18 במאי 2013

אני ממליצה כי אני מרוצה מאי 2013

פוסט זה נכתב כי אני מאוד מרוצה, אז רציתי לשתף.





ביקורת קולנוע: גטסבי הגדול - THE GREAT GATSBY

אתחיל מהשורה התחתונה - נהנינו מאוד השותף ואני. הכרנו את הסיפור, באנו בלי ציפיות, לא בחנו את נאמנותו של הסרט לספר ולא ציפינו לדרמה רחבת יריעה וביקורתית אז נהנינו הנאה צרופה. הבסיס של הספר הקצר והאהוד המריא לעלילה שצעירים ומבוגרים כאחת יתחברו אליה.  כמו שאתן יודעות אני אוהבת שואו אוף ונצנצים וכאלה היו בסרט בלי סוף, תלבושות מהממות בניצוחה של פרדה (ומיו מיו), שמפניה נשפכת כמים, הפגנת אושר ראוותני ואפילו בהומור רב שיחזור הסצינה מטיטניק עת דקפריו (גטסבי) מחבק את אהובתו (דייזי) על הסיפון.  ולא פחות המוזיקה בת זמננו שהייתה בעיניי תרגיל מבריק לחיבור עלילת הסרט לשנות אלפיים ולצעירים בתקופתנו.



צפיתי בסרט בגרסת תלת מימד. חששתי מעט שכן ב"שודדי הקריביים" סבלתי מאי נוחות מהמשקפיים ומהאפקט. אולם ב"גטסבי" שמחתי להיווכח שהמשקפיים שודרגו, יושבות בנחת על גשר האף ואינן מציקות, האפקטים אינם מוגזמים ומה רע כשפתיתי זהב נופלים עליך :)
לאורך כל!!! הסרט מצאתי עצמי ממלמלת, איזה חתיך, איזה יפה הוא. דיקפריו נראה במיטבו, חטוב, מהודק, יפה כמו אל, ממש כמו הכוכב הנהדר שגילם את גטסבי בזמנו, רוברט רדפורד. לי הוא נגע ללב בתפקיד אהבת הנצח הטהורה לדייזי שבעבורה יעשה את הכל! "אפשר להחיות את העבר" הוא אומר, האמנם?
יצאתי מהסרט כששירה של לנה דל רי, מהדהד בראשי "Young & Beautiful" .האם תאהב אותי גם כשכבר לא אהיה צעירה ויפה? (באנגלית זה משתמע ל 2 המינים). האין זה מה שכולנו רוצים? להישאר אהובים, צעירים ויפים?




גרנייה דיאודורנט ספריי -  GARNIER MINERAL - Invisible

מה בסך הכל רוצה בחורה מדיאודורנט? שיהיה עמיד, שלא יצרוב והכי הכי שלא ישאיר כתמים על הבגדים.

דבר היצרן:
סדרה המגינה על הבגדים הצבעוניים מפני דהיה ועל הלבנים מפני הצהבה. יעילה 48 שעות, מבוססת על פורמולת מינרל ליעילות אפקטיבית.

מעשית
גרנייה הלכו צעד קדימה ובסדרת המינרל המצויינת, אותה כבר סקרתי כאן הוציאו שני דיאודרנטים: רול און וספריי. חובבת רול און מושבעת אנוכי מזה שנים. קיבלתי את הספריי להתנסות וגיליתי כי טוב, הספריי אינו צורב, לא נצפו כתמים על בגדים כהים (שחור, כחול כהה) אשר לעמידות - מצויינת. את ההבטחה של 48 שעות לא בדקתי ;) הייתי שמחה לגרסא מוקטנת לנשיאה בתיק. בהחלט מתכוננת לנסות את אחיו בעל הגולה.

את הדיאודורנטים במחיר 25 שקלים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים. חפשו מבצעים.


גרנייה -GARNIER BB cream

דבר היצרן
המוצר מעניק מראה עור מאט, גוון אחיד, טשטוש נקבוביות ופגמי עור, מראה זוהר, לחות ומקדם הגנה של 20SPF.
פורמולה המכילה מינרלים, נוסחא למניעת שומניות וברק, ויטמין C וקפאין למראה רענן. לדברי היצרן המוצר מתאים לגילאי 20-45 ואני אומרת התייחסו למראה ו"גיל" העור שלכן ולא רק לגיל כרונולוגי.

אופן השימוש: למרוח באופן שווה על עור פנים נקי, ניתן להוסיף שכבות להגברת הכיסוי


מעשית
מופתעת מעצמי שטרם הופיע בבלוג, אחד "המוצרים" של השנה. גיליתי אותו בזכות המלצותיכן, שלי מיועד לעור מעורב שמן והאריזה שלו קצת מעצבנת כי היא מאוד ארוכה ולא נכנסת בכל תיקי האיפור. אפשר לומר שאני והיורשת חורשות עליו והוא תמיד יהיה בשידת האיפור. דליל ונוזלי, אך מעניק כיסוי בינוני גבוה, גוון אחיד לפנים, ניתן לבניה בשכבות. עמידות מצוינת (ליציאה קלה של שעה שעתיים אדלג על פודרה, ארוכה יותר אפדר), אני בעד ניסוי ותהיה. ("תה" במקור, כי לטעות באיפור זה לא נעים) לא ליום שלם מ 7 בבוקר עד 12 בלילה עבורי. פודרה בתיק לתיקונים ואתן מסודרות. על האריזה לא מצויין שיש מסנן הגנה וגם לא כתוב OIL FREE, לי לא מפריע כי אני נדרשת למסנן קרינה בכל מקרה . ישנו בסדרה גם BB רגיל עם SPF15. בסדרה שני גוונים לייט ומדיום. אשר להצהרת הגיל - בימים אלה יוצא לשוק BB של גרנייה לאנטי אייג'ינג. 

את הקרם בתכולה של 40 מ"ל תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר מלא של 140 ש"ח. חפשו מבצעים.



קרמה מסיכת הזנה - Alpha Touch complex

דבר היצרן
מסיכת הזנה המעניקה לשיער מעטפת הגנה והזנה מועשרת בקומפלקס ויטמינים וחומרי הזנהה המעניקים לחות. 
מסיכה לשיער יבש: תמצית שמן זרעי פשתן המזינה את הקרקפת בחומצות אומגה.
אופן השימוש: לאחר החפיפה להניחה כמות מספקת על כל השיער והשאיר מספר דקות ולשטוף היטב. מתאים לשימוש פעמיים עד שלוש בשבוע.

מעשית:
שנים שאני מכורה לקרם הלחות ללא שטיפה של קרמה - בעל הפקק הסגול (השותף שלו על שערי הוא פנטן, שכבר קם לו עמוד פייסבוק המוחה שכן היצרן מתכוון להורידו מהמדפים).  כשאני מחפשת מסיכה לשיער אני תמיד צריכה לבחור. שיער צבוע? שיער יבש? לשיער מתולתל. נו באמת, מסיכת הזנה וזהו. קיבלתי כמתנה את מסיכת ההזנה לשיער יבש. אני צובעת את שערי לגוון בלונד בהיר, יש לי קצוות יבשים ושרופים, מסיכת הזנה + קרם שיער ללא שטיפה מונעים מהשיער להיראות מוזנח, ומעניקים לו מראה זוהר ובריא.

אהבתי את האריזה הנוחה, שפופרת עם פקק פטנט לפתיחה נוחה ביד אחת, גם הכיתוב לבן על קרע כתום עם פס זהב נאה לעין ומספר דקות ספורות קל להקדיש למסיכה. אני לא מניחה "כמות מספקת" אלא כעצת הספר בגודל של "תות שדה" ונמנעת מאיזור הקרקפת. מניחה מהקצוות ומעלה, עיסוי קל, מספר דקות המתנה ואז פותחת קשרים אם יש בעדינות בעזרת האצבעות ושוטפת היטב. השיער מתקבל רך ונעים לסירוק ומתייבש יפה. המחיר של המסיכה הוגן ובמבצעים זו ממש סופר תמורה לאגרה.

את המסיכה בכמות 180 מ"ל, תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 25 שקלים.


שפתון גלוס - RIMMEL LONDON - APOCALIPS

המלצות והתפעלות רבה מהאפוקליפס ברשת עדייןלא הביאה אותי לרכוש אותו שכן דימיתי גלוס באריזה גדולה מידי ומגושמת. אך מי יעמוד בפיתוי של 30%  ב ASOS ללא תשלום על משלוח, אפילו קנית פריט אחד בודד, ורודים מהממים ומוצר שלא עלה ארצה? לא אני. כך לחצתי buy ושכחתי מהחבילה.  

דבר היצרן:
צבע עז ועשיר של שפתון עם ברק סאטני, לא שפתון ולא גלוס אלא גדול משניהם (אתר רימל לונדון)

מעשית:
אהבה ממריחה ראשונההיות ולא ציפיתי לכלום ההפתעה הייתה נהדרת, האריזה אינה מגושמת  (ראו בתמונה לעומת גלוסים נוספים שבשימוש אצלי) הצבע מלא ואטום ממש כמו שפתון, חי ומלא ברק, מעניק מראה זוהר ויפיפה לפנים. בחרתי בגוון 102 NOVA ורוד עז. אני מניחה שזה הראשון שנרכש אך לבטח לא האחרון. האפליקטור נוח מאוד להנחה בלי לברוח מהקוים. אשר לעמידות, קפה יצלח יפה, אם תעברו לעוגה/אוכל - כל החלק הפנימי של השפתיים ימחה ותישארנה רק עם קו מסגרת של שפתון.

את השפתון המגיע בשמונה גוונים, ניתן להשיג נכון לרגע זה רק ברשת. ברשתות ובפארמים במחיר השקה כ - 50 שקלים.




קרם-ג'ל לחות ליום  CARELINE YOUNG SPF15 
דבר היצרן
מעשיר את העור בלחות 24 שעות, היפואלרגני, הגנה מהשמש, מרקם קל ואורירי ללא שומן.

מעשית
התמונה מדברת בעד עצמה. היורשת בעלת עור מעורב שמן ב T, אוהבת להחליף קרמים אבל תמיד חוזרת אליו ובעיקר בלחות הקיץ. אריזת משאבה נוחה, קרם לחות קליל עם מסנן הגנה SPF15,  נטול שומן, נספג במהירות, אין סימני יובש והעור מרגיש רך ונעים, ספיגה מהירה המאפשרת אחריו את הנחת האיפור, מחיר נוח, בקרליין תמיד תוכלנה למצוא  40% או 1+1 (ובמבצעי רשתות אף יותר). מתאים לעור שמן. מומלץ לדגום את כל הסדרה = קרם ללא מסנן קרינה בצנצנת, ג'ל ניקוי וג'ל גרגרים.

את הקרם בתכולה 50 מ"ל, תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר 110 שקלים.


ואתן יש לכן מוצר מומלץ לתקופה זו? שתפו




7 תגובות:

  1. וואו, אני לא עומדת בקצב של הפוסטים...!
    אני חייבת למצוא זמן ללכת לצפות בסרט הזה, חייבת! (ולא רק בגלל שדיקפריו חתיך חבל"ז)
    הגלוסים של רימל נראים ממש טוב, אני בכלל אוהבת את המותג.

    השבמחק
  2. האמת, גם אני לא
    הסרט מענג
    גם אני אהבת...מותגים ;)

    השבמחק
  3. הגרנייה מצדיק לדעתי את כל שנאמר עליו בגזרת BB כמובן.
    אני תמיד בעד לבקש מהדיילת דוגמית של הקרם ולהתנסות אל מול שגרת האיפור שלך.
    על פרש לוק אני שומעת רק טוב

    השבמחק
  4. היית בסרט ביום שישי? אם כן, גם אני הייתי והתפספסנו.
    גם אני אהבתי את הסרט אבל חושבת שהתלת מימד מיותר, כי לי המשקפיים מאוד מציקות (מקף תלת מימד על משקף רגיל...).
    מקווה לפגוש אותך בקרוב!

    השבמחק
  5. הייתי בשלישי בלב, יש גם מעט הקרנות שלא בתלת מימד, הייתי ממש מרותקת וזרם לי.
    אשמח מאוד :)

    השבמחק
  6. מתוך הרשימה אני מכירה ואוהבת מאוד שלושה שדיברת עליהם זהו הביבי הדאורדורנט והמסיכה המעולה. את האפוקליפס אני בדרך להזמין בדיוק מאסוס והקרם פנים הזה נראה כמו משהו שממש שווה לי לבדוק! נהדר!

    השבמחק
  7. מכל המוצרים- אני ניסיתי רק את הרימל (ואהבת!). לצערי הדאודורנטים של גרנייה לא עמידים עליי=\

    השבמחק