27 באוקטובר 2013

CARELINE



סדרת PERFCER CARE

קרליין מותג פופולרי בשידת האיפור, מזמן לא כיכב פה בבלוג, אז הגיע  הזמן...

Eye Roll-On




סרום רול און טיפוח ועיסוי למראה צעיר ומתוח, מפחית עיגולים שחורים. מכיל קפאין למניעת הצטברות נוזלים, ויטמין B5 ללחות, כדורית הכסף תעניק תחושת רעננות והעיסוי יפחית נפיחות מתחת לעיניים, כך דבר היצרן.





יש לי שקיות (לפעמים) אך לא כהויות, המוצר נמסר לנסיינית בעלת כהויות, הנובעות לדעתה הן מאנמיה והן בשל חוסר שינה תדיר. היא מעדכנת כי לאחר חודש שימוש לא נצפה שיפור קבוע במראה.



אולם ביום יום מייד עם ההנחה ישנו שיפור מיידי - סוג של אשליה אופטית היוצרת מראה בהיר יותר, בשילוב הטיפוח להוספת הלחות ומניעת היובש כטיפוח לעיניים והנועם בעיסוי העיניים היא מרוצה.  רולר הגולה מאוד נוח וקל לשימוש ואף חסכוני.

BB cream




עוד בסדרה BB cream שלא התחבר לפיגמנטציה שלי, שכן אינו מכסה, אך התשבחות שזכה לו מעלמת חן צעירה בעלת עור יפה וחלק כמו...של תינוק שהועבר אליה והפרגון הרב שצבר ברשת הצדיק לשבת ולכתוב עליו.



לחות+גוון במריחה אחת. שני גוונים לייט ומדיום. מעבר ללחות יש גם ויטמינים - ויטמין C להבהרה, מטשטש אדמומיות , ללא פרבנים, מסנן קרינה 15SPFלמראה מיידי של גוון עור אחיד כך דבר היצרן . עומר אסף מאפר הבית הנפלא של קרליין הטיב להגדיר "מוצר לעור מושלם שנדרש רק למעט גוון" ועל הכנות והדיוק אני מצדיעה לו.


מומלץ להניח מעט סרום לפני, ה BB = לחות, קלילה  ומסנן קרינה 15SPF - נמוך משהו, ההמלצה היא לא לפדר, שכן ה BB אמור להעניק מראה חי, במידה ופידרתן אז מאוד בקלילות - לעשות פו על המברשת או כהמלצתו של עומר לנער על גב היד. רציתי מאוד לעצמי וניסיתי, אך הפיגמנטציה הרימה ראשה, יש כבר מעל הגבות ובצידי הלחיים, BB לצעירות ולעור מושלם. :) 


מיכל שפופרת, אסתטי ,הגייני ונוח לנשיאה בתיק, ריח נעים, שימוש קליל ואפשרות בניה בשכבות שלא תוסיף כיסוי, מראה מואר לפנים, לחות וגוון קל כבר בפנים - מסתבר שמתחת לאפי היה מוצר מנצח אם לא לי, אז לחלקכן ולא השכלתי להבחין. 

עוד בסדרה, סרום למיצוק העור, ו PURE C קרם הבהרה מסקרן שנמצא במעלה הוויש ליסט.


   SHINE OUT
בשקט בשקט בלי רעש וצלצולים, קרליין מחזיקה בליין, מייקאפ מוצלח ביותר לעור מעורב/שמן. ליורשת עור מעורב שמן ב T, ובהתנסותינו החיובית עם קרליין חשקה נפשה לנסותו, הציצה "ונפגעה". נהדר כדבריה אמרה והמליצה גם לחברותיה.


משלב חומצה סיליצילית, סיליקונים אלסטומרים ועוד, לאיזון הפרשת השומן בעור, כיווץ נקבוביות ונטרול הברק,  מעניק כיסוי מאט ואחיד לשעות רבות, היפואלרגני כך דבר היצרן.



כמו תמיד אני מציעה לדגום בחנות/לבקש דוגמית ולהתרשם אם הוא מתאים לכן, כל שנאמר בהגדרת היצרן 1:1 על העור. למריחה בעזרת ספוגית או באצבעות, כיסוי מלא ומאט לשעות רבות. ליורשת טיפ עבורכן, היא לא משתמשת באותו מ.אפ באופן רציף אלא מחליפה בין כמה, העור מגיב יפה. המלצת היצרן (חשוב ב T) מעל הניחו פודרה.

מיכל קומפקטי והגייני עם פיה צרה,לנוחות נשיאה בתיק. 4 גוונים בסדרה.



    BOLD - MINI BRUSH FOR MAXI EFFECT




אחרונה חביבה מאוד, היא המסקרה החדשה של קרליין BOLD - בדור הממוחשב שלנו - שם גאוני ;)





מברשת סיליקון קטנה וייחודית המגיע לכל ריס, מיני הייטקית ובה מיכל פנימי אשר בו כמות צבע המספיקה למריחה אחידה לכל הריסים, נפח ואורך, ברק וגמישות ליצירת מניפת ריסים מרשימה. ללא פראבנים, היפואלרגנית, כך דבר היצרן.




במשיחה ראשונה חשתי שהיא מעט רטובה. הפתרון, לנגב את המברשת על פיית המיכל ואז למשוח את הריסים, אחרי מספר פעמים זה הסתדר מעצמו.



מיכל בצורת גליל שחור עם כיתוב לבן, עיצוב יפה ואלגנטי. מברשת קצרה ומאוד נוחה המאפשרת להגיע לכל ריס וריס בקלילות, בלי ללכלך, חגיגה לאוהבות להתאפר גם בריסים התחתונים. לי ריסים קצרים ודקים, המסקרה מעבה, משחירה ומאריכה אותם מעלה, שכבה ראשונה יכולה להספיק, שניה תעניק את מראה המניפה, לא פחות חשוב - ההסרה אינה סיוט. :

מחילה על הגבות :)


שכבה ראשונה.

לאחר המשיחה אני מסרקת את הריסים.

שכבה שניה.


אז למרות שLA DIVA לבית קרליין היתה ותהיה הראשונה בעיני, יש לה מתחרה רצינית על ריסי.


את המוצרים של חברת קרליין תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.


ואתן, יש לכן מוצר מנצח משל CARELINE? שתפו





8 תגובות:

  1. אני אוהבת את הקרמים של קרליין. כל מה שניסיתי עד כה טוב לי

    השבמחק
  2. הרול של קרליין פשוט מצויין!

    השבמחק
  3. ככלל אני אוהבת את המותג, קרמים טובים, יאנג סדרה נהדרת וקולגן היתה לי מעולה, הסרום מדהים, נהנית גם מהאיפור

    השבמחק
  4. מודה, המסקרה נראית לי מפתה עד מאוד. חוץ מזה, אני זוכרת את המייקאפ הזה מימים עברו. בזמנו, בהירה שכמותי אבל לא חיוורת מצאה שמספר 100 (קרי IVORY) כהה וצהוב עד מאוד.
    תוהה עד כמה זה השתנה בימים אלו.

    השבמחק
  5. את המסקרה אני מאוד אוהבת, אבל גם אני אתך מעדיפה את הלה דיווה עמוק בפנים, למרות שהלה דיווה מתייבשת הרבה יותר מהר!
    הרולר נשמע ממש מסקרן עכשיו...

    השבמחק
  6. היורשת 180-200 בקולורסטיי ו 01 בטיינט איידול אולטרא של לנקום ומוצאת ש 100 מעולה עבורה, אם זה עוזר

    השבמחק
  7. לה דיוה עבורי זה ריסים מלאכותיים - מהממת. האריזה והגוון השחור חזק בחדשה זה שיחוק. ראי מטה קוראת מרוצה מהרולר

    השבמחק