29 בספטמבר 2013

מותג הטיפוח L'OCCITANE מאמץ את ילדי עמותת אלי"ע




מותג הטיפוח L'OCCITANE  מאמץ את
ילדי עמותת אלי"ע (ארגון למען ילדים עיוורים). 
לכבוד World Sight Day שמתקיים ב-10.10.2013 
מציעה L'OCCITANE במבצע:

סבון מוצק טבעי חמאת שיאה ב- 10 שקלים בלבד במקום 19 שקלים
 ,
כל הרווחים ממכירת הסבון יועברו כתרומה לעמותת אלי"ע.

המבצע מתקיים החל מה- 1/10/2013 ועד ה-31/10/2013

מאז 1982, אלי"ע פועלת לקידום ילדים עם לקויות ראייה ועיוורון ובכללם ילדים המתמודדים עם אתגרים התפתחותיים נוספים. העמותה מטפלת בילדים מגיל לידה ודוגלת בגישה טיפולית המותאמת לצרכיהם של כל ילד וילדה, תוך הרחבה, חיזוק וטיפוח יכולתם להשתלב בחברה.
כארגון מוביל בתחום, לקחה על עצמה אלי"ע את האחריות להוות מקור תמיכה וייעוץ למשפחות הילדים, באופן שיאפשר להם לקדם וללוות את ילדיהם בצורה מיטבית. אלי"ע מעניקה מגוון שירותים ובהם אבחון, טיפול, תמיכה ושיקום. השירותים מתאפיינים בהקפדה על אמות מידה מקצועיות וניתנים על ידי טובי בעלי המקצוע תוך למידה מתמדת של חידושים בתחום.
אלי"ע פועלת בהתמדה לפיתוח שירותים, תוכניות ועזרים חדשים על מנת לסייע לכלל הילדים עם לקויות הראיה והעיוורון לצמוח בהתאם ליכולתם האישית, ופועלת ברחבי הארץ ב -3 סניפים.



תמיד תמצאו את הסבון אצלי בבית, הוא מגיעה בגדלים שונים. השותף מכור אליו וזו הזדמנות גם לתרום וגם לחדש את המלאי במחצית המחיר. נעים על העור, מותיר עור רך. המינוס היחידי הוא האיכסון ולשם כך אין ברירה אלה לגייס את כל הסבוניות שדילגתן עלהם אי אז כשהתפתיתן לקנות "סט" לאמבטיה, שהרי רובנו אם לא כולנו משתמשים בסבון ידיים נוזלי. 




.

2 תגובות:

  1. לאוקיסון אהוביי! ממש נחמד לדעת, למרות שאני קצת רחוקה בכדי לנצל את המבצע ולתרום למטרה הנהדרת הזו.

    השבמחק
  2. מנחשת שיש לך הרבה יותר אופציות מוצגיות לרכישה שם בניכר :)

    השבמחק