19 בספטמבר 2013

LOREAL - TRIPLE ACTIVE ANTI SHINE





הצליח להם ללוריאל ובגדול. אחד הדברים שרובינו טרודות בו ומשלמות הרבה ניסויים ופודרות כדי להימנע ממנו הוא - הברקה בפנים , ובעיקר באזור ה T. חיפוש אחרי פתרון למראה מאט. היסוד הוא בטיפוח. הקרם מגיע באריזת צנצנת הלבנה קלסית של הסדרה.



קרם הלחות החדש בסדרה הותיקה והבסיסית של לוריאל טריפל אקטיב - TRIPLE ACTIVE ANTI SHINE יעודו לעור מעורב-שמן. מכיל חומצה סליצילית, קומפקס אנטי-ברק המכיל פרלייט סופג זיעה ועודפי שומן, ללחות מיטבית של כ - 8 שעות כדבר היצרן.




זה עובד! למזלי יש לי נסיינית צעירה בעלת עור מעורב שמן ב T בבית, שתמיד ששה לדגום מוצרים למניעת ברק. זו התרשמותה לאחר התנסות של חודש מלא : הקרם בריח לימוני עדין, נספג בקלילות ומקנה במיידי מראה מאט. כשהיא משתמשת בו בבוקר היא נדרשת להניח גם מסנן קרינה וחבל לה כי היא מעדיפה קרם לחות הכולל מסנן קרינה. לכן העבירה אותו בתחילה לשימוש כקרם הלילה, מהר מאוד הבחינה שבבוקר היא קמה לא מבריקה. היא מצרה על כך שהקרם לא מגיעה באריזת משאבה.


פטנט בטחון לאריזה חדשה והרמטית

חיש קל מצאנו שהמוצר מיועד לבוקר ערב. מי מכן שנוח לה עם הוספת שלב מסנן קרינה על הלחות (כמוני) יכולה להנות ממנו כקרם יום ולילה, מי שלא רוצה להוסיף שכבה, תרויח קרם לילה קליל המביא למראה עור חי ובריא במראה מאט.






לאחר ניקוי הפנים להניח בוקר וערב, ללוריאל סדרת ניקוי חדשה במחירים שווים שאני סקרנית לדגום.





את הקרם בכמות 50 מ"ל ובמחיר 140 שקלים תמצאנה במשביר, ברשתות הפארם, המזון ופרפומריות מובחרות





* הקרם התקבל לסקירה 






2 תגובות:

  1. נראה מבטיח. איך הספיגה והריח?

    השבמחק
  2. תודה, בזכותך עודכן גם בפוסט
    ספיגה מהירה ומראה מאט מיידי, ריח לימוני עדין, אני תמיד בעד דוגמיות.

    השבמחק