20 בנובמבר 2014

קולקציית החגים MAC Heirloom Mix Holiday 2014 Collection




חזקה על מאק שקולקציית החגים תהיה כזו שאי אפשר לעמוד בפניה - אצלי זה נצנצים, חביבים עלי בביגוד, בלקים , באקססוריז ובטח ובטח באריזה של השפתונים, אז יצאתי במטרה לרכוש לי שפתון וסומק למגירת חנוכה ויצא שחזרתי עם פריטים שללא ספק ישמשו אותי לא מעט.




הקולקציה בסימן מלכותי ,שיער גבוה מפודר וצבעים ססגוניים ועמוקים מהממת, אין מילה טובה יותר לתאר אותה, חלק מהגוונים חדשים וחלקם מוכרים, אבל האריזה לגמרי אחרת.




קולקציה מוגבלת באריזה שחורה זורה בנצנוצים כמו שמיים זרוי כוכבים מאוד עשירה בפריטים וגוונים וגם סטים מרהיבים בשחור ולבן עליהם סמל הקמאו החביב עלי בתכשיטים.(דיוקן אישה אצילה). 




5 גווני שפתון




5 גווני ליפגלוס




2 גווני סומק






8 גווני פיגמנט דחוס





3 עפרונות עיניים

2 גליטרים



2 אייליינר ג'ל










3 גווני לק.






כמו בקולקציית DIVINE NIGHT אשר הושקה בדיוק לפני שנה, היה  לי העונג להיות מאופרת בידי נטע סקלי הבינלאומית שלנו, שהוציאה ממני את המכסימום עם יד אומן ונצנצים מלהיבים.





הבסיס: Minerallize Moisture Fandation ו Pro Longwear בגוון (wn20) הפגין עמידות לכל היום. היות ואני שמה בד"כ דגש על השפתיים, "הלכנו" על העיניים הפעם: על קו הריסים עפרון עיניים מקולקציית החגים שניתן לרכוש גם במגוון השוטף Tarnish. צלליות: על העפעף, מקולקציית הרלום Modern Majesty מחמיאה ומנצנצת שהלכה איתי הביתה, blue brown וטשטוש עם One to watch מסדרת פרו לונגוור העמידה.




זו תקופה ארוכה שלא הנחתי עפרון בקו המים שכן הוא נמרח לי ולפעמים צרב. מבלי ששמתי לב בקו הפעמיים הונח עפרון בגוון כחול יפיפה Auto-De-Blu  ששרד רוב שעות היום לתוך הלילה. בינגו עוד פריט לסל. 





בזוית Victorian Plum הסגלגלה אף  היא מהקולקציה המלכותית, טושטשה עם מברשת רטובה למתן את הנצנוצים. הריסים צבמעו במסקרה Extended Pley Lash - אריזה כחולה משמחת אשר מעגלת מעלה מעלה ומעבה את הריסים בעמידות אין סופית בלי פירור או מריחה עד לשעות הקטנות של הלילה. על הלחיים Modest Blush הבהיר משני הסמקים בקולקציה. לסיום נמשחו השפתיים בגלוס Seeking Adoration ורוד מושלם שבוא בדיוק הטעם שלי וכל כך מחמיא לגוונים שלי, אז אם תסלחו לי על הסלנג? "נטע את מהממת".




מאוד רציתי שפתון מהקולקציה ומחמשת המופלאים נפלא הבחירה על הפופולרי בין בנות העולם כולו, הלו הוא Rebel, לא היה לי צ'אנס לחבר אותו למגירת החנוכה, היורשת חובבת את הצבע ואת העמידות וכך יוצא שגם יש לי שותפה.




כשאמרתי לנטע שאני יוצאת לבלות היום כי מראה כזה לא "מבזבזים" זה נשמע לה משעשע, אבל אני התכוונתי ברצינות, הודעתי לשותף שיוצאים היום, זרקתי על עצמי צעיף והפלגנו ל...ניחשתם נכון - כמו תמיד לקולנוע, כי לא כל יום יש מסיבה :) 







6 תגובות:

  1. מהממת ! ממש טרנספורמציה עם העיפרון על קו המים והמעושן למטה ולמעלה מוציא החוצה את הגוון הירקרק דבש בעיניים, את חייבת לאמץ את סגנון האיפור הזה, ממש יפה לך. וחייבת לתת לך מחמאה על השיער הוא נראה נפלא.

    השבמחק
  2. התגעגעתי :) תודה, אכן נטע היא שבחרה לי את איפור העיניים, שמתי עצמי בידיה בלי להתערב (לא אופייני לי) ואכן מאז לא יצאתי מהבית בלי איפור מלא (גם מזג האויר השתפר...). תודה יקרה - זה הבלונד ;)

    השבמחק
  3. קולקציה פשוט מהממת! אחלה פוסט! היא באמת עשתה עבודה מדהימה בתחום העיניים, ממש מתאים לך ככה! היה לי כיף לקרוא :)

    השבמחק
  4. איפור מיוחד ומעלף עלייך!!!

    השבמחק
  5. זו נטע המדהימה , תודה :)

    השבמחק
  6. לבישה ומנצנת בא לקחת את הכל, תודה רבה. שמחה שנהנית, אני משתדלת :)

    השבמחק