10 במרץ 2013

DOCTOR OR



במוצרי דר עור אני תמיד שמחה להתנסות. כל מוצר שהתנסינו בו יצא מוצלח. זה התחיל עם דמי מ.אפ ואל סבון שנסקרו בפוסט הזה. כחום יולי אוגוסט שניהם נתנו פייט מוצלח. הדיאודורנט  שנסקר כאן הפך בן בית ונרכש שוב, יעיל וחסכוני...לשני המינים. קרם עיניים חדשי ויעיל שחתם את הפוסט הזה

מזג האויר ההפכפך מזמין מוצרי ניקוי לעור הפנים.



Facial Exfolianting Gel - ג'ל גרגרים עדין
כשמו כן הוא, ניקוי גרגרים עדיו לעור הפנים, לא שורט, למרות שאין ציון כי הוא לשימוש יומיומי, הוא עדין דיו לשימוש יום יום.

דבר היצרן:

פילינג גרגרים עדין לניקוי יסודי והסרת תאים מתים. מתאים לכל סוגי העור כולל . מכיל  מיקרו כדוריות המטהרות את הנקבוביות. אינו מגרה את העור ושומר הלחות הטבעית שלו, מכיל תמצית אלו-ורה להרגעה ושמירה על לחות העור.
הוראות שימוש: לעסות בעדינות את עור הפנים ולשטוף במים פושרים.

מעשית
היות ואני ידועה כמי שאינה אוהבת להרטיב את הפנים לפני השינהת מסרתי את הג'ל וגם את הסבון לנסיינית צעירה חובבת מים, בעלת עור מעורב/שמן, שמצאה אותו מתאים ל"החלקת" הפנים בבוקר לפני האיפור.
לאחר חודש שימוש רצוף, לדעתה, אריזת השפופרת נוחה לאכסון ופטנט הפתיחה מקל. ג'ל הגרגרים עדין גם לעור הרגיש ביותר. המוצר חסכוני - לחיצה בגודל זית תספיק.  לאחר השטיפה הפנים אדומות למספר רגעים אך זה נעלם. הג'ל אינו מייבש את העור והפנים רכות ונעימות.
(תכולה של 100 מ"ל במחיר 90 שקלים)



 Soft Cleanser ג'ל מטהר ללא סבון לניקוי הפנים
ג'ל ניקוי לפנים, למרות שאין זה מצויין על האריזה.עדין דיו לשימוש יומיומי.

דבר היצרן:
ג'ל ללא-סבון המתאים לכל סוגי העור, מנקה בעדינות את עור הפנים ומסיר ביסודיות שאריות איפור ולכלוך, מבלי לגרות את העור, תוך שמירת הלחות הטבעית של העור. מכיל תמצית שיבולת שועל להרגעת העור. מעניק לעור תחושת רעננות וניקיון ומותיר אותו רך וחלק למגע.
הוראות שימוש: לעסות על פנים רטובות ולשטוף ביסודיות במים פושרים.

מעשית:
הנסיינית בעלת עור מעורב שמן, מרוצה מהאריזה ולאחר חודש שימוש רצוף, מסכימה עם הגדרת היצרן בהסתייגות אחת. לתחושתה , הג'ל אינו יסודי דיו להסרת איפור. היא מניחה על עור הפנים, מ.אפ, פודרה וסומק ואף מחדשת פודרה במשך היום. ועל כן הג'ל שימושי עבורה בבקרים ובימים שאינה מאופרת. הפורמולה דלילה ועל כן יש לשים לב שלא להוציא כמות גדולה של חומר, כמות כזית תספיק.
(תכולה של 150 מ"ל 70 שקלים) אזהרה - להרחיק מהעיניים - שורף.





Folliculi Lotion  תחליב פוליקולי 
תחליב לחות לאחר גילוח והסרת שיער - לא הכרחי אך מוצלח ויעיל.

דבר היצרן:
תחליב לחות טיפולי להרגעת אדמומיות, גירויים ובליטות בזקיקי השערה. לאחר גילוח, הסרת שיער בפנים, בירכיים, במפשעה וב"קו הביקיני".  רכיבים פעיליםאלנטואין - לשיקום ולחידוש העוראלוורה- להרגעת העורפרנזול- ליצירת סביבה היגיינית המעכבת התפתחות גירויים ואדמומיות בזקיקי השערה.
אופן השימוש:
למרוח על עור נקי. מתאים לשימוש יומיומי לנשים וגברים לאחר גילוח או הסרת שיער בשעווה, לייזר או  IPL.

מעשית:
ווידוי - אני פחדנית ולא מעזה לטפל בלייזר, מאז ומתמיד משתמשת בסכין גילוח להורדת שיער. משתמשת בתחליב של דר' עור לאחר הורדת שיער. מותיר עור רך ורגוע לאחר תקופה ארוכה של שימוש, שמתי לב שאין שערות שצומחות מתחת לעור, דבר שהיה מציק ואף כואב ולעיתים מניב פצעונים אדומים ומציקים. 
(תכולה 200 מ"ל במחיר 55 שקלים)

פרטים ומידע נוסף תוכלנה למצוא באתר החברה: לחצו כאן


את המוצרים תוכלנה למצוא ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים


ואתן, יש לכן מוצר ניקוי מנצח? שתפו


* המוצרים התקבלו לסקירה




9 תגובות:

  1. זה מאוד קשה למצוא סבון פנים מתאים, מכיוון שלכל אחת עור אחר.. אני אישית כבר תקופה ארוכה משתמשת בסבון של הסדרה Pure Zone, אני לא זוכרת מה השם שלו בדיוק, אבל זו המהדורה בצבע לבן עם הספוג שמצורף..

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי אני מעדיפה בערה לא להרטיב את הפנים ולכן מרבה להשתמש ב מוצרי 3 ב 1 (עיניים, פנים, שפתיים) אך אני יודעת שאני במיעוט. בלחות הקיץ אין ברירה ואז ג'ל ניקוי זה פתרון הכרחי
      מכירה את המוצר שציינת, יש לא מעט מוצחים, קרליין, דר פישר, נטרוג'ינה ועוד

      מחק
  2. המטפל שלי נתן לי דוגמיות של קרם היום של ד"ר עור לעור שמן ובהתחלה ממש לא התחברתי. לקח לי למעלה משבוע להבין שהקרם הזה הוא אחד ההצלות הכי גדולות שלי לחורף הזה. בשילוב עם קרם של קמדיס (אכתוב על שניהם בפירוט באחד הפוסטים הקרובים) החזרתי לעצמי את הפרצוף שלי לחורף זה.

    השבמחק
  3. גיליתי את הביו דרמה בזכות הבלוגיספרה, כל כמה שאני מכורה למותגי פארם ושקיות ריחניות.
    לעיתים האריזות פ]שוטות והריח לא משהו, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת את מוצרי דוקטור עור שניסיתי, ניסיתי סבון כלשהו לפנים שהיה מצויין!! ואת השמפו שלהם לשיער עם קשקשים שגם היה מעולה וקניתי אותו כבר כמה וכמה פעמים!!
    התחליב הפוליקולי נראה מעולה, אני כמוך מורידה שיערות על ידי גילוח, וזה בהחלט משהו שאני אנסה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלנו הדיאודורנט מאוד פופלרי וג'ל הניקוי מול דר פישר וקרליין - לפי המבצעים כי כולם נהדרים.

      מחק
  5. לא התנסתי מספיק בדוקטור אור, אני מבינה שהמוצרים פרא רפואיים אבל היה נחמד להשקיע יותר בעיצוב האריזות. מכל הדבריםן שסקרת הג'ל טיהור הכי מושך, אפילו שהוא לא מסיר איפור באופן מספק.
    דיעה ששמעתי ואימצתי- מוצרי הניקוי צריכים להתחלק למוצרי ניקוי לבוקר, יותר עדינים ומטפחים, בעוד אלו של הערב צריכים להיות יותר יסודיים עם הסרת האיפור וכל לכלוכי היום.

    השבמחק
  6. אני מניחה שאילו ישקיעו באריזות גם המחיר יעלה בהתאם.
    אימצתי והפצתי גם אני :)

    השבמחק
  7. שני המוצרים מוצלים מאוד, ומקלים עליי את החיים (במיוחד בתקופת החורף)

    השבמחק