20 באוקטובר 2013

LA ROCHE POSAY - Hydreane BB Cream




אתמול נפל לי האסימון (עדיין מכירים את הביטוי הזה? זה היה הסמרטפון של תקופתי, ניגשים איתו לטלפון הציבורי ומתקשרים) שהיד מושטת יותר ויותר אל ה BB של לה רוש פוזה. אתמול בארוחת הערב, 19:00+ , הוחמאתי על מראה עורי הקורן, ניגשתי למראה ונוכחתי שהעור נראה נהדר, וזה באיפור משעה 11 בבוקר שכן ב 12 כבר הייתי בתיאטרון, כמעט 7 שעות, אז התיישבתי וכתבתי. השנה האחרונה לימדה אותי שמלבד "שפכטל" - כיסוי מלא ואטום, יש גם עוד אופציות. קיצורי דרך זה הכי אני - BB מוצלח מכיל תכונות המאגדות כמה מוצרים בתכשיר אחד.




דבר היצרן:
קרם ללחות אופטימלית, מרכך ומגן, מעניק מראה עור אחיד וזוהר יותר, גם לעור רגיש ומסווה אדמומיות. מכיל מים טרמליים בשילוב חומצה הילארונית, פסיפלורה, משמש, דבש וחמאת שיאה, ללא פראבנים.  מומלץ כבסיס למייקאפ או כלחות יומיומית לעור הפנים והצואר כך דבר היצרן. אריזת שפופרת עם פתח צר וסגירת פטנט, הקרם עם גוון.



מעשית.
קיבלתי לסקירה את הגוון הבהיר - דגמתי אותו כמוצר שיכול להחליף מ.אפ בימי שישי, ימים קצרים או יציאות קלילות המזמינים איפור קל שבעבורי BB נותן לכך מענה. כך הרווחתי את הידראן. כאמור עורי מעורב, שמן קלות מאוד ב T ויבש בלחיים, יש לי פיגמנטציה בתפוחי הלחיים, מעל הגבות וכפי שנוכחתי לאחרונה גם קצת בצידי הלחיים. (מטפלת בה - כבר כתבתי על כך בפוסטים קודמים - אבל זה נושא אחר) וחשוב לי מאוד כיסוי ומראה אחיד של הפנים.  לחות - נספג במהירות ומלחח היטב את העור. הרגעה ורענון - נעים מאוד על העור ומקנה ממש מיידית מראה מואר וקורן של העור. הגנה - יש בו 20SPF שאין די בזה עבורי ליום יום או ליציאה ליום סידורים בחוץ. אך ליציאה קלילה, לחברים או לשהות מועטה בשמש כמו ימי שישי עיגלתי פינות.



החשוב מכל והיתרון בקרם BB - גוון עור אחיד וזוהר - הידרן עושה פלאים. הוא מגיע רק ב 2 גוונים, בהיר ומדיום אך יש בו כדבר היצרן שילוב של מינרלים ופיגמנטים המתאימים עצמם לעור - העור נראה יפה, אחיד, הכיסוי בינוני מינוס - קורן ממש, בזוהר לא בברק מיותר - הנחתי לחיצה וחצי על הפנים במריחה באצבעות, קל לבניה בשכבות ועוד כחצי לחיצה על הכתמים כקונסילר, על הקרם הנחתי פודרה עם מעט גוון וסומק והתוצאה נראתה כאילו הנחתי מ.אפ עם כיסוי בינוני. כמובן שכיסוי טוב לא די בו אם הניקוי והטיפוח לא מוקפדים אך זה לפוסט אחר. עד עתה כל מוצרי הטיפוח בהם התנסיתי ממדף הביודרמה היו מוצלחים. נדיר לומר מושלם על מוצר אך אם במקום, לחות, הגנה, קונסילר ומייק אפ - מסתפקת במוצר אחד וגורפת מחמאות (גם מעצמי מול הראי ;) )  יש כאלה וכזהו Hydreane BB Cream של לה רוש פוזה בעיני.

צולם באייפון בשדה התעופה, בעודני מחכה לבני שישוב מעבר לים.


את הקרם בכמות 40 מ"ל במחיר 145 שקלים תוכלנה למצוא בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.




*הקרם התקבל לשם סקירה


10 תגובות:

  1. את נראית מהמם עם ביבי, את ממש ממש לא זקוקה לשפכטל!

    השבמחק
  2. את ממש קורנת עם הביבי הזה, אולי הגוון לא מדוייק ב- 100% אך המראה שמתקבל עלייך באמת יפה וחיוני. אגב, איזה גוון עלייך בתמונה הבהיר או המדיום?

    השבמחק
  3. תודה לידיה, התאורה שם לא טובה ולכן נראה כאילו אני מקבלת מראה שזוף/ה BB כהה לי, מה שלא נכון
    בזכותך אעדכן בפוסט

    השבמחק
  4. תודה יקירה, תבואי כל יום :* ואכן כשלא יוצאת לאירועים ממש, או ליום עבודה מלא, מסתפקת בביבי - שזה ממש לא יאמן

    השבמחק
  5. אני גם התמכרתי לאחרונה לביבי קרים. מעולה

    השבמחק
  6. הוא ה- ביבי הקבוע שלי. משתמשת בו המון לאחרונה ומאוד אוהבת.

    השבמחק
  7. .התמכרות חיובית
    קל יותר, SPF כבר בפנים, לעיתים טיפולי ויכול לשמש כבסיס ל מ.אפ

    השבמחק
  8. גם אצלי הוא הראשון במגירה, אך יש כמה מובילים :), קליל, ו ה SPF כבר בפנים

    השבמחק
  9. האמת שהחלטתי שביבי אחד מתאים לי כי נואשתי מלחפש ביבי בגוון שלי..אבל עשית לי חשק לבדוק גם את זה. את נראית נפלא בתמונה! מעניין אם גוון המדיום יתאים לי.

    השבמחק
  10. אני מצוותת לו פודרה של קליניק 02 עם מעט גוון וזה עובד יפה. אם יש בקרבתך בית מרקחת שווה, אני בעד לדגום אותו.

    השבמחק