29 במרץ 2013

Scouting Surprise Box - 2/2013


מתנה גדולה ומפנקת


את קופסת פברואר יוצא שאני סוקרת בסוף מרץ, אולם היות והקופסא והבאה תגיע אלינו בחודש מאי מצאתי שראוי לסוקרה.


כיתוב ברור על הקופסא המהודרת 


קופסא שלא נמכרה לקהל הרחב אלא נמסרה לסקירה לגורמים שונים כמו עתונאים, בלוגרים ועוד בהשקה רבת משתתפים



דבר היצרן:

קופסת לייף סטייל המכילה בתוכה מותגים מתחום האופנה, קוסמטיקה, טיפוח וסגנון חיים, אשר תחולק במסירה אישית אחת לחודש לידוענים ומובילי דעת קהל כגון בלוגרים מובילים, עיתונאים, דוגמניות ואושיות חזקות ברשתות חברתיות ובעולם הבידור הישראלי.  בקופסא הראשונה השתתפו מותגים יוקרתיים כגון יבואנית לבני הנשים המובילה בישראלJACK KOBA , סבוקלם- מותג הטיפוח לעור רגיש, שמן מרוקאי ישראל Moroccanoil, חברת הטיפוח חלאבין, מותג האיפור Red You York, דורקס, ומגזין האופנה Belle Mode.



ממש כמו מטמון


הסרט האדום קנה אותי וכל מי שהיה בבית התאסף גם הוא סביבי בסקרנות.




הכי פינוק בעבורי הייתה חוברת המגזין BelleMode. 


שער גליון פברואר
על מגזין האופנה בלהמוד הייתי מנויה בתחילת דרכו, קוצר זמן ועודף מינויים (עולם האשה, מנטה, לאשה) וספרי קריאה הניא אותי מלחדש את המנוי, אך זוכרת כמה נהניתי מההפקות העשירות והמעודכנות, על נייר כרומו איכותי.



תמהיל מגוון ועשיר, אהבתי את הגיוון, בחודש פברואר חל חג האהבה ובקופסא מוצרים לטיפוח והנאת הגוף והנפש. כל אחת תמצא בו את מבוקשה, מימין ללשמאל בכוון השעון:
קרם יום עשיר - סבוקלם
מסקרה Desire- רד ניו יורק
סט טיפוח לגוף - חלאבין
Durex - Play Love Toys 
BB CREAM - סבוקלם (דוגמית)
שמן טיפולי לשיער - Moroccanoil (גודל נסיעות)
תחתון תחרה - ג'ק קובה
ואחרון חביב הלו הוא מגזין - BELLAMODE

החביבים עלי:



מסקרה -  Red You York ראיתי לא אחת פרסומים אודות חברה זו וכחובבת איפור מושבעת הסקרנתי להתנסות באיפור מחברה מקצועית לאיפור המחירים לכל נפש. שמחתי להתנסות במוצר משלהם. המסקרה יפה למראה, מנומר סטוויסט זו אני ומעמיקה ביצועים טובים, מעט רטובה אז מציעה להוציא מעט חומר ולהניח בזהירות, היא לא מתייבשת מהר כך שאפשר לבנו שכבות בלי לחשוש לשבור את הריסים - מעלה גדולה.
באתר החברה כאן



סט טיפוח חלאבין - בהיותי צעירה אריזות המוצג היו שמרניות משהו, זכורני שאימי הייתה מכורה לדיאודרנט שלהם ולא החליפה אותו באחר.  נהניתי לראות את האריזה הרומנטית ומשמחת, כיף לקבל וכיף לתת סט משלהם. עוד פרטים באתר החברה כאן



BB של סבוקלם - סקרתי את המוצר בפוסט כאן הללתי ושיבחתי אותו, "מרגיש כמו BB נראה כמו מייקאפ" - נהדר!
(האריזה המלאה מגיעה בפקבוק עם פיית לחצן, נוח מאוד) עוד פרטים באתר החברה כאן




תחתון ג'ק קובה - את התחתון (וגם את הטבעת של דורקס) במידה M המגיע אמנם עם פתק החלפה, אעביר הלאה לפנק מי שהוא כמידתה. ג'ק קובה זו חברה אהובה עלי, מביאים את המובחרים שבלבנים ארצה דוגמת   Chantelle החביב עלי  ובהתאם גם המחירים. כיש להם מבצעים - אני שם! עוד פרטים באתר החברה כאן

הנחתי שתשאלנה אז בדקתי מראש , כעקרון הקופסא לא יועדה למכירה ובאם בכל זאת תהיה הצעה במהדורה מוגבלת אזי מחירה יהיה 200-250 שקלים.

שורה תחתונה:
קופסא ראשונה מגוונת ומוצלחת, כמאמר דבר היצרן: "הקופסא הראשונה בעלת אופי שובב ורומנטי" מוצרים נגישים ושימושיים, רעיון מוצלח

לאתר הקופסא גלשו כאן (הגביהו את הרמקולים)
לעמוד הפייסבוק גלשו כאן חג שמח!



*הקופסא התקבלה לסקירה










10 תגובות:

  1. הקופסא נראת מפנקת וחמודה, מוזר שדווקא מגזין היה הפינוק בשבילך, המגזינים המודפסים כבר לא ממש עומדים בקצב שהאינטרנט מכתיב, אבל עדיין כיף שיש במה לדפדף.

    השבמחק
  2. בגילי המופלג נוסטלגיה עושה לי את זה. אני מוציאה תקציב לא מבוטל על מגזינים בנייר שאפשר לקחת איתך, להעביר הלאה, לגזור ולשמור אם רוצים. אחרי עבודה בתחום המחשבים וכל שאר חי היומיום המנוהלים דרך המחשב, הדף הכתוב הוא מנוחה אמיתית.

    השבמחק
  3. הקופסה באמת מכילה מוצרים שימושיים, רק שאיכשהו הם קצת איחרו את הרכבת עם מוצרים שכבר נמצאו בקופסאות המתחרות. בנוסף, 200 שקל לא הולכים ברגל וקופסאות אחרות נמצאו מתגמלות גם כן במחצית הסכום.
    בכל מקרה, אני עוד מתלבטת. אבל אם אין לך מה לעשת עם התחתונים והדורקס אז אני קופצת על המציאה :P

    השבמחק
  4. מאי, הסורפייז בוקס הינה קופסת לייף סטייל ראשונה בשוק, הקופסא מכילה בתוכה לרוב מוצרים בגודל מלא, לא ברור על איזה פספוס רכבת את מדברת כי זו הקופסא הראשונה שמכילה בתוכה מגזין אופנה יוקרתי, פריט לבוש יוקרתי (במקרה הזה תחתון של ג'ק קובה) ואפילו צעצוע מין חדש שהותאם במיוחד לקופסת וונטיין דיי (מבית דורקס), וגם מוצרי טיפוח חדשים (גם אם חלקם, ובטח לא כולם, הופיעו בקופסאות אחרות עדיין יש המון מוצרים שהם חדשים) נראה לנו שמה שמטריד אותך בעיקר ובמיוחד הוא המחיר, אם את מחפשת מחיר לא תמצאי אותו כאן בקופסא הזו שהיא נטו מוצר איכותי ואקסקלוסיבי שקשה ואף כמעט בלתי אפשרי להשיגו ושאינו מוצע למכירה לצרכן אלא רק בגרסאות של לימיטד אדישיין שייצאו בקרוב בכמות מאוד מצומצמת. גם בקופסא הנוכחית לו הייתה נמכרת ששווי המוצרים עומד כאן על סדר גדול של 500-700 ש"ח עם 10 מוצרים שונים! ככה שגם 200-250 ש"ח זה מחיר הוגן ביחס לשווי של מוצרי הקופסא. חג שמח :)

    השבמחק
  5. גם לי יש את ה BB של סבוקלם והוא פשוט מדהים! ממש מרוצה ממנו.
    תהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. למרות שעורי מעורב הוא מתאים לי בול, נשאר רק לבחון אותו בחום הקיץ כדי לדעת אם הוא מושלם :/

      מחק
  6. הסיקור דווקא היה טיפה שונה מכל הסיקורים שקוראים, הקופסא כן מצליחה קצת להפתיע :)

    השבמחק
  7. מקוה ששונה בכיוון חיובי ומעניין. מחכה בסקרנות לקופסא הבאה :)

    השבמחק
  8. רעיון ותמהיל מוצרים חביב למדי, מהכרות איתך העיצוב של המסקרה מתאים בול!

    השבמחק