7 בספטמבר 2013

OPI ברשת APRIL




כשהגיע ההזמנה להשקה של הקוקלצייה  San Francisco משל OPI בשעת בוקר מוקדמת שמחתי, כשנוכחתי שזה בקניון סמוך לביתי, עוד יותר אך למקרא ההפתעה כי המוצג מתחבר לרשת אפריל אשר לה סניפים בכל הקניונים המובחרים - ממש מושלם.


אני מאלה שמעדיפים לעשות קניות בקניונים ובמרכזי קניות. נוחה לי החניה, השירותים הצמודים, מגוון החנויות ובתי הקפה ואפילו סיום בהשלמת קניות בסופר. כמובן שהתייצבתי בין הראשונים ועל כוס קפה משובח שמעתי את ההסטוריה, והתרשמתי מהגוונים.



מיהרתי לעבודה ולכן לא הספקתי להתפנק במניקור משובח, אך את ההשלמה עשיתי בבית. OPI הוא אהבה ממבט ראשון, בשל המברשת הנהדרת, הגוונים המיוחדים והעמידות הארוכה. כתבתי למותג את שירת ההלל שלי בפוסט כאן, 15 גוונים בקולקציה, 3 מהם במרקם החול היפיפה בעיני.

בשורה טובה ואחת פחות איזו תרצינה קודם? המחיר - יהיה זהה למחירים במכוני היופי שכן המטרה היא נגישות ולא תחרות, אולם ברשת APRIL תוכלנה למצוא ראשונות את הקולקציות החדשות, שתגענה מיד עם עלייתן ארצה לסניפים.



באירוע פגשתי את אסתי גינזבורג, יפה אמיתית, גבוהה ונחמדת, אף שלא ביקשתי, הצטלמה איתי בחיוך, חיכתה בתור כמו כולן לעשות מניקור מפנק.



גם את ליהי גרינר פגשתי בהשקה, כל כך שונה מהנראה בטלביזיה, איפור ולבוש סולידי, ממש מקסימה.



התלבטות בין רביעיה לבקבוק אחד היא קשה, אמנם  4 גוונים זה שיחוק למרות המברשת הקטנה יותר ופחות נוחה למריחה.  מצד שני לק שאני אוהבת וארבה לשים, אעדיף בבקבוק גדול עם המברשת הרחבה המקורית, עוד יתרון בקטנטנים הוא קלות הנשיאה בתיק. הבחירה לרביעיה שקיבלתי לסקירה מוצלחת ובחרתי להציג בפניכן 2 הכי מיוחדיםים מתוכם שאהובים עלי מאוד, משאר חברי הקולקציה, תוכלו להתרשם בסניפי APRIL  או באתר OPI ישראל כאן.



San Francisco קולקציית סתיו-חורף 2013



Peach & Love & OPI

לק דואוכרומי תמיד ילהיב אותי, הם לא ממש בנמצא על המדף בפארם, מיוחדים ומשתנים בהתאם לזוית ולאור, כלכך מיוחד שחשבתי שהוא כוכב הרביעיה בעיני ואולי אפילו של כל הקולקציההקולקציה אם כי מרקם חול כה מוצלח בעיני שיש תחרות בין 15 הגוונים בקולקציה. ירוק כחול וסגול במחול צבעוני עם רסיסי כסף, מזכיר לי משהו ממחול הטווס, יפיפה ומיוחד, חורפי לגמרי, אני ראיתי בעיקר את הירוק, אחרים את הסגול.




2 שכבות, ראשונה מלאה ואטומה, מעט פסי מריחה, שניה לשלמות. עמידות נהדרת של שבוע, בד"כ אני משנה כבר אחרי שלושה ארבעה ימים, אך הוא נפלא ומשתנה.




Muir Muir On The Wall

גוון חום/סגול - שזיף/חציל , שימר מרומז זוהר ומחמיא מאוד למראה הידיים. פורמולה נהדרת, ניתן להסתפק בשכבה אחת, הנחתי כמו תמיד שתיים, לק אלגנטי ויפה, מקום ראשון אצלי, מדהים כמה שהטעם שלי השתנה בתקופה האחרונה, מחום זה לא בשבילי להכי יפה שיש. ההסרה של שניהם קלה ומהירה.





בעיני זהו גוון שקונים בבקבוק מלא כי אף פעם לא ימאס ממנו. מזכיר לי את  Teas-y Does It (ראו כאן, תמונה שלישית) מקולקציית BURLESQUE הזוהרת שהוא אחד היפים והפופולריים אצלי בבית בחורף. 

קרם ידיים, מניקור איכותי ולק שנעים לכן בעיניים, זה פינוק ומאסט אמיתי כי, ידיים מטופחות הן כרטיס הביקור שלנו

את שאר גווני הקולקציה כמו גם קולקציות נוספות תוכלנה לראות באתר ישראל של OPI כאן.


את הלקים של OPI במחיר 65 שקלים האחד תוכלנה למצוא במכוני היופי, המספרות המובחרות, סניפי קשת נייל סטודיו ועכשיו גם בסניפי רשת אפריל.




על הדרך פונקנו במסיר לק מהיר משל APRIL, חשבתי גימיק אבל זה עובד, רק לטבול ולסובב. בעיני זה לא עבור הסרת לק מכל הציפרניים, חבל. אבל כשאצבע אחת מורדת, בלי לקלקל את הלק על השאר, אפשר לטבול, לסובב ולתקן, נהדר!


ואתן, מכורות OPI? חובבות גימיקים? שתפו










6 תגובות:

  1. הלק הדואוכרומי מדהים!

    השבמחק
  2. אני איתך לגמרי, יפיפה משתנה ומושך את העין

    השבמחק
  3. נחמד שפריסת OPI גדלה

    חבל שהמחיר שלהם עדיין יחסית גבוה ועדיף להזמין מחו"ל.

    Peach & Love & OPI מושלם!

    השבמחק
  4. אני תקוה שכמו שהכניסה של אססי לסופר פארם הביאה מבצעים כך יהי ם כאן
    יפיפה לגמרי

    השבמחק
  5. יפה לך להצטלם ליד אסתי גינזבורג!
    אני היום קלטתי שיש לי 3 לקים בגוונים כמעט זהים של OPI, אבל הם שונים בשמות שלהם, אז השתכנעתי שהם לא אותו הדבר. אני נמשכת לצבעים ההכי כהים שלהם...

    השבמחק
  6. היא מקסימה
    האמת שלכל לק שיכתב עליו OPI אימשך כי זה מותג מעולה, אוהבת את המברשת ואת הפורמולה, לא מעולפת על כהים אבל הלקים שלהם מיוחדים זה, סתמיים תמיד יש בהם טאץ', בהחלט מזדהה איתך

    השבמחק