27 בספטמבר 2013

MAYBELLINE - Big Eyes by Eye Studio




את המותג מייבלין כפ שסיפרתי לא אחת הכרתי בארה"ב, טרם עלייתו ארצה. החוויה שלי ממנו היא חיובית, כל מוצר שדגמתי נעם לי ונתן סופר תמורה לאגרה, המחירים מאוד הוגנים בעיני, שלא לדבר על המבצעים של 1+1 ואפילו יותר מ 50%, המסקרות שלהם מובילות ומאז הצלליות קולור טאטו שסקרתי כאן פרצו לתודעה, כולן מכירות את מייבלין ניו יורק.



כשנחתה על שולחני רביעית הצלליות למראה "עיניים גדולות מוארות ומודגשות" התלהבתי לגוונים שמאוד מתאימים לי הקיץ הלח בתל אביב של יולי אוגוסט דחה את הסקירה עד שאתנסה בהן דיי כדי לפרסם כזו. אולם לאחר שדיילת באפריל (רשת הקוסמטיקה) שאלה אותי, של מי הצלליות היפות שלך, וזאת בשבע בערב אחרי יום עבודה, רצתי אל המחשב לתת להן את הכבוד המגיע להן.



תמיסה נוזלית ביבוש טבעי ליצירת מרקם קרמי הנצמד בקלות לעפעפיים. מיליוני חלקקים עדינים המפזרים אור טבעי מסביב לעיניים, לאפקט זוהר בעל גימור מבריק  כך דבר היצרן. 5 שילובים בגווני ירקרק, טורקיז, כחול, סגול והחום שאני קיבלתי.



הצלליות נוחות מאוד להנחה וטשטוש ומחליקות על העור. הפיגמנט עשיר אך לא מוגזם. יש בהן שימריות מעודנת והן מאירות את אזור העיניים. אינן מצטברות בקפל העפעף שעבורי זה תמיד הישג בעת שימוש בצלליות. הגוונים מתמזגים יפה בשל ההתאמה ביניהם. את האריזה פחות אהבתי שכן המכסה נראה היה בעיני שביר, הפתעה - נפלה לי, אמנם הצלליות ניתקו מהקופסא (דיפוט קליל מסתבר) אך נשארו שלמות ולא התפוררו, כך שחזרתי בי גם מתלונה זו.




בגב באריזה הצעת איפור ממוספרת להבנה קלילה הצלליות החזיקו 12 שעות, דהו קלות אמנם אך עדיין נראתה מסגרת יפה לעיניים, עם פריימר, השמיים הם הגבול, לא ניסיתי עדיין גוונים אחרים אך החום מתאים לעונה, תמורה מלאה למחירן, מריחה נוחה והסרה קלה בכל מסיר איפור.






מייבלין השיקו קבוקי משגעת במהדורה מוגבלת, רכה צפופה, וורודה, מחיר השקה של 20 שקלים, יעודה הנחחת מייק אפ, פודרה או סומק, אכן ניחשתן נכונה, בנתיים היא אלא לראותה בלבד מלטפת את הפנים ושומרת על שלמות ורודה, מקוה שאשיג עוד אחת. .תוכלו למצוא סטנד קרטון יפה בפארמים וברשתות ובו גלוסים מסקרות ומברשות במחיר מיוחד. קשה עד בלתי ניתן למצוא אותן אך שווה להתאמץ ולו רק בשל המראה המקסים.



ואתן, חובבות מייבלין כמוני? יש לכן מוצר מועדף מהמותג? שתפו




*הצלליות התקבלו לסקירה







12 תגובות:

  1. חובבת עד מאוד את מייבילין! אובססיבית לגבי המסקרה פולסיס שלהם! :)
    ואת הקבוקי לא מצאתי בשום פארם... :(

    השבמחק
  2. אפרת, תפרגני לנו קצת סווטצ'ים..

    השבמחק
  3. העיצוב של הפלטה חמוד, אבל בזמן האחרון הפלסטיק של האריזה מפריע לי.
    המברשת ממש חמודה!

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת את מייבלין - אחת החברות העממיות המועדפות עליי אם לא ה'! גם אני רכשתי את הקבוקי המושלמת הזו :) מוצרים אהובים? הקולור טאטו כמובן!!!

    השבמחק
  5. גם אני לא מצאתי ונעזרתי בחברות, :)
    המסקרות זה אחת החוזקות שלהם :)

    השבמחק
  6. הי יקירה, אני מצלמת באייפון וזה מתקבל מאוד גרוע, כשיש תמונה מוצלחת "במקרה" אזי אני מעלה.

    השבמחק
  7. כמו שכתבתי המינוס היחד שמצאתי זו האריזה, נאלצת להסכים איתך :/

    השבמחק
  8. לא פלא שכן היא חברת בת של לוריאל. הקולור טאטו הן קונזנזוס :)

    השבמחק
  9. אני מאוד אוהבת המוצרים של מייבלין ניו יורק, במיוחד את המסקרה שלהם

    השבמחק
  10. אני איתך, המסקרות זה הכי שלהם, אך גם שפתונים צלליות ועוד

    השבמחק
  11. אוף אני חייבת את המברשת הזו ואני לא מוצאת אותה בברלין!

    השבמחק
  12. יש סטנד ואין מברשת או שאין בכלל איזכור לשיווקה?

    השבמחק