11 בספטמבר 2013

BIODERMA - Sensibio H2O




אמנם לחות הקיץ מכריחה אותי להשתמש בסבון פנים אך באין ברירה, שכן תמיד אעדיף ניקוי והסרת איפור ללא שטיפה. שנים נאמנותי היתה אך ורק ל 3 ב 1 (פנים, עיניים ושפתיים)  לבית LANCOME  ואז הכרתי מתחרה שעושה את העבודה יפה, המחיר אמנם לא זול אבל בשביל טוב משלמים.  "הביודרמה עם הפקק הורוד"




ההכרות הראשונית היתה עם אחיו בעל בפקק בירוק ראו כאן  "Sébium H2O" המיועד לעור שמן ומעורב אשר אהבתי מאוד, אך ההכרות עם Sensibio הטתה את הכף אליו, לא בגלל גוון הפקק :) כי אם היות והוא מותאם גם להסרת איפור מהעיניים/שפתיים.



דבר היצרן: מנקה בעדינות ומסיר איפור מהפנים והעיניים. נוסחה יחודית להסרה יעילה של איפור ולכלוך תוך שמירה על איזון העור. ניקוי עדין ללא שטיפה. הוראות שימוש: להספיג מעט על פד או פיסת צמר גפן ולנקות בעדינות את הפנים, אין צורך לשטוף אך יש לייבשן.



נהדר. בקבוק סגור הרמטית שקוף ובתוכו מיים שקופים במראה של "טיהור וזיכוך" העור, נעימים על העור, לא מייבשים ולא צורבים. מסיר את רוב סוגי האיפור, קראתי אצל חברותי לעט כי עם איפור עמיד המסיר קצת מתקשה. כמעט ואיני משתמשת באיפור עמיד כך שלא נתקלתי בקושי.  איפור עמיד דוגמת Ofra ו Bobbi brown הוא צלח יפה.



יתרון נוסף למוצר  3 ב 1 - שמונע את הצורך להשתמש במספר מוצרים שונים, הפיה הקטנה מאפשרת הספגה חסכונית של פיסת צמר גפן/פדי איפור ויש גם מבצעים שווים. מחירו הרגיל הוא מעל 100 שקלים. את האחרון קניתי כשהיה מבצע של 70 שקלים (ברור שקניתי שניים) לפעמים יש מבצעי 25-30%. בתחתית הבקבוק תבליט תאריך תוקף - אי אפשר לפספס.



במבצע מבלבל ולא ברור נמכרו "מיני ביודרמה" ב 10 שקלים, אז אספתי לי כמה ואף קיבלתי דוגמיות. בקשו מן הרוקח דוגמית, משתלם. אם אתן כמוני מעדיפות הסרת איפור ולכלוך ללא שטיפה במים (קרררר) זה המוצר האידאלי בשבילכן, שימו עין על מדף הביודרמה, יש בו דברים מוצלחים.



ואתן, מכורות לשטיפה במים, או כמוני אוהבות קיצורי דרך מוצלחים? שתפו






9 תגובות:

  1. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח11 בספטמבר 2013 בשעה 10:57

    אני ממש מהמכורות לשטיפת פנים במים, אפילו אם אני מורידה איפור עם מסיר איפור עדיין אני אשתוף עם סבון עדין כי אחרת זה לא מרגיש לי נקי מספיק :-)
    אבל מצד שני קצת בא לי לנסות את הביודרמה הזה שאני שומעת עליו כל כך הרבה, במיוחד לתקופת החורף שהמים באמת קרים וזה לא כיף...

    השבמחק
  2. זה קטע, אני חושבת שאני היחידה בעולם שממש לא התאהבה במוצר הזה. אפילו לא חיבבתי אותו, אבל אולי שווה לי לנסות שוב. לא יודעת למה אפילו.
    אני אוהבת לשטוף פנים ואז מי פנים, למקסימום תחושת נקיון

    השבמחק
  3. היי אפרת, איפה השגת את הביודרמה ב 10ש"ח? יש לי את הירוק ובא לי לנסות גם את הורוד

    השבמחק
  4. אני פשוט מכורה למסיר איפור הדו פאזי של קרליין, תמיד מוצאת אותו ב-30 שקלים (לא בברלין כמובן) והוא מסיר כל דבר ביעילות ומהירות. אז קשה לי להתפתות למוצרים אחרים, בייחוד אם הם יקרים יותר.

    השבמחק
  5. כל כך מכורה ל אלה השניים שכבר זמן מה בתכנון לנסות את קרליין וטרם דגמתי אותו. מה הכמות שלו?

    השבמחק
  6. 170 מ״ל
    ומספיק לזמן מכובד.

    השבמחק
  7. המסיר איפור טוב, אבל אני עדיין לא יכולה בלי לשטוף את הפנים אחרי:)

    השבמחק
  8. כמו שתי מחנות אלה שחייבות מים (היורשת9 ואלה שמעדיפות בלי מים (אני) מבינה אותך לגמרי, אצלי זה הרגל של שנים אך מאז עברתי למרכז בחודשי קיץ אין ברירה אלא להרטיב ובגדול

    השבמחק