4 בנובמבר 2014

מגנוליה מתגייסת למאבק למניעת אלימות נגד נשים



חודש רודף חודש ובאם באוקטובר התגייסנו למען הסרטן. נובמבר מביא עימו יום בינלאומי למאבק באלימות נגד נשים. כמו שאני רואה את הדברים, אין אישה שלא נהגו בה באלימות, מילולית פיזית או אחרת. רק שהיום יש לחלקנו כוח להשיב, לשמור על כבודנו. לא בכל מקום בעולם או בישראל זה מצליח. ציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים נותן כוח, מעצם קיומו כמשהו רשמי, לנשים שמתמודדות עם אלימות, לנשים שמהססות באם "להחזיר מלחמה" כל אחת ואחת ולו תנקוט בצעד קטן, נצחון של כולנו.

רשת התכשיטים מגנוליה משיקה את צמיד "שלך" לרגל ציון היום הינלאומי למאבק באלימות נגד נשים בתאריך - 25 בנובמבר אשר מחירו יהיה 49 שקלים. כל ההכנסות ממכירתו יוקדשו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.


צילום עמית גושר


צמיד "שלך" עשוי גולדפילד, מסמל מוטיב פתיחת מנעול השתיקה. אין מי שיכול להתנתק ממה שקורה בעולם ככלל ובארץ בפרט, כתות, אלימות בין בני זוג וכלפי נשים בכל גיל שלא להזכיר כתות (כמו הסיפור שהכה בנו בהלם אודות גבר אחד מול עשרות נשים/נערות/ילדות כנועות). וגם אם באומץ אשה יוצאת לחופשי, מתנתקת עדיין ארוכה הדרך, לשיקום והחלמה נפשית וכלכלית.


תומר רייזברג מנכ"ל רשת תכשיטי מגנוליה :" רשת מגנוליה מאמינה שצריך לתת חזרה לקהילה, כרשת הפונה לקהל הנשים ומעסיקה רוב של נשים, התרומה שלנו לנפגעות תקיפה מינית חשובה לנו, בשנה שעברה התחלנו עם פרויקט המודעות לנפגעות תקיפה מינית באמצעות צמיד האינפיניטי למוטיב האינסוף כאמירה שאת אף פעם לא לבד, לנצח, השנה עיצבנו צמיד "שלך" בעל משמעות אמוציונלית המסמלת את שבירת קשר השתיקה המעניקה פתח להחלמה, וכל הכנסותיו יתרמו למרכז לנפגעות תקיפה מינית."

אורית סוליציאנו מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית :
"אנחנו מבינות כמה קשה לכל מי שעברה פגיעה לשתף את הסביבה במה שקרה, בגלל הבושה, ובגלל ההשתקה שלצערי הרב עדיין קיימת בחברה הישראלית. צמיד זה מסמל את המפתח לתקווה ולשינוי חברתי וזוהי תמצית הפעילות שלנו במרכזי הסיוע. יש לנו 1,000 מתנדבות בכל רחבי הארץ שמקבלות למעלה מ- 40,000 טלפונים בשנה, 24 שעות ביממה, ונמצאות שם בשביל כל מי שנפגעה. אנו מודות מקרב לב לחברת מגנוליה על התגייסותה למען שליחות חברתית חשובה זו".

קווי טלפון לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: לנשים 1202 לגברים 1203

רכישת הצמיד זו סוג של הצהרת אחווה בין כל הנשים, גם עדי להתקשט בו וגם תרומה יפה.


פרטים על התכשיטים המבצעים וכתובות הסניפים תמצאנה באתר החברה קישור







2 תגובות:

  1. אני כל שנה רוכשת את הצמידים הללו, שנה שעברה זה היה סימן האינפיניטי אבל לצערי איבדתי אותו :-( אהבתי את העיצוב ואת המטרה!ארכוש

    השבמחק
  2. הוא קיים בזהב. מה שיפה הוא שזו יוצאת מטרה כפולה ומכופלת, הרי אנחנו קונות ומתפנקות וגם בדרך תורמות וכל ההכנסות כולן למען המטרה.

    השבמחק