2 בנובמבר 2014

PUPA Milano


מצאתי שאני נהנית לכתוב פוסט מותג. לתת עליו זרקור מאפיין. אמנם ה"סמל המסחרי" של מותג האיפור PUPA הן האריזות האדומות (והסטנד האדום שבולט בין מותגי הסופר-פארם -מוצרי המותג נמכרים רק בסניפי רשת סופר-פארם) אולם לטעמי החוזקה של פופה היא הגוונים. השמרנות ממנה והלאה, תמצאו בו את הגוונים הקלאסיים והשקטים אבל אל מולם את הנועזים שלא קל למצוא במותגי פארם אחרים, (למשל כל גוון תוחם שפתיים שרק תרצו) תוסיפו שהוא ממקור איטלקי ויש לנו פה מותג מנצח. 





LUMINYS BAKED ALLOVER

אני מנחשת שלא אטעה אם אומר שזהו אחד ממוצרי הכוכב של המותג, מוצר איפור המיוצר בטכנולוגיית "אפיה בתנור" המיועד כצללית לאיפור העיניים וללחיים כסומק ושימר.

4 פסים בגוונים משתלבים, כאשר השימר מיועד לעצם הגבה ולהארות. אצלנו הוא משמש בעיקר כסומק, שלושה הפסים בערבוב סיבובי עדין שכן הפיגמנט עמוק ובעל נוכחות של ממש. הפס הבהיר ישמש כשימר. נדיר שהוא לא יהיה במגירת האיפור, ברגע שהמברשת מרמזת לפאן, ירכש חדש. מאוד אהוב על היורשת ועלי.





מרקם רך, מואר, מחמיא לעור, גם למעורב/שמן ועמידות לכל היום שזו מעלה אדירה. מעניק מראה זוהר, מאיר את הפנים וגורף מחמאות אפילו מהקרובים לי ביותר שזה אומר הכל. חבל לי שהאריזה גדולה ולא מתאימה לנשיאה בתיק.

אני קונה את מספר 01, הבהיר ביותר, אולם תמצאו כהים יותר לדעתי לכל גווני העור

מחירו היה מעל 150 שקלים בד"כ אולם עכשיו הוא נמכר בסופר פארם במחיר 80 שקלים, מוצר מנצח!






LONG LASTING EYELINER

החורף נחת בבת אחת לא ממש הרגשנו סתיו וכבר השפתיים והציפרניים עטו צבעים שקטים/עמוקים יותר, גם אצלי. 4 גוונים בסדרת האייליינרים העמידה, ירוק, כחול, חום וסגול שיאירו את העיניים אול דיי לונג.






קיבלתי לסקירה את הגוון הסגול. מברשת טוש נוחה לציור הקו וגמישה דיה לתקן טעויות. הגוון זוהר עם מעט נצנוץ, עמידות מעולה לכל היום. נדרש תכשיר ניקוי לאיפור עמיד. אמנם גם איתו  הוא לא יורד בקלות בסוף היום לגמרי שווה!

ארבעת הגוונים מפתים, זוהרים במידה ומחמיאים, על הכוונת גם הירוק שמאוד הולם לעיניי החומות. 

מחיר השקה משתלם מאוד - 50 שקלים בסניפי רשת סופרפארם.




VAMP! MASCARA

היות ואחת החוזקות של המותג הן המסקרות, בכל סדרה שתבחרו סביר שתצאו מרוצות. סדרת VAMP אחת המעולות בהן התאפרתי. יתרון נוסף, היא מתאימה גם לעיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.

ריסי קצרים והמסקרה ממלאה על כל רצונותי, מברשת המגיעה לכל ריס וריס, מפרידה וצובעת אחד אחד. ניתנת לבניה בשכבות וכך ניתן להגיע למראה מעובה ודרמטי, מישהי אמרה ריסים מלאכותיים?. גם אורך, גם נפח וגם הפרדה. העמידות מצויינת אבל אם תרבינה בשכבות, תשלמה בעת הניקוי בערב. 





מאז ומתמיד אהבתי איפור עיניים בגוון טורקיז ועוד יותר מסקרה בגוון טורקיז, היא מחמיאה בלי להיות צעקנית והולמת מאוד לעיני החומות. vamp בגוון הטורקיז ליוותה אותי בקיץ. הגוון יהלום לא פחות לשדרוג איפור החורף. לא פלא ש VAMP בטורקיז השתלבה בקולקציה הפריסאית של חברת האיפור האיטלקי לסתיו אותה גיליתי אצל לבנת סדן בבלוג - צפו בה כאן עיצוב מושלם ואריזות יוקרתית, מקוה שינחתו גם אצלנו.





 LASTING COLOR GEL

וכיוון שבאהבתי ללקים הנהגתי לי נוהג לסיים פוסט בלק כשמתאים, לא אחרוג ממנהגי הפעם. בחגים סקרתי את ערכת הפירות המקסימה כאן. יש עוד ערכות מדליקות על מדף הפארם. ויש גם סדרה מאוד מוצלחת הלו היא לק הג'ל. סדרה מצויינת של לקים בטכניקת ג'ל, ברק יפיפה, יבוש מהיר יחסית. למרוח שכבה אחת, להמתין ליבוש מלא ואז להוסיף שניה. לסיים בטופ ג'ל.  הלקים של פופה קומפקטיים ונוחים לנשיאה בתיק המברשת נוחה ואוספת חומר כך שלא יזל לצדדים. יש קשת של 50 גוונים בקולקציה.




חשוב ביותר להנאה שלמה מהקולקציה הוא  ה Gel Top coat - נוסחת ג'ל לגימור מבריק ועמידות ארוכה אפילו עד 10 ימים!.. למריחה אך ורק אחרי שהלק יבש לגמרי (תאמינו לי, לא המתנתי ונכוויתיI) הסרת הלק תהיה ארוכה יותר ותדרוש הסרה כמו של לק גליטר, להניח על הציפורן פיסת צמר גפן ספוגה באציטון, להמתין דקה או שתיים ולהסיר. מיותר לצין שג'ל או לא, לק בסיס הוא מאסט להגנה על הציפורן.





אני נהנית מהלקים של פופה, יש לי לא מעט - בד"כ הכמות הקטנה אינה שיקול, שכן נדיר שאסיים לק כלשהו אולם הייתי שמחה לטופ באריזה יותר גדולה. שכן הוא משמש עבורי להגביר עמידות של הלקים האחרים של פופה גם כן.

לק ג'ל יעלה 21 שקלים ואילו הג'ל טופ 30 שקלים בסניפי רשת סופר פארם בלבד.

יש לכן פייסבוק? בעמוד של PUPA תוכלנה להתעדכן בשוטף וגם על חידושים ומבצעים: קישור



ואתן, יש לכן מוצר מועדף של PUPA? שתפו

















6 תגובות:

  1. ה5יילנירים ניראים לי פשוט מעולים וכמו שאת רושמת המגוון בהחלט עצום
    הלקים שלהם מצש טובים,והמסקרה חייבת לנסות!

    השבמחק
  2. חכי לקולקציית פאריס (בהחה שתגיע לכאן) אותה הגברת בשינוי אדרת, אריזות משגעות, שמתי קישור לפוסט של לבנת

    השבמחק
  3. האחרים לא פחות ;)

    השבמחק
  4. אחלה פוסט !!! המסקרה נשמעת מעולה ! :)

    השבמחק
  5. תודה :) מסקרות זו אחת החוזקות של ופה

    השבמחק