22 בספטמבר 2013

ESTEE LAUDER - ADVANCED NIGHT REPAIR - SYNCHRONIZED RECOVERY COMPLEX II




אין לי ספק שכמה גבות הורמו כשאסתי לאודר השיקה שדרוג של אדוונסד נייט ריפר, הלו הוא נחשב מוצר על כבר שנים, למה לשנות. זאת בדיוק הסיבה אם המוצר מעולה, אפשר לשדרג אותו לסופר מעולה, זו החשיבה מן הסתם?



בקבוק הזכוכית הקטן בגוון החום, בעל הטפטפת מוכר ואהוב על נשים רבות, סבתי השתמשה בו, אמא השתמשה בו וגם אני. קיבלתי את הנוסחא החדשה להתנסות.



כבר מאז שהתנסיתי בו לפני יותר משנה הצהרתי שאני אני רוצה לחזור אל הקרם הנהדר Revitalizing-Supreme שסקרתי כאן אז זו הזדמנות בלתי חוזרת להנות שוב מה Power Couple.



מבוסס על קטבוליסיס - תהליך תיקון טבעי המתרחש בעור ומגיע לשיאו בלילה. מטפל בכל סימני הזדקנות העור: מפחית קמטים וקמטוטים - למראה צעיר יותר, גוון עור אחיד ומראהו חלק יותר ומזין בלחות מתמשכת, התהליך המתחיל בלילה ממשיך בתיקון העור במשך היום. הסרם מתאים לכל סוגי העור, נטול שומן ובושם ואינו מעורר אקנה. - כך דבר היצרן. 
ALL IN 1 - תסכמנה איתי שזה נשמע מבטיח. 



בימים הראשונים מלבד תחושת לחות נעימה לא חשתי הבדל, אך מנסיוני לוקח זמן עד שתכונות ראם נראות ובמיוחד כחיצונית אין לי עדיין קמטים או אמטוטים מלבד קלושים במצח, מה שכן יש זו פיגמנטציה. אחרי מספר שבועות אני יכולה לספר בודאות שהסרום עושה ניסים ובהתמדה עוד יותר. יש לי עור מעורב, יבש בלחיים, העור נראה חלק, מואר, הגוון הכללי אחיד, ממש הבהרה הפיגמנטציה, העור "מואר", הקמטוטונים במצח נעלמו לגמרי באמצעיתו, והטשטשו בצדדים.





התחושה של הסרום שומנית, אך נספג די מהר,  אין לו ריח,  חסכוני - נדרשו לי טיפות בודדות לכל הפנים, לתחושתי ניתן להשתמש בו נקודותית, לאו דווקא על כל הפנים למי שצריכה והוא יתאים לכל גיל, לפי מה שנדרש לו לעור. חבל להשתמש בו ביום, שהרי דבר היצרן כי הפעולה נמשכת אחרי שנת הלילה, אני לא שמתי סרום בבוקר.



הוא מגיעה במחיר השקה מעולה שמסתיים בסוף ספטמבר אך חשוב היה לי להתנסות ורק אז להעלות את הסקירה שהרי זה מוצר קיים בשוק שהשתנה. כדאי אפילו לרכוש ולבקש דוגמית התנסות כך שלא תפסידו את המבצע, ההנחה שלי היא שתשארו איתו - 50 מ"ל ב 400 שקלים (במקום 620)  ו 30 מ"ל ב 300 שקלים (במקום 450).
אני לא מתחכמת, הציעה לי את זה דיילת חכמה בס.פארם מלחה בירושלים, השתמשתי במוצר ונשארתי לקוחה שלה שנים.

את הסרום תוכלנה להשיג ברשתות הפארם, במשביר, באפריל ובפרפומריות פרטיות.

בנוסף, על כל קנייה של סרום , תקבל הלקוחה קרם לחות 15 מ"ל לבחירתה (מהסדרות רויטליזינג סופרים, רזיליאנס ליפט אקסטרים או דיי וור- עד גמר המלאי)






5 תגובות:

  1. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח22 בספטמבר 2013 בשעה 14:27

    סרום מעולה! אמי וחמותי מאוהבות בו :-)
    ומחיר ההשקה בהחלט גורם לי לשקול לקפוץ לרכוש לי גם אחד.

    השבמחק
  2. היתרון שבו הוא שהוא מתאים לכל גיל לפי צרכיו, לכל סוגי העור, ללא בושם או שומן. המחיר ממש אכן אטרטיבי, אלא אם כן תשיגי מבצע של המשביר או אפריל 50% שהטיפוח של אסתי משתתף בו

    השבמחק
  3. אני כל כך רוצה לנסות אותו! אבל אני בעוצר קניות ארור אחרי ההתפרעות בלונדון.. :(

    השבמחק
  4. סבלנות יקירה, גם כי הוא יחכה וגם כי תמיד אפשר למצוא מבצעים, ממליצה לבקש דוגמיות ולהתנסות, לדעתי כבר אחרי יום יומיים תחושי בהבדל

    השבמחק