15 במאי 2013

אפריל APRIL GLOSSYBOX



גלוסיבוקס אפריל איחרה להגיע, קצת מוזר לפרסם סקירת אפריל כשקופסת מאי עוד רגע נוחתת,  אך התמהיל שלה מצדיק סקירה מאוחרת. 2 מוצרי איפור בגודל מלא,  דוגמית מי פנים של לנקסטר בגודל 30 מ"ל ודוגמית קרם יום של רבלון בגודל נסיעות מכובד של 15 מ"ל, דוגמית של קרם לילה מבית לנקסטר + בונוס דוגמית של בושם.



אתחיל בלק. לקים זו אהבה גדול והסיבה בשלה נולד הבלוג. הלקים של רבלון מעולים! מאז שאני זוכרת את עצמי אני איתם והם לא מאכזבים. המברשת נוחה מאוד, המריחה חלקה וטובה והעמידות מעולה. התסכול היחידי היה שהלקים בגוונים הקלאסיים והשגרתיים.וגם המחיר היה ממש יקר יחסית ללקים אחרים. היום זה השתנה, רבלון מוציאה לקים מגוונים, גליטרים ופלנקים, במבצעים אפשר למצוא אותם ב 20 שקלים ולאחרונה אפילו ב 15 שקלים, שווה בטירוף




מסדרת טופ ספיד קניתי בעבר לק ורוד, מוצלח  מאוד, אמנם היבוש לא ארך רק "60 שניות" אבל המריחה החלקה, הגוון היפיפה, הברק והעמידות הטובה מפצים. אהבתי מאוד את גוון הבזוקה שקיבלתי, אביבי ומשמח. טיפ: אני תמיד מניחה בסיס וטופ מלבד הלק.



הפריצה המחודשת של CARELINE באיפור התחילה בסדרת השפתונים הזו. האריזה הלבנה, הפיגמנטים וקשת הגוונים הרחבה משכה את עיננו במיידי, אח"כ הגיעו הגלוסים, צלליות המונו , פורטפוליו, המברשות...קרליין על המפה!
קיבלתי גוון ששמו  Clean Purple - P30 , הוא יותר ורוד מאשר סגול. ורוד מ'גנטה. לטעמי - גוון קלאסי שיתאים לרובנו. לחותי וחמאתי על השפתיים, כיסוי מלא ואטום  ועמידות נאה מול קפה ועוגיה.




רובכן ודאי יודעות ששמי הנרדף הוא קיצורי דרך או 3 ב 1. יש לי רומן רב שנים עם המוצר הזה - 3 ב 1 - מסיר איפור פנים, שפתיים ועיניים לכל סוגי העור. דוגמית הנסיעות מכליה כמות נכבדה של 30 מ"ל. ניתן לרוכשו בכמות של 400 מ"ל ובמבצעי רצפה כשהוא נמכר ב 99 ש"ח מציעה לחטוף, סופר תמורה להוצאה. הוא מקה היטב ואין צורך בשטיפה אך מרגיש מעט "מחוספס" אם אפשר לאמר כך על "מים" מעט כבד. באותה הזדמנות אל תשכחנה לשים ידכן על הגרגרים, מסיכת החימר ומסיכת הלחות (יש 2 התאצמנה לסוג העור) הגרגרים נפלאים, מסיכת החימר נהדרת ומסיכת הלחות תאריך את חיי קרם הלילה - ממליצה לישון איתה אחת לשבוע.



בסדרת סוראקטיפ של לנקסטר, מחדשים כל הזמן. קרם הלילה עשיר אבל לא כבד, נעים מאוד על הפנים, אמנם מדוגמית אי אפשר עדיין לחרוץ דיעה על תוצאות אבל זו דרכה של התנסות. קרם לילה הוא חלק קבוע ובלתי נפרד משגרת הטיפוח שלי, מאמינה גדולה בהזנת העור בלילה כשהפנים רגועות ונינוחות.



מסתבר שככל שאני מחוברת לאיפור ולקים של REVLON, עם הטיפוח של המותג אין לי כמעט נסיון בכלל, יש לזה גם סיבה. הייתי סנובית טיפוח מאז ומתמיד. (בעבר גם של איפור אך זה השתנה) השקעתי ועודני סכומים לא מבוטלים בקרמים יקרים של מותגים מוכרים. מעבהר לשימשו בלוריאל לא השתמשתי בקרמים מחברות מס מרקט - גם זה השתנה. דגמתי את גרניה, קרליין (הסדרה  Cellegene שסקרתי פה ובמיוחד קרם היום והסרום נהדרים) וג'ייד Hydra Essential
שהושקה לאחרונה וגיליתי שאפשר גם אחרת. את הדוגמית של רבלון אשמור בתיק הדוגמיות המיועדות לנסיעות ואדווח עליה בהזדמנות אחרת, יש לי ציפיה שתהיה מוצלחת שכן מאות מליוני נשים לא יכולות לטעות!



דוגמית הבושם בגרסת א.ד.ט מתאימה בדיוק לעונה ובקופסה התקבלה גם גלויה לרכישה במחיר של 200 שקלים - צ'ופר!

עוד התקבלה בקופסא גלויית שיווק של מוצר חדש פריימר BODYYOGRPHY, שלא צורפה דוגמית שלו בקופסא ומגזין גלוסי על נייר כרום איכותי בכריכה ורודה ובו כתבות והמלצות לאביב.

שורה תחתונה - לא ניתן לדייק בערך הכספי שכן על כל המוצרים אפשר למצוא מבצעים אך הקופסא מצויינת מבחינת תמהיל המוצרים, שני מוצרי איפור שימושיים ואיכותיים והתנסות במוצרי טיפוח איכותיים.

לפרטים ורכישת מנוי כנסו לקישור לאתר גלוסיבוקס כאן.






3 תגובות:

  1. הקופסא כביכול שווה את הכסף והמוצרים נחמדים מאוד (איפה הסווצ' של האודם?? סקרנית!) אבל, וזה אבל גדול, אני לא מרוגשת כבר הרבה מאוד זמן מהקופסאות. לא מרגישה שיש כאן מספיק חדשנות.

    השבמחק
  2. לדעתי הקופסא לא מיועדת למחפשות חדשנות אלא לא תקנינה קופסא אלא תשוטטנה בפארמים וברשת אלא יותר למי שצריכות היכרות עם מגוון מותגים ומוצרים ובכך הקופסא הפעם בהחלט קולעת בגיוון

    השבמחק
  3. אני מוצאת שעמידות תלויה גם בפיגמנט/גוון הלק. ממליצה לשים טופ על כל לק גם מאלה שעמידים עלייך, אמור להאריך אותה עוד יותר.
    תודה :)

    השבמחק