלכת ואין גושים. המברשת מנחה שלושה שלבים: צד שטוח - למריחה ראשונית, המשונן - לסירוק מעלה מעלה והדובדבן שבקצפת -, ראש המברשת - להגיע לריסים הקצרצרים ולאלה שבזוית העין, בקלות בלי ללכלך.



היא מאריכה - במקרה שלי מאוד מאריכה, מעבה בגוון שחור חזק, ממש כמו ריסים מלאכותיים,היא נוחה לאחיזה ולמריחה  על איפור סולידי, והניבה הרבה מחמאות. בונוס מפתיע - הסרה ידידותית וקלה.




SoftTouch by La-tweez

ואחרונה מאוד חביבה הפינצטה שהושקה בביוטי סיטי טוקיו כאן  הכוללת נורה אולטרה LED בשיבוץ אבן סברובסקי, ההתלהבותץ הראשונית היתה קודם כל כאוהבת נצנצים בגלל הגימיק.






לגבנית אני הולכת אחת לכמה שבועות ובין לבין מטפלת בסוררות בעזרת פינצטה. היו לי 2 אחת עתיקת יומין מצויינת של סולינגו ועוד אחת משל רבלון. החדשה מצויינת  ודחקה את שתיהן הצידה, חדה, יכולה גם לשערות קצרצרות, והתאורה זה פשוט שיחוק שמקל לראות אותן, אחד אחד ובמדוייק.


את מוצרי סופטאץ' תמצאו ברשתות הפארם ויש גם מבצעים טובים.

סומק במחיר 90 שקלים.
מסקרה במחיר 60 שקלים
אייטק ליינר במחיר 101 שקלים
ופינצטה ב 60 שקלים 

פרטים נוספים באתר הבית
קישור לאתר הבית: כאן

ואתן, יש לכן מוצר מועדף משל סופטאץ'? שתפו

2 תגובות:

  1. הסומק ממש יפה ומיוחד! אחלה סקירה :)

    השבמחק
  2. גיליתי שכיף לעשות פוסט של מותג, אז כשמתאספף לי ;) . הסומק יפיפה באמת והמחיר שווה

    השבמחק