28 בספטמבר 2013

לי כל שיר נושא סיפור



מפטפטת עם מני פאר לאחר האירוע

האמת, באתי בגלל מני פאר, התלהבתי מכולם. איקי שובל קיבל אותנו בכוס יין.
איקי שובל


לא גדלתי עם אינטרנט, אייפון או אייפד, לא היה לי מחשב אישי אלא טרזיסטור, ווקמן ואפילו דיסקמן - שיא קדמת הטכנולולגיה (היום יש מכשיר בגודל קוביית שש בש המוטען במאות שירים)




גדלנו על מצעד הפזמונים, רשת ג'. שירי ארץ ישראל היו חלק מתנועת הנוער (בני עקיבא והצופים) הטיולים השנתיים, המדורות בעצמאות ובלג' בעומר בעיקר וגם המסעות בצבא (הייתי בשלישות :) ) ואם זה מסגיר את גילי אז בסבבה, נראית ומרגישה מצויין (אייקון של חמסה) האזנו לתקליטי ויניל של קליף ריצרדס, פול אנקה, טום ג'ונס והחיפושיות וכאבנו כל שריטה. והיה לנו את ערוץ אחד - מני פאר היה שם, בהופעות, בתוכניות אירוח, שחקן, אמן, מנחה - לבדר ולעניין.




כשקראתי את תיאורו של האיוונט: " כל הסיפורים מאחורי השירים שהלכו איתנו כל הדרך, הביטלס, הגשש, נעמי שמר ורבים אחרים..." הודעתי לשותף אנחנו הולכים. במוצ"ש חג שני, יצאנו להופעה בגלריה עמליה ארבל שנפתחה בנוב' 2012, הרווחנו תערוכה מעניינת מניו יורק,  בנוכחותו של הצייר, פרופ' בלין, אוירה אינטימית וגם אני סבורה - הורדנו את ממוצע הגיל :)



ברחוב בן יהודה 100 בליבה של תל אביב בין מסעדות וברים בחצר, שוכנת הגלריה המוארת והמרווחת.




על כוס יין וכיבוד קל, הנעימו לנו את הערב לינדה תומר בקולה המדהים, כשמלוה אותה רוני צור ומני פאר בסיפורים המרגשים ובהומור התיאטרלי.




כהרגלי באירועים לסיקור, כתבתי כל מילה ומילה, אך אם אשתף זה יהיה ספויילר וחבל לקלקל. כל הכיף זה גורם ההפתעה, קהל היעד אני מניחה הם 40 + שגדלו על כל ההשירים הללו ואף בלי שידעו זוכרים אותם עלפה כי הם ב DNA שלנו. כל אחד צעיר או מבוגר יהנה מהרהיטות של מני פאר, מההרפתקאות מאחורי השירים ומקולה הערב של לינדה המקסימה. בעיני גם פינוק לאורחים מהארץ ומחו"ל, תענוג צרוף.

קישור לעמוד הפייסבוק של הגלריה כאן


ואני מאז יצאתי מהאוונט מזמזת לי כל גל נושא מזכרת, נוסטלגיה במיטבה!!!


*הוזמנתי למופע.

3 תגובות:

  1. נראה כמו אירוע מקסים, אפילו שאני לא בגיל המתאים :)
    איזה כיף לך!

    השבמחק
  2. בהחלט נראה כיפי, אבל אני חוששת שכנראה לא אבין על מה הם מדברים :)

    השבמחק
  3. יש משהו בדברייך, לכם צריך להכין תכנית של שירי שנות התשעים :)

    השבמחק