1 בינואר 2014

My winter nail colors





כבר הכרזתי תחת כל עץ רענן שאיני אוהבת את מזג האוויר החורפי. אך אין להכחיש שבחורף, אופנה, הנעלה ואיבזור מרשימים יותר, האיפור עשיר ועמיד, צבעי הלקים הופכים מעניינים ועמוקים יותר, מרקמים וגוונים.





SoftTouch




עודני קוראת ברשת אודות הלקים החדשים שצצו בפארם משל חברת סופט טאץ' והנה נחתה בפתח הדלת בונבויירה ובה כמה מגווני הקולקציה החדשה. 30 גוונים בקולקציה, נוסחה עמידה עם ברק מיוחד המגנה על הלק מפני שריטות, מברשת איכותית ומקצועית ויבוש מהיר במיוחד, צבעים עמוקים, פרנ'ץ מניקור, נאון, ורודים, סגולים, כחול ירוק ואדומים - כל אחת תמצא את מבוקשה בקולקציה, כך דבר היצרן. סופטאץ' נתנה בהם מספרים - המוטבעים על גבי הפקק - עבורי ואני אכן במיעוט - קל יותר להתמצא.
עיצוב הבקבוק נאה מאוד בעיני - בקבוק מרובע משדר יוקרה, המברשת נוחה לשימוש ולמריחה קלה.

קולקצי

ראשית דגמתי את הגוונים החורפיים והקסומים שבהם, ירוק זית (145) וכחול מטאלי (88) מאוד יפים. שונים לגמרי, בעוד לכחול פורמולה אטומה לכיסוי מלא ואפילו בשכבה אחת, הירוק במרקם ג'לי משהו, שכבה ראשונה פיזור לא שווה ושניה משלימה. מעל הנחתי טופ מבריק - רוב הלקים עמידים על ציפרני. עמידות מצויינת של 5 ימים עד להופעת ציפצ'יפון קטון. אפשר למשוך שבוע בקלות. מאז ומתמיד סברתי שפורמולה אינה תלויית מוצד אלא פיגמנט.



סגול חציל שמספרו 102 חבר לפורמולה של הירקרק מעלה, צבע חורפי מענג במרקם ג'לי משהו.


שכבה ראשונה בפיזור לא שווה, שכבה שניה משלימה, העמידות טובה והגוון מאוד יפה. ניגשתי לפארם להתרשם, קולקציה מגוונת וכדבר היצרן כל אחת תמצא את הגוונים אליהם היא מתחברת מניד ועד פוקסיה עז.


אחד שקסם לי מאוד - - שמנה לב לאדום המושלם - גוון מאוד אהוב עלי, אדום עגבניה אני קוראת לו. הלקים מגיעים בתכולה גבוהה - 17 מ"ל.

את הלקים בתכולה של 17 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים - במחיר רשמי 40 שקלים, אני מצאתי אותם ב 15 שקלים במספר סניפים שונים של רשת ס.פארם דבר היצרן: "על הלקים ניתנות הנחות משמעותיות במסגרת מבצעים המשתנים מידי חודש"





OPI - MATTE TOP COAT

הבקבוק האופייני ל OPI אך דמוי זכוכית חלבית הגורמת צמרמורת במגע עם הציפורן, כיסוי מאט, יוצר אפקט של לק דהוי כאשר הוא נמשח על הלק, כך דבר היצרן.


הדעה הראשונית שלי על לק בגימור מאט היתה כי הוא נועד לחורף, יש לי מעט לקים בגימור מאט והם בצבעים כהים אולם ל OPI יש הצעה שאי אפשר לסרב לה -  עד עכשיו חיפשתן לקנות לקים בגימור מאט, מעתה, פשוט גשו למגירת הלקים שלכן ושדרגו לפי מצב הרוח ע"י מריחת טופ מאט. רוצה מאט. מרחי טופ והלק הפרטי שלך השתנה כהרף עין.



אחד הגוונים הכי אהובים עלי משל OPI הוא - Pamplona perple - גוון מג'נטה עמוק ויפיפה, כבסיס ללק מרחתי את Start To Finish - כאוהבת קיצורי דרך הוא אהוב עלי מאוד לעת הצורך נשיאה בתיק בעת הצורך. הוא לא מחליף את הצורך בבסיס וטופ נפרדים מעולים אלא בנוסף.  עליו הנחתי שתי שכבות של הלק.



כמו הלקים הקרמיים של OPI, מרקם חלק, מריחה מושלמת ומברשת נפלאה, רחבה לקלות המריחה המונעת פיזור ולכלוך בצדדים.



מעל הנחתי שכבה של TOP MATTE, אשר התקבל לסקירה. גוון הלק התעמעם משהו, באצבע המורדת השארתי ללא טופ. לאחר יומיים נראה שהמאט מעט נעלם, פתרתי את זה בהוספת שכבה נוספת של טופ מאט.


עשיתי ניסוי נוסף, ורציתי לעשות דוגמא אך היות והמברשת מפזרת את החומר לא השכלתי ליצור פסים דקים אז התפשרתי על כיסוי אמצע הציפורן על מנת שתוכלנה להבדיל בגוונים המשתנים. על גבי 2 שכבות לק קרמי - סגול חציל כהה וחורפי - VANT TO BITE MY NECK הופך כאילו דהוי משהו במראה מאט, שונה לגמרי מהגוון המקורי בצידי הצפורן.

תמונת יח"צ

אחד הצבעים היפים ביותר במאט לדעתי הוא השחור, בעזרת הטופ מאט ניתן ליצור צורות מעניינות וקישוטים, כמו בתמונת היח"צ, עם קצת תרגול,.גם אני שם ;)

את הטופ כמו את שאר הלקים של OPI  החיר 65 שקלים תוכלנה למצוא ברשת APRIL ובמכוני היופי ברחבי הארץ

** טופ מאט מגיע גם בסדרת הג'לים של OPI מסדרת GEL COLOR



MAC - Nail Locquer





כאוהבת לקים מושבעת תמהתי הכיצד אין לי לק משל MAC? תירצתי את זה בכך שכשאני נכנסת לחנות מאק ראשי סחרחר עלי מהיופי של האיפור וחתמתי בכך שזה הראשון אך ודאי לא האחרון. בלק הגליטרי היפיפה מקולקציית  Temperature Rising אשר סקרתי פה, נתקלתי בחנות העודפים של אלקליל ברמת החייל ברחוב הנחושת 10, הוא נקנה עבור היורשת שחובבת גוון ברונזה חום  על ציפרניה, לא כוס התה שלי.


שלוש שכבות נדרשו לה לכיסוי מלא אטום ומושלם, אך אפשר להסתפק גם בשתיים למראה נפלא. מריחה קלה ונוחה, מברשת נוח למריחה ועמידות ממש טובה יחסית לגליטר די כהה, 4 ימים. היורשת מקפידה על ציפרניים קצרות ויש לי הרושם שזה מוסיף גם כן לעמידות.

את הלקים במחיר 66 שקלים תמצאנה בחנויות רשת MAC ברחבי הארץ, בחנות העודפים עלות הלק 33 שקלים אולם אין גוונים רבים כך שאם חשקה נפשכן בגוון יחודי, מנסיוני קנו אותו ואל תחכו, נדיר למצוא אותו אח"כ בעודפים.

GA-DE CRYSTALIC




לק במרקם "חול נוזלי" מתוצרת OPI אשר השיקה אותו ראשונה סקרתי כאן. כאשר הושקה הסדרה קריסטליק מאט של ג'ייד היה מירוץ אחרי הלקים שכן הם אזלו מהמדפים ולא לחינם. בס.פארם השכונתי מצאתי סופסוף את לק מס 50 - זהב קלאסי ואלגנטי. הלקים במראה מאט, אך עם נצנצים המראה המתקבל מאוד יחודי. בעיני כל הגוונים בסדרה יפים עם דגש על הירוק והורוד הקורלי. ביננו, לא הפסקתי להציץ כל הזמן לעבר ציפרני, מרשים ללא ספק.
מברשת נוחה, מריחה אחידה ועמידות מצויינת 2 שכבות לשלמות! כאשר ניתן להוסיף אחרי יבוש הלק (סבלנות זה לוקח זמן מה) טופ שיספג ולא יפגע במראה המאט. המחירים נעים בן 13-20 שקלים תלוי ברשת ובסניף.



ולמי שחשקה נפשה בלק זהב עם ברק יפיפה, את 824 פגשתי אצל תמר בקבוצת הלקים בפייסבוק ולא נרגעתי עד שהוא היה שלי. כאופייני לג'ייד, מריחה חלקה, פורמולה נוחה, יבוש סביר ועמידות טובה.


CHIC

גם CHIC מעודכנת ובמקביל הוציאה קולקצית סוכר במרקם גרגרי. אך תמחרה אותם יקר יותר מהקולקציות הקבועות - 23 שקלים ברשת סופר פארם ואפריל. אהבתי רק אחד, קניתי שניים מהם, הסגול עבורי והירוק לבחירת היורשת. התמזל מזלי וקניתי אותם ב 1+1 שהוא מחיר ראוי.
הלק הסגול מזכיר מאוד במרקם ובמראה את החול של OPI, המריחה נוחה אולם העמידות התגלתה כנמוכה. פתרתי זאת במריחה חוזרת והנחה של טופ מעל, הטופ נבלע, הגימור נשאר במראה מאט והעמידות עלתה. הוא אחד הפייבוריטים שלי.


רקע אקראי ללא שם כוונה ;)


הלק הירוק המתקתק - מראה גרגרי סוכר כשמו איכזב, - נראה כאילו המריחה לא מוצלחת ויש גרגרי אבק שנדבקו למעטה הציפורן, נזנח אחרי מריחה אחת. אין לי ספק שיש שיאהבו אותו.



CUCCIO NATURAL - Precios Metals


פתחתי בקולקציה חדשה משלנו אז אסיים בשחקן חדש בזירה שעשה עליה זה עתה. עולה חדש מארה"ב לטיפוח כף היד והרגל אשר הגיע מארה"ב, ונחת במכוני היופי והטיפוח וגם בחנות גדולה משל המותג בקניון ערי החוף בראשל"צ.




קולקציית החורף - Precios Metals  יפיפה בעיני - לא הצלחתי לתפוס בתמונה את המראה המקסים של הלק. 


הקולקציה מבוססת "פיגמנט משולש" - המכיל פי 3 פיגמנט צבע מהמקובל - התוצאה - משיחה של שכבה אחת יוצרת מראה אחיד, אטום, מהיר יבוש  ועמיד. המברשת הרחבה מוגנת בפטנט, עובי השערה וזוית המגע עם הצפורן מאפשרת מריחה מדוייקת וחסכונית, גם עיצוב הבקבוק מבוסס פטנט. אין רכיבים רעילים בלק, כך דבר היצרן


מדהים - שכבה אחת לכיסוי מלא אטום ומושלם, יבוש כה מהיר שבעודני מורחת צפורן שניה הראשונה כבר יבשה, מראה מטאלי אני אוהבת לא פחות מגליטרים ונצנצים ובמראה מאט הוא מאוד יחודי. בחרתי להתנסות בגוון כחול שכן זה זמן רב שאני מחפשת לק "ג'ינס" מוצלח וזה התגלה כמושלם.


ואולם העמידות של שכבה אחת ארכה יום אחד, עד שהוא נשחק מעט, יתכן שבגלל שהוא בשכבה אחת, או שמא כי מרחתי אותו ביום חמישי שזה ערב לקראת שבת, הכנות, בישולים. לא התעצלתי, מרחתי את הלק בשתי שכבות וקיבלתי עמידות יפה של שלושה ימים עד לעמעום וצ'יפון בקצה הצפורן. שמתי עיני גם על הסגול, קולקציה מיוחדת ומרעננת. יבוש כזה מהיר - מעודי לא היה לי בשום לק - קסם ממש.



היורשת העדיפה מראה מבריק, הניחה עליו טופ עם ברק - וקיבלה לק כחול מטאלי עם עמידות מצויינת, שבוע שלם. אפשר גם ליצור דוגמאות מעניינות בעזרת ציורים וקווים במכחול משוח בטופ מבריק על המראה מאט מטאלי.
עלות הלק 60 שקלים

מידע נוסף ניתן למצוא באתר Cuccio כאן

את מוצרי המותג תוכלנה לרכוש ישירות מהחברה באמצעות עמוד הפייסבוק שבקישור כאן, או באמצעות מספר טלפון 050-8547822 - לקבלת מידע, או הזמנה ישירה (בתוספת דמי משלוח).


ואתן יש לכן לקים יעודיים לעונה הקרה? שתפו





16 תגובות:

  1. אני כבר כמה חודשים לא זזה מלקים כהים/שחורים. לא אכפת לי אם הם מגיעים עם גליטרים, בגווני מאט או כל "שטיק" אחר, העיקר שיהיה כהה. עכשיו אני עם לק שחור בנצנוץ עדין של ג'ייד, ובדיוק הולכת להחליף אותו לכחול כהה של
    OPI.

    השבמחק
  2. סקירה מצויינת ! שאלה : איפה ניתן לרכוש את הלק מאט של OPI ?
    אני ממש סקרנית לגביו :)
    שתהיה לך שנה מצויינת

    השבמחק
  3. הלק של או.פי הסגול מ ה מ ם עליך! אני מאוד אוהבת את הלקים של
    CUCCIO... ממש הפתיעו אותי

    השבמחק
  4. גברת, יש לך ציפורניים מושלמות..

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת את הבחירות שלך בלקים את הגיוון הלק הזהב של gade נראה מאוד מעניין

    השבמחק
  6. יש קסם בלק כהה אל מול ידיים בהירות, בהחלט מבינה אותך, הכי כהים קצת קודרים לי אז משתדלת עם קצת נצנוצים וגליטרים כשאפשר...

    השבמחק
  7. הי מיכלי, לרגע החסרתי פעימה וגללתי מעלה לבדוק שמא לא כתבתי - באפריל ובמכוני היופי, עדכני מה דעתך עליו

    השבמחק
  8. מנחה שכוונתך לפמפלונה - הגוון האהוב עלי בחברות רבות. תודה יקירה.
    הפתיעו לגמרי - אהבתי את כל הקולקציה, בהעדפה לכחול ולסגול

    השבמחק
  9. תודה על המחמאה מקסימה - אוהבת ומטפחת אותן והן מחזירות אהבה

    השבמחק
  10. תודה יקירה, לקים זו אהבה ענקית מאז ימי נעורי

    השבמחק
  11. הלקים שלי לעונה הכהה הם כהים, החל מאדום כהה והלאה. בכלל עכשיו אני בעוצר לק כי הציפורנים כרגיל נשברו

    השבמחק
  12. עוצר=קניה או עוצר=לא מורחת לקים?
    הרי הדיעה הרווחת היא שכהים יפים על קצרות

    השבמחק
  13. איזה פוסט צבעוני וכיפי! התחברתי מאוד למה שאמרת..גם אני מכריזה שאני פחות אוהבת את החורף אך לחלוטין יש גווני לקים ממש מעניינים בעונה הזו. חלק מהלקים כאן יש לי ואת הפמפלונה של OPI אהבתי ממש! גם כל הגוונים של CUCCIO מאוד מוצאים חן בעיניי.

    השבמחק
  14. אני הכי אוהבת לקים כהים!
    הטופ מאט שחקן חיזוק מוצלח, והסגול של OPI מושלם

    השבמחק
  15. כמוני כמו, OPI היה אהבה ממבט ראשון, לא מעט בשל המברשת המעולה
    הייתי שמחה לכל הקולקציה - מיוחדת, וכבר לא קל "לחדש" בתחום הלקים

    השבמחק
  16. אני אוהבת אדומים ורודים וסגולים, אח"כ כל השאר, הסגול של OPI מנצח לגמרי. טופ מאט זה רעיון נפלא השל היכולת לא לקנות לך מאט אלא לשחק בלקים שיש , כמו שאמרת

    השבמחק