22 בנובמבר 2012

THE NEW NUDE by DIOR




אמרתן DIOR, אמרתן שיק צרפתי, הוט קוטור, בשמים וטיפוח יוקרתיים. בשבילי יותר מהכל Dior הוא מותג האיפור בהא הידיעה. הגוונים היפים, הקנקנים המושכים לא פחות מהתוכן, תקראו לי DIOR ADDICT לא תטעו.




שמחתי להגיע להשקה של המייקאפ החדש לבית DIOR. לבשתי שמלה (לקחתי חצי יום חופש) הלכתי להתרשם ואפילו העזתי ויצאתי בלי איפור על פני (עם משקפי שמש גדולות) כדי להתאפר ולספֵּר.




מוכרחה להודות בפני עצמי ובפניכן שעברתי שינוי השנה. מתחושה קיצונית אודות הפיגמנטציה שלי כמשהו שצריך למחוק ולהסתיר או במילים אחרות - יחי השפכטל, למדתי שמייקאפ עם כיסוי בינוני ההולם את גוון העור ונותן מראה חי ואחיד שמחמיא לא פחות ואפילו יותר.




המאפר החביב התחשב בבקשתי, לאפר אותי בגוון שאני בחרתי 20 - לשמחתי הוא הסכים איתי שהוא מתאים לי, מה גם שהחורף מזמין 1/2 טון פחות מהקיץ, לפעמים אפילו טון. שכן לרוב המאפרים נטיה לתת לי גוון כהה מהנדרש בשל הפגמנטציה בפנים.  שיתפתי אותו בכך ש"נטשתי" את המ.אפים של דיור שהפכו טבעיים ונושמים עד שקיפות, אך נוכחתי ש"ערום" יכול להיות לביש, - עור הפנים כמובן.




אריזת קוקטית, בקבוק זכוכית כלבבי, פקק כסוף דמוי מראה והשם בחריטה במראה אלגנטי, שיק פריזאי במלוא הדרו. מתוך 17, רק 9 גוונים עלו ארצה.




בדיור מקפידים על הפרטים הקטנים, אריזת משאבה עם פיה נוחה לכמות מדודה.


הגוון בהיר יותר מאשר בצילום


גם על הבקבוק עצמו מוטבע מספר הגוון, אי אפשר לטעות.




ואם קלאסה אז עד הסוף, לא צריך להבין שפה זרה בשביל לדעת שיש לנער את הבקבוק היטב לפני שימוש, אהבתי.




דבר היצרן: 

בפורמולה מרכיבים טבעיים. פיגמנטים המדגישים את האור הטבעי של הפנים. טקסטורה להוספת זוהר, גמישות וגוון עור אחיד וחלק להעצים את היופי הטבעי. מייקאפ נוזלי בעל גימור קטיפה, הנטמע בעור ומעניק לו מידת כיסוי נכונה ולא מסיכה מראה זוהר טבעי, עם אפקט עור נקי. 15SPF



מעשית:
מייקאפ נטול שומן, למרות שהנוסחה המאפשרת לבנות כיסוי בינוני ואף יותר, המייקאפ מרגיש מאוד קל וטבעי. צריך לנער אותו לפני השימוש (למרות שגם כששכחתי היה בסדר) יתרון ענק שלו הוא המריחה הנאה, לא מדגיש נקבוביות או קמטים, כך שיתאים גם לגיל מבוגר יותר. על עורי המעורב הוא מרגיש כל כך נעים. המראה הוא טבעי, אך אחיד, מסתיר ומטשטש אדמומיות/פיגמנטציה. העור לא מבריק אך נראה טבעי וחי. העמידות טובה, עבורי עם פודרה, לא 24/7 אך 7-8 בהחלט, אח"כ דוהה אך לא נעלם. מניחה שלמי שמשלבת פריימר בשגרת האיפור אף יותר. הגיע אלינו לקראת הסתיו כך שנותר לדגום אותו בלחות הקיץ. חסרון: יש לי הרושם שבעלות עור יבש עלולות להרגיש שנדרש להם בוסט של לחות לפני ההנחה.


מייקאפ                     פודרה


הפורמולה בסמיכות ראויה מה שמקל עלי לעבוד עם האצבעות. לחובבות המברשת - דיור הוציאו לראשונה מזה שנים, מברשות איפור פנים, לפודרה ולמייקאפ, הן משיער טבעי והן מסנטטי, נהדרות ויקרות.




קולציית GOLDEN JUNGLE ברוח גווני ה NUDE, צלליות בסט עם סומק בעיצוב ליאופרד, שפתונים  וגלוסים בגוונים טיבעיים, החמישיה הקלאסית של דיור בסט למראה מעושן, סמקים טבעיים  ו...




פודרה מאירה - היילטר בגוון מוזהב, מושלם!




עם איפור מואר ועיניים מעושנות לא נותר אלא לאפר את השפתיים בגוון עדין וטבעי - "של" נטלי פורטמן (ראו תמונה ראשונה בפוסט) מספרו - 169, אני הייתי מושיטה את היד לגוון  עז יותר, אך חברותי החמיאו שהוא מתאים מאוד.
לא רק הגוון נאה אלא גם המטרה - כחלק מהמאמצים לתרומה לקהילה, חלק מרווחי המכירות של השפתון החדש “Dior Nude Grège" מספר 169 אשר נבחר ע"י פורטמן באופן אישי, ייתרמו לעמותת "שחררו את הילדים", ויועברו כמלגה לצורך הענקת השכלה תיכונית לילדות בקניה.




חותמים את הקולקציה הלקים בגווני NUDE, מסתבר ש"עירום" זה הגוון החדש.

אמנם אמרתי כבר בהתחלה שאני משוחדת, תסכימו איתי...יש הצדקה!

את הקולקציה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים:
מ.אפ בכמות 30 מ"ל 265 שקלים
מברשות 285/342 שקלים


ואתן מעדיפות את המ.אפ שלכן מכסה? בינוני?  או NUDE? שתפו




17 תגובות:

  1. אהבתי את הסקירה, תודה!
    אני מעדיפה מייקאפים קלילים, עכשיו אני משתמשת ב face and body של מאק ואני שוקלת לנסות את המייקאפ הזה של דיור.
    ידוע לך איך המרקם שלו בהשוואה לface and body? יותר קליל?

    תודה רבה:-)

    השבמחק
  2. המייקאפ הזה יותר סמיך מפייס אנד באדי, אבל לדעתי אם שמים מעט הכיסוי כמעט אותו דבר, קליל (אפשר להגיע לבינוני)


    מסכימה עם כל מה שכתבת, מאוהבת במייקאפ הזה

    השבמחק
  3. האריזות האלה עושות לי חשק לקנות!
    מייקאפ מעניין ביותר, אנסה להשיג דוגמית. אפרת האם הבחנת בגוון בהיר?

    השבמחק
  4. תודה יולי
    קליל מידי בעבורי כי אני מחפשת לפחות כיסוי בינוני face and body
    אך המ.אפ של דיור יעודו קליל וטבעי, לכן ממליצה להשיג דוגמית הביתה, ולהתנסות בו בשגרת היוםיום

    השבמחק
  5. אכן דיור הצליחו גם הפעם. כלל לכל היברות יש מגמה כזאת לאחרונה, כבר תקופה ארוכה שנשאו חן בעיני כל המ.אפים שדגמתי.

    השבמחק
  6. רק האריזה? גם ה שם ITS D I O R
    010 IVORY יש גוון בהיר יותר -

    השבמחק
  7. רק עכשיו התחילו למכור מברשות או שרק עכשיו הגיע לארץ?
    לפני כמה חודשים קניתי בדיוטי פרי סט מברשות מוקטנות שלהם, עלה די הרבה (70$) אבל היה לי יומולדת אז תירוץ טוב...
    סט מברשות של סומק, מייק אפ, טשטוש צלליות ומברשת שפתיים, הסט מוצלח מאוד, במיוחד מברשת הסומק - מברשת הסומק הכי טובה שלי! קטנה ומיוחדת

    השבמחק
  8. לצערי, אני חייבת כיסוי רציני, בייחוד עכשיו. אבל השפתון נראה מזמין ביותר.. דאבל וור איט איז.

    השבמחק
  9. תקופה ארוכה שדיור לא הוציאו מברשות מקצועיות יעודיות, כמובן שלארץ הכל מגיע באיחור - במיוחד איפור וטיפוח שדורשים אישורי משרד הבריאות
    סיקרנת אותי, יש לי מברשת סומק מוזהבת של דיור כבר שנים - הייתה מעולה, לא זורקת אותה כי היא גם יפה, אך חידשתי מאז.
    סט מברשות מוקטן נשמע מעולה של דיור אז מושלם , רשמתי לי. וליום ההולדת זו אחלה מתנה תתחדשי

    השבמחק
  10. אם כך מציע לדגום (אם טרם דגמת) גם את:
    עממי - פלאואור פרפקשן של בורז'ואה (מוצהר לעור יבש, לי יש מעורב ואני אהבתי) - כיוסי מלא ועמידות מצויינת - לא בלחות הקיץ ואת קולורסטיי של רבלון
    יוקרתי - טיינט איידול אולטרה - עמיד לשעות רבות ובובי בראון העמיד שלהם. מניחה שאת מכירה את רובם/כולם והכי כי טיפוח. אגב נעלמת קצת או שרק נדמה לי?

    השבמחק
  11. פלאואר פרפקשן היה לי פחות טוב מההלת׳י סרום למען האמת. וכרגע, אני עם הטיינט איידול, די מרוצה ממנו. מה הכוונה לא מתאים לעורך? לא מצאת גוון או שהפורמולה לא יושבת טוב. וכן, נעלמתי לי קצת לאירופה.. חתונה אזרחית בפראג וחיפוש דירות בברלין.

    השבמחק
  12. יש לי את הגרסא הישנה שלו. יודעת מה ההבדלים ביניהם?

    השבמחק
  13. אני מוצאת שבעוד הקודם דליל, הנוכחי סמיך יותר וקל לעבוד איתו באצבעות, הכיסוי בינוני ואפילו + בעוד שבגרסא הקודמת קל עד בינוני,אותי לא סיפקמבחינת כיסוי ולא השתמשתי בו. התוצאה מאוד יפה בשניהם, לא נכנסת לנקבוביות ולקמטים, נראה טבעי וחי ומרגיש קל על הפנים.

    השבמחק
  14. הפורמולה מבליטה מה שלא צריך, מזל טוב, נראית כלה מההמת! מה ברלין?את נודדת?

    השבמחק
  15. לא ניסיתי את המייקאפ הקודם כך שאין לי איך להשוות. אהבתי את התמונות שלך. כמה חבל שהסטנדים היפים לא משקפים את המצאותם של המוצרים . עד שכבר מגיעה קולקציה חדשה לארץ, הם מקבלים 2 ורבע יחידות מהמוצרים במיוחד הצלליות.
    לגבי הנקבוביות העניין קצת יותר בעייתי,הוא לא ממש מכסה.

    השבמחק
  16. בעבר דיור היו מרושתית בכל הרשתות והיו גם מבצעים עד 30% ומבצעי כסאח, ותיקי מתנות מהממים. יום אחד המדיניות השתנתה (לדעתי ישרו קצת קו עם שאנל, להיות סופר יוקרה) יצאו מרשת אפריל וכך מן הסתם גם הצטמצמה אוכלוסיית הקונים. שמתי לב כמו שאת אומרת שקולקציות חדשות נעלמות במהירות הבזק.
    אשר לנקבוביות, אין לי נקבוביות ]פעורות אך יש קטנות לצידי האף, במייק אפ מעניק מראה חלק ולא נכנס לקמטים וקמטוטים, אני התפעלתי!

    השבמחק
  17. חבל שלא שמת את התמונה שלך לאחר האיפור! אני יכולה לומר ממקור ראשון שהאיפור היה מהמם עלייך.
    המייקאפ מעולה גם עבורי- אני גוון 020, הוא נותן כיסוי טוב והוא נוזלי בדיוק במידה שאני אוהבת.

    השבמחק