25 במרץ 2013

לכבוד החג...


מניחה שגם אתן כמוני, למרות סופות החול ומזג האויר המתעתע מרגישות את הדגדוג באצבעות לחדש, אולי כלי מטבח ואולי מצעים? אקססוריז חדשים, טיפוח לגוף ולעור הפנים, בושם, איפור וגם מתנות לאהובים.


מארזים קולקציית אביב 3013


SABON

דבר היצרן:

ברשת SABON  קולקציה חדשה: "A TRIBAL JOURNEY" עם השראה וניחוחות ממקומות רחוקים, בעדינות קסומה ומלכותית. קולקציית אביב 2013 כוללת מוצרים לגוף ולנפש, עם ניחוחות המשלבים בהרמוניה את האקזוטי, האורבאני, הפרוע והמלכותי.

BLUE מארז לגבר (80 שקלים)
מעשית
להיכנס לחנות של סבון בשנקין 30, או בכלל לחנויות הרשת, זו בדיוק ההגדרה המתוארת מעלה, להיות מוצפת הזכרונות של פעם, נינוחות משכרים ורצון לקחת הכל מהכל. יש מארזים גדולים ויש קטנים, יש לנשים ויש לגברים ואפילו סדרה ורודה עדינה לנערות. המחירים נעים מ 29 שקלים לנר בקופסת פח ועד ...כמה שתרצו



אני חשקתי במארז הזה, מסדר לי את האמבטיה מא' ועד ת'...




BOBBI  BROWN

לקראת החג בובי בראון מציעה מארזים מפתים, לעצמנו או כשי. מברשות, צלליות ושפתונים במארזים משולבים.
המארז שאהבתי מכולם, ורור איך לא.

דבר היצרן
מותג האיפור האמריקאי בובי בראון משיק לקראת פסח תיק שהוא חלומה של כל חובבת איפור:
מדובר בתיק עור בגוון ורוד עתיק עליו מוטבע הלוגו בובי בראון. לתיק ידית קצרה והוא יכול לשמש כתיק ערב.
מכיל:
- צללית מסדרת  Long Wear Cream Shadow: צללית עמידה עד 12 שעות במרקם ג'ל.
ליפ גלוס מבריק- המעניק לשפתיים מראה עדין ובוהק
- מיני מסקרה שחורה
- סומק Pot Rouge- סומק במרקם קרם אשר מתאים לשימוש על הלחיים והשפתיים, 
- בושם- Almost Bare בגודל 7 מ"ל 
תיק איפור לפסח - 400 שקלים

מעשית:
אני ובובי בראון זו אהבה ממבט ראשון ושני ושלישי, המינוס היחידי הוא שניתן להשיג את המוצרים רק בחנות הדגל בקניון רמת אביב ועוד מעט גם בחנות באילת. על צלליות הקרם ועל הסומק הקרמי כתבתי כבר כאן. מוצרים מהקולקציה העמידה, הצללית קלה למריחה במברשת או באצבעות והסומק הקרמי מיועד גם לשפתיים - לא יוצא מהתיק. הגלוס נותן ברק לשפתיים ואינו דביק, אני מצאתי שהוא משדרג כל שפתון למי שחובבת ברק. מסקרה ובושם, נשאר רק לצאת איתו, כתיק ערב ולבלות.


בושם אייקון פרל - 50 מ"ל 240 שקלים


GA-DE - ICON PEARL
וידוי קטן,לא הייתי מודעת לבשמים ישראליים, יש בי קצת נהיה אחר מותגי חו"ל בבשמים (משקפי שמש, שעונים).
ואז הגיע הבקבוק בורוד פנינה חיוור ועדין, התזתי עלי פעם אחת ונשביתי

דבר היצרן
תווי הניחוח: תווי הפתיחה: ורדים משולבים בנגיעת גרניום וילנג ילנג. תווי הלב: יסמין ושושן צחור, פריחת סיגליות צרפתית והליוטרופ. בחתימת הבושם מסק טהור ונגיעת וניל מתקתקה הנשארת על העור כמו הבטחה. ההשראה מאחורי הבושם היא הפנינה הטבעית.


לטעמי הקווים הנקיים של הבושם כמו גם צבעו הורו ופקק הקריסטל, הם אריזה חגיגית, נשית ומושכת. התזתי עלי את הבושם באירוע ההשקה בשעה 13:30 בצהריים ובאחת לפנות בוקר (מול המחשב), 12 שעות אחרי, הריח עלי כאילו הרגע הותז.  ענן מתוק של פודרה, הבושם מתוק, אופף בניחוח נשי כמו של פעם במובן הרומנטי של המילה. מאוד התלהבתי וזה יהיה הבושם שלי לליל הסדר, מהמם זו המילה. לרגל ערב החג יש מבצעים, חפשו אותם.

Estee Lauder - Advanced_TimeZone
דבר היצרן:
סדרה מתקדמת ובעלת הביצועים הגבוהים ביותר בטיפול אנטי אייג'ינג: Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle החדשה - סדרת תכשירי לחות רבי עוצמה, המטפלים  בסימני ההזדקנות בעור באמצעות קומפלקס מהפכני  Tri-HA Cell Signaling™,  המסייע לחזק מחדש את התקשורת הטבעית בין תאי העור. הייצור הטבעי של חומצה היאלורונית בעור מוגבר ב-182% תוך שלושה ימים בלבד ותאי עור בריאים מקבלים הוראה מהירה פי 7 לנדוד לאתר הנזק. העור נראה חלק, רענן ופחות מקומט באופן דרמטי.
בסדרה: קרם יום לעור יבש וקרם יום לעור רגיל/מעורב, ג'ל לחות נטול שומן, קרם לילה וקרם עיניים
קיבלתי לסקירה את קרם העיניים מהסדרה


קרם עיניים -  340 שקלים

דבר היצרן:
העור העדין שסביב העיניים נראה בהיר, חלק וקורן יותר באופן מיידי. קמטים וקמטוטים פוחתים והופעתם העתידית נמנעת. ליפידים של המחסום הביו-מימטי מחדשים את ההגנה הטבעית של העור סביב העיניים נגד אובדן לחות. לשימוש בבוקר ובערב.



מעשית:
אמרתם אסתי לאודר, אמרתם קודם כל טיפוח. ואריזה בלילך אותי משחדת :). אין לי קמטים בעיניים. אני רואה תחילתם של קמטוטים ובתקופה האחרונה שקיות קלות אך נראות. לא לקח 3 ימים אלא מעט יותר אבל העור מסביב לעיניים בהחלט נראה רענן ותפוח יותר, קורן אפילו הייתי אומרת. בלי לשים לב, הפסקתי להניח טוש הייליטר מתחת לעיניים, וזה אומר הרבה. שימו לב להיזהר ולהניח רחוק מהעיניים, שורף! הקרם חסכוני מאוד, נעים ונותן תוצאות, חבל שהוא בא בצנצנת ולא בבקבוק משאבה, אי אז אפשר היה להגיד אפילו שהוא מושלם. לא הייתי מגבילה אותו לחתך גיל, הוא קליל, נספג והיורשת ואני שתינו יכולות להנות ממנו לדעתי...

Lancome In Love - Spring 2013



סומק 275  שקלים, שפתון באלם 150 שקלים, עפרון 135 שקלים, לק 80 שקלים


לנקום ממשיכה להקסים עם קולקציית רוז אין לאב קייצית, הסומק באריזת הקרטון מלבב, לא אכחיש שהייתי רוצה אותו אפילו מאוד, אך הוא יקר משהו, יש בו מראה נשלפת. את העפרונות לא הייתי מעיזה לחדד, כי הם כל כך יפים, הלקים מעולים, האריזה, המברשת הרחבה, העמידות (גם אני מחכה למבצעים). בסדרה גם צלליות ותרסיס לרענון לפני ואחרי איפור.

BAUME IN LOVE
דבר היצרן:
שפתון בגוון שקוף, מועשר בחמאת שיאה, 4 גווני ניאון: ורוד בהיר, ורוד פוקסיה, אפרסק קורלי וסגול. שקופים למחצה, לחות אינטנסיבית ומרקם רך. טיפ: לשימוש מעל השפתון הרגיל, למראה ברק וזוהר.

110 ROSE MACARON


מעשית:
בחרתי בגוון הפוקסיה, היות ואני אוהבת צבע דומיננטי בשפתונים, חיפשתי את הבעל הנוכחות מבין ארבעתם.
את האריזה הצעירה אהבתי מאוד, קומפקטית ונוחה לנשיאה בתיק.  השפתון שקוף ומבריק ונותן לשפתיים מראה חי ומלא ברק עם שבריר של צבע, סגנון של הקנדי מסדרת רוז וולפטה של YSL,  חשבתי שהוא מיועד רק לצעירות, אך כולן סביבי חמדו אותו, צעירות ופחות. עמידות 2-3 שעות,אך שפתון כזה מחדשים ביד קלה בלי צורך במראה.


אני מאוד אוהבת לחדש בראש השנה מגבות ומצעים, האמת שהארונות כבר די מתפקעים, אז השנה החלטתי לפנק את עצמי באיפור, בעיקר שפתונים.

ומה אתן אוהבות בחג הפסח? שתפו




*הבושם והשפתון התקבלו לסקירה





6 תגובות:

  1. הכל נראה כל כך יפה בסבון, בהחלט עושה חשק.
    בגלל קרם העיניים הפסקת להשתמש בטוש היילייטר?... למה?
    בקולקציה של לנקום ממש אהבתי את העפרונות, מדהימים!
    חג שמח מותק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עניתי מהאייפון והתגובה נעלמה :/
      מוכנה להעביר את חדר האמבטיה שלי ל SABON/
      כמוני כמוך, חדת עיין ללפרטי פפרטים - נשמט "ביום יום" ה"שקיקיות" הקטנטנות השתפרולאין ערוך.
      בזכותך, מוסיפה.
      אהבתי את כל הקולקציה ולו בשל המראה האביבי הצעיר.
      בתקופה האחרונה אני מוצאת שהתקדמתי בצעד גדול (לי LOL) צ'אבי מקליניק, באלם של לנקום ו...מספר חמש מסדרת הקנדי של רוז וולפטה שנרכש בערב החג.
      חג אביב שמח יקירה :*

      מחק
  2. תשובות
    1. קשת המקסימה, חג אביב שמח :)
      תודה על נוכחותך בבלוג,
      נשיקות
      אפרת

      מחק
  3. פוסט מפתה משהו. עושה חשק להתחדש בכל המוצרים כאן. אני סקרנית לנסות את השפתון.

    השבמחק
  4. זו דרכו של חג, מפתה אותנו להתחדשיות, פינוקים ובזבוזים. השפתון מוצלח החל באריזה וכלה בליחוח השפתיים היוקרתי (ויקר) יש הסדרת רוז אין לב, שפתונים באותה אריזה חיצונית אך בגוונים יותר עזים תציצי על הדרך :)

    השבמחק