6 באוקטובר 2013

התחדשויות ספטמבר 2013


פוסט ספטמבר וגם אוגוסט כי הייתי חולה בוירוס אכזרי והכל התעכב.

Seche Nail Lacquer



קולקציית סתיו חורף - Clever & Confident בת שישה גוונים נשאה חן בעיני מאוד, לבישים ונאים לעונה


מחילה שהמניקור נראה נורא, מסתבר שוירוס מתנכל לכל הגוף :/



קיבלתי לסקירה גוון ירוק יער יפיפה Versatile המחמיא מאוד לגוון עור הידיים. בדומה ללק הקודם משל סש שסקרתי כאן... הפורמולה חלקה ונוחה למריחה, המברשת מעולה הלק המושלם לנשות קריירה עסוקות – מריחה אחת וייבוש מהיר! אמנם נכון, אך הפעם למרות ששכבה אחת מכסה לגמרי, לתחושתי נדרשתי לשכבה נוספת לשלמות ויבוש יותר מדקה. מעל טופ שסה וויט  - ארבעה ימים מושלמים לפני צ'יפציפון.




את הלקים של סש במחיר 49 שקלים תוכלנה להשיג בסניפי נייל סטודיו ובמכוני היופי ברחבי הארץ וגם ברשת באתר כולפרפיום פה







SUN  I N 


אפתח בנוסטלגיה, המוצר הזה היה קיים עוד בנעורי, זה היה פק"ל עם שמן אגוזים בתיק לבריכה/ים אילת, כי אם אפשר להזהיב את העור, אפשר גם את השיער, מאוד אהבנו אותו ואת המראה שאחרי, פסי זהב על השיער . 



המוצר שהתקבל סקירה, יתאים לשיער בלונד עד חום לאפקטיביות, מגיע בספריי שזה מאוד נוח, להשפריץ על שיער רטוב ולייבש אל מול השמש (או בפאן). ציידתי סטודנטית בת 23 בנוסעה לאילת בספריי, חזרה מופתעת ומרוצה ורצה לספר לחברה, כמו פסים בשיער, רק בלי ללכת לספר לדבריה. הקפידו על  הוראות היצרן.




Sun Block Focus

פודרה מינרלית להגנה מפני השמש עם  SPF25  כמכורה לקיצורי דרך התלהבתי עת קיבלתי לסקירה מהמברשת המרשימה, כשהפודרה כבר בפנים ועם מקדם הגנה גבוה למוצר איפור, השימושים הראשונים הביאו אותי להתלבט, המברשת מחוספסת על העור, צריך לדעת לשלוט בכמות החומר, לקח לי זמן ללמוד להשתמש בה ואני נהנית ממנה.



היתרונות: שקופה, אידיאלית לנשיאה בתיק, מברשת פודרה ומסנן הגנה באחד - אידאלי לתיקונים בלי לפגוע באיפור ואדיר כמסנן קרינה למי ששוהים הרבה בשמש, מתאימה לרגישים לאקנה. החסרונות - קשה לשלוט בפיזור החומר באופן אחיד, אינה רכה על העור. 



בכדי לסגור אותה יש למשוך את המיכל כלפי מטה כך שהמברשת תיכנס למקומה ואז לסגור במכסה.
את המברשת במחיר 185 שקלים ניתן למצוא בבתי המרקחת ובדוכן פוקוס בקניון איילון. (ראיתי אותו מול ארומה)





ROC - SOLEIL  PROTEXION

את סדרת מסנני הקרינה השיקה RC בתחילת הקיץ, אך בארצנו הקטנטונת הנחת מסנני קרינה רלונטית לאורך כל ימות השנה כמעט, השמש קופחת, משתזפים גם בצל. כל כמה שקיויתי שלא, בקיץ השתזפתי בפנים מעט ובידיים יותר, הקפדתי כתמיד להניח מסנן קרינה גם על הפנים וגם על הידיים אך מסנן לא תמיד מונע שיזוף אלא רק את הנזק שבקרניים.





תחליבי הגנה החוסמים מעל 90% מקרני UVA ו UVB, נטולי בושם ופארבנים, גם לעור רגיש או כזה שעבר טיפולים לרבות פילינג. מרקם משיי, ויטמינים מינרלים ומרכיבי לחות להפחתת נזקי השמש והאטת הזדקנות העור, כך דבר היצרן.
4 תחליבים בסדרה: אנטי אייג'ינג לפנים +SPF50, לעור רגיל עד מעורב +SPF50, לעור רגיש +SPF50 והרביעי 
תחליב הגנה לעור הפנים למניעת ברק- SPF 30




אני קיבלתי לסקירה את התחליב למניעת ברק והעשרה בלחות, מעניק מראה מאט ומאזן את יצור השומן, מותיר מראה נטול ברק, אינו דביק ואינו שומני, כך דבר היצרן. שפופרת עם פטנט נוח, הקרם קליל, מחליק על הפנים, נספג בקלילות ונוח כבסיס לאיפור. איני נוטה להבריק, עבורי בשל הפיגמנטציה עדיפה הגנה של 50,  +SPF50 - יש אנטי אייג'ינג לפנים , או לעור מעורב. ראיתי אותו ב 30% הנחה ולפעמים תמצאנה אף הנחה גבוהה יותר, למי שמתמרחת במשך היום - נוח לנשיאה בתיק. את הקרמים.
את הקרם  בתכולה של 50 מ"ל תמצאנה ברשתות הפארם. במחיר 99 שקלים



.

תחליב רחצה שמן מרוקאי

תחליב הרחצה נחת לסקירה בהפתעה, והפליאה הראשונית של כולם "שמן מרוקאי"? איכשהו התקשר לנו לטיפוח השיער, קצת בחשש שמה יצמחו שערות על הגוף ;) ניסינו ודי אהבנו. אהבתי את עיצוב האריזה, ויש גם כיף בשימוש במוצר במהדורה מוגבלת מין "לא פיספסתי". התחליב לא מקציף הרבה וזה היה לי די מוזר, הריח נעים, מין הסתם במחיר כזה ירכש שוב.
את התחליב בכמות 700 מ"ל ובמחיר 15 שקלים תמצאנה ברשתות השיווק ובפארמיםלהשיג ברשתות ובפארמים. 




עוד בסדרה, שמפו ומרכך שכבר במחשבה משדרג לגמרי לחשוב שהוא מכיל שמן מרוקאי ומסתבר שגם סיליקון, קונדישנר לא מאוד נדרש בביתנו, השמפו מריח טוב ומרגיש טוב והשיער מתקבל גמיש רך ונעים.
תוכלנה למצוא אותם בכמות 700 מ"ל במחיר 15 שקלים ברשתות השיווק ובפארמים.





 Gliss Ultimate Oil Elixir


נמשיך בטיפוח השיער: מוצרי השיער לבית שוורצקוף טובים ויקרים, אך יש גם סדרה בפארם במחירים עממיים יותר והמוצרים שלה באים מאותו הבית הנקראת GLISS. סדרה חדשה לשיער פגום הזקוק לשיקום המפחיתה את שבירת השיער. אהבתי מאוד את העיצוב של 2 המוצרים שהתקבלו לסקירה וגם את הקונדישנר העומד על הראש, המקל שלא לטעות בין הבקבוקים הדומים אי אפשר למדוד באחוזים את שיפור מצב השיער לאחר שימוש בשמפו זה או אחר אך אפשר לדבר על ההרגשה והמראה. אני צובעת את שיערי לבלונד כבר שנים מה ששורף אותו ומייבש אותו שלא לדבר על הקצוות ולכן תמיד שמחה לגוון ולשנות. המחמאות מחברות לעבודה שרואות אותי יום יום ואינן אמורות להרגיש בהבדל הטיבו עם התחושה שלי שהשמפו עושה את העבודה, השיער רך, פחות מפוצל ופחות יבש. 



עוד בסדרה מרכך ללא שטיפה, מסיכת שיער וסרום מסקרן המכיל חלקיקי זהב המעניקים לשיער ברק שאני מאוד סקרנית לרכוש.
שמפו ומרכך- 26 שקלים, מרכך ללא שטיפה 37 שקלים, מסיכה 48 שקלים וסרום זהב 43 שקלים
להשיג ברשתות השווק המובחרות ובפארמים.



Doctor Or - Active shampoo

אחרון חביב לתחום השיער הוא שמפו ממדף הביודרמה המיועד לטיפול בשיער חלש ומדלדל אשר הגיע לסקירה בדיוק בזמן. את דבר היצרן אשמור לעצמי כי הוא ממש הכניס אותי לפניקה רק ארמוז שמגיל צעיר רבים הגורמים המשפיעים לרעה ומחלישים את השיער. הרכיבים הפעילים בשמפו דוגמת ג'ינקובילובה, ג'ינגר ותה ירוק - ממריצים את עור הקרפקפת ומחזקים את הסיב מהשורש כמו גם אבץ ומגנזיום המוכרים כמעכבים הידלדלות השיער כך דבר היצרן. ברשעות מה ;) הצעתי לשותף החתיך להיות נסיין לשמפו כדי למנוע את כל הבשורות הרעות הללו והנה דברו: לא מקציף הרבה, ריח נעים ומה שנהדר, השיער מתקבל ללא נפח ונוח מאוד לסירוק.




האריזה קומפקטית בלבן עם כיתוב ירוק ופתח פטנט נוח.
את השמפו תוכלנה למצוא בכמות 250 מ"ח במחיר 65 שקלים ברשתות הפארם וקופות החולים.




REVLON - Colorstay ultimate liquid LIPSTICK

כל כמה שאיני חובבת איפור עמיד הגוון שבה את ליבי.  אין זה גלוס אלה שפתון עמיד, המשלב פיגמנט ומקבע באחד לכיסוי אטום במריחה אחת, העמיד ל 24 שעות כך דבר היצרן, כמובן שלא ניסיתי. אריזת מבחנה עם אפליקטור מצויין דרכה ניתן לראות את גוון השפתון, קלילה למרבה ההפתעה. השפתון מייבש, דביק מעט לאחר המריחה וגם יש לו ריח מוזר העובר מספר דקות לאחר המשיחה. אולם לאחר שהוא מתקבע תישארנה עם שפתון עמיד במראה מאט, המאפשר לאכול ולשתות ללא חשש, או צורך לבדוק את השפתון מול המראה. הוא דוהה באחידות - תכונה מעולה. תחושת היבוש הקשה לא נעמה לי שכן איני רגילה אליה. לדעתי הוא מיועד לאוכלסיית מכורות האיפור העמיד או במילים אחרות: דומני שאת השפתון הזה או שאוהבים או שלא, אין באמצע.



8 גוונים בארץ, מתוך רבים יותר מעבר לים. תוכלנה למוצאו במחיר 119 שקלים ברשתות, בפארמים והמשביר לצרכן 






Solano - Soltick - Tick collar for dogs





אחרון חביב, מככב לא מעט אצלי בפייסבוק אך פחות מוכר בבלוג, הקוקר ספנייל האנגלי שלנו -  PRINCE 2 צעירים בית היורשת בת +22  ויורש העצר 21 ופרינס - התינוק שלנו, כל בני המשפחה המורחבת אוהבים ומפנקים אותו. התמונה היא בהיותו בן שבע, ממש לפני שנתיים עת עברנו מירושלים לתל אביב. (אם במקרה הסתקרנתם הוא קשור כי בעת שטיפת הבית הוא מסרב להיות במקום אחר אלא רק בקשר עין). והפעם התקבל סקירה מוצר עבורו



יש כמה וכמה סוגי קולרים המטפלים בקרציות,  אך יש יתרונות נפלאים בקולר אשר מה שעושים אותו ראוי מכולם לסקירה - הראשון - הוא תוצרת כחול לבן - השני הוא לא מסריח, מנטרל את ריחות הכלב, הריח שלו סביר בהחלט ואפילו נעים, הוא עמיד במים - היחיד בעולם - משמע אפשר לרחוץ אותו, להיכנס איתו לים (ולמרות זאת לא ניסיתי, מתוך הרגל)  והכי הכי - יופיו,  אחרי רצועות גומי מסריחות הנכרכות לצוארו היה שינוי מרען לגלות קולר יפיפה שכזה, אל מול פרוותו השחור אני העדפתי בכחול - ישנם שלושה צבעים ושלושה גדלים. 




Soltick מסופק ב-3 גדלים ומותר לשימוש על גורים החל מגיל חודשיים.
מחיר מומלץ לצרכן:
Soltick קטן (לכלבים שמשקלם עד 8 ק"ג): 120 ₪.
Soltick בינוני (לכלבים שמשקלם בין 8 - 20 ק"ג): 132 ₪
Soltick גדול (לכלבים שמשקלם יותר מ-20 ק"ג): 148 ₪.


עושה רושם שגם פרינס מסכים איתו שכן הוא לא מתנגד לשים אותו ומאוד מתרעם שכמנסים להורידו.

את קולר Soltick ניתן להשיג במרפאות הווטרינריות.
פרטים גם באתר סולאנו: www.solano.co.il  ובטלפון שירות לקוחות: 04-6308947

ואתן יש לכן מוצר שבא לכן לספר לחבר'ה עליו? שתפו








































8 תגובות:

  1. גם לי יש הלק הירוק של סשה והוא מעולה!!! אני הסתפקתי בשכבה אחת :)

    השבמחק
  2. הרבה התחדשויות מפתות, חלקן אני כבר מכירה וחלקן מאוד חדשניות. נחמד!

    השבמחק
  3. הרגשתי צורך בשתיים, הגוון נהדר.

    השבמחק
  4. תודה יקירה, אכתוב לך גם בפרטי

    השבמחק
  5. השמפו של גליס אהוב עליי ובכלל כל המוצרים של שוורצקופ מוצלחים.
    סקירה יפה, כרגיל!

    השבמחק
  6. צריך סבלנות כי החומר לא יוצא אחיד בהתחלה

    השבמחק
  7. מוצרים מוצלחים במחיר ידידותי . תודה יקירתי, שמחה שאהבת

    השבמחק
  8. שלום, אני מחפש פודרה מינרלית "sun block focus" (צבע כתום).
    איפה אפשר להשיג, אם בכלל?

    השבמחק