14 במרץ 2013

Viktor and Rolf Flowerbomb & Spicebomb




כחובבת מגזינים מושבעת, הכרתי את מותג האופנה והבישום של ויקטור אנד רולף מרחוק. הצבע הורוד, הפרסום היפיפה והציפיה למשהו חדש סקרנו אותי לריחו של הפלאוארבומם




צמד המעצבים ויקטור ורולף בני ה- 43 . מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון".  הערכה ושבחים מורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".




מותג הבישום  ויקטור אנד רולף, הוקם בשנת 2005  ע"י צמד המעצבים VIKTOR HORSTING ו- ROLF SNOEREN. הם חוו הצלחה מרשימה ברחבי העולם: מקום 5 בארה"ב,ו 9 באנגליה השמרנית.

לוריאל ישראל תשווק את המותג בכ-30 נקודות מכירה מובילות בסניפי סופר פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם. 



ההיכרות הראשונה שלי עם הבושם הייתה בדוגמית שקיבלתי בגלוסיבוקס חודש ינואר - השקה בלעדית  של הבושם שטרם היה בחנויות. התזתי עלי את הבושם בהיסח הדעת ו...שני הגברים בחיי: גם השותף וגם בן הזקונים, עלם בן 20 הרימו ראש בהתלהבות ופסקו "איזה ריח נפלא".




הבקבוק מוגש בתוך קופסא בורוד עדין עם חותם של ויקטר ורולף.



העיצוב בקופסא פנימה גיאומטרי ובכל קופסא ברושור קטן ובו פרטי רישום למועדון של V&R בשפות שונות.


עיצוב הבקבוק הלהיב אותי מאוד, בשל החיתוך כמו יהלום בעל פאות רבות, פקק זהב ורוד וצבע הנוזל בורוד רך ורומנטי האהוב עלי כלכך, לקח זמן מה עד שקלטתי שהנצר השחרחר הקטן מדמה את הבקבוק ל...רימון יד. מה שהשאיר אותי תוהה מה הקשר בין נוזל ורוד יפיפה בתוך בקבוק דמוי יהלום, כה נשי ורומנטי לרימון יד שמתקשר לאלימות, במחשבה שניה ואחרי ההשקה "נפל לי האסימון".
בנעורי, מישהי שנראתה טוב, קראו לה "חתיכה" אבל מישהי מהממת, חושנית נשית וסקסית כונתה "פצצה" מחמאה הכי גדולה שיכולנו לתת וזה בעצם  Flowerbomb פצצה של ריחות פרחונים שעוטפים בענן חושני.




דבר היצרן:

התווים ההרמוניים הראשונים מגיעים מתה וברגמוט. תמהיל של יסמין סמבק, עם רמיזה של עץ תפוז, סחלב קטליה, פרזיה ו-ורד סנטיפוליה – זר פרחים עשיר עם מרקם עמוק ואינטנסיבי המעניק לבושם את החמימות הפירותית, הפרחונית והאוריינטאלית שלו. פטצ'ולי מעניק תו בסיסי של עצים, ונותן לבושם את החוט הריחני,  הפטצ'ולי טוהר באמצעות זיקוק נוסף של התמצית הראשונית, שהסיר את ההיבט ה"ארצי" וחשף את הממד האצילי ביותר של הפרח. 



מעשית:
בומבה של ריח, פצצה של פרחים זה הדימוי המתאים באמת לבושם, מתחיל בריח עדין שחודר לנחיריים וממלא את הגוף כמו נשימה רעננה, אני מרגישה יותר פרחוני ומתוק ופחות אוריינטלי לשמחתי שכן פרחוני זו אני. הבושם נשאר כמו ענן של ריח אופף אך לא כבד אלא "מלווה".  EDP שמונה שעות עמידות עלי, מאוד יפה. מרגיש לי רענן וחדש, בומבה או לא, בסלנג זו "פצצה של הרגשה".

EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪
EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪

EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪
EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪ 







את  Spicebomb בן הזוג הגברי של הבושם Flowerbomb בחרו לייצג ע"י דוגמן גברי ושרירי שמחזיק את "הנצרה" בפיו. כאן כבר לא נפלתי למלכודת והבנתי שהריח אמור להמם את החושים :)


באריזת הבקבוק  ניכרת היצירתיות האומנותית של אופנאים. עיצוב אלגנטי בקווים נקיים באפור ושחור.
קשה היה לי בתחילה, לקבל את עיצוב הבקבוק כי בו משהו רך כמו הגוון הרוד שישבור את הפן ה"אלים" של רימון יד עם נצרה. התיאור בהשקה היה כי הרעיון הוא בושם בעל ניחוח מתפוצץ.העיצוב דמוי היהלום של Flowerbomb "נשק" שיקי ומתוחכם, המקבל טוויסט עם המגע האמנותי המאפיין את ויקטור ורולף.  (90 מ"ל - 420 שקלים)



דבר היצרן
Spicebomb נולד מהמפגש המדליק בין שני אקורדים בעלי טונים מנוגדים למעשה: הראשון משלב תו מרכזי של תבלינים לוהטים – צ'ילי וזעפרן – עם עור וטבק וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים – שרף ופלפל ורוד – משאירים את חותמם.

                                                אוליבייה פולג' הבַּשָּׂם מאחורי הניחוח של Spicebomb.



מעשית
אהבה מהרחה ראשונה, ריח אוריינטלי גברי וחושני שאופף את החדר, גם מי שבמרחק מטרים שיחוש בריח הנהדר. סקסי וגברי אך לא שגרתי. ריח שמשתלט וומרגישים בנוכחתו, לא ברקע.  השותף ובן הזקונים הושיטו יד שניהם, ואני, יש לי פצצה ורודה וחושנית משלי.



נעים לי להסתכל על שני בשמים במראה דומה ומאותו מותג לו ולי, מתואמים. משלים ורומנטי...



פרט מלבב שאהבתי - אפילו התצוגה של הבושם שונה ומקורית, בצורה אַ סימטרית, מקורית ומושכת את העין.


את הבשמים תוכלו למצוא בנקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם


* את הבשמים קיבלתי לסקירה.

8 תגובות:

  1. הרעיון של הבקבוק פצצה ממש ממש ממש חמוד :P

    השבמחק
  2. לקח לי זמן להתרגל ולהבין בורוד עוד איכשהו רך, אבל הגברי...
    לשותף, לא הפריע

    השבמחק
  3. באופן אישי אני לא התחברתי לריח. הבקבוק מקסים, ורוד תמיד עושה לי את זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתוק זה אני :) הבקבוק מקסים עוד יותר כשאני מרחיקה את ה"נצרה"

      מחק
  4. זה ה-בושם שלי ואין מאושרת ממני שסוף סוף הגיע לארץ!!!

    השבמחק
  5. מבינה אותך לגמרי, רענן ומיוחד להפליא :)החל מעיצוב האריזה...

    השבמחק
  6. קניתי את הבושם הנשי לפני שנה וחצי בפראג, בקופסא יחד עם סבון נוזלי וקרם גוף. הריח מעלף משגע מהמם את החושים! משתמשת בו רק באירועים חגיגיים במיוחד☺
    תהני!

    השבמחק
  7. בושם ומ.אפ לעולם איני קונה בלי לדגום, שמחתי שעשה עליה. מציעה להעבירו ליום יום, בשמים לא נשארים כשהיו לאטך זמן וחבל על כל טיפה. אין ספק שזה בושם לנשפים וחגיגות

    השבמחק