10 באוקטובר 2012

KAMEDIS - bio-herbal skin treatments



מוכר וידוע כי רוב רכישותי נעשות ברשתות ובפארם. על כן תמצאו אצלי באמבט מוצרים של חברות ידועות ומוכרות מפרסומות ומודעות ופחות מוצרים המוגדרים כפרה רפואיים.

מוצרי קמדיס נמצאו אצלי על המדף מאז האביב, אך לקח זמן מה עד שהתנסיתי, שילבתי בשגרת היום יום ויכולתי לשתף.

כמה מילים על החברה בת ה 15.  מעבדות קמדיס, מפתחות מוצרים לטיפול, למניעה ולהקלה של תסמיני מחלות עור שונות. החברה נוסדה על ידי מטפלים ישראליים ברפואה סינית המתמחים בדרמטולוגיה, אשר הגו גישה חדשה לטיפול במחלות עור נפוצות המאופיינות על ידי עור אדמומי, מגרד, סדוק ומגורה. קמדיס, המשלבת בין סגולותיה הטבעיות של הרפואה הסינית המסורתית לבין טכנולוגיה מודרנית, מעניקה פתרונות אשר מבוססים על צמחי מרפא ומוכחים בצורה קלינית ומדעית. משלבים בין מדע לטבע.

טופיק מדיס תחליב מרגיע (Calming Lotion)
צלם יורם רשף
לאמא יש עציץ אלוורה, לכל כאב, עקיצה, או כוויה בעור, היא שוברת עלה ומדביקה את הנוזל הירקרק לפצע, זה עובד. עציצים ואני ממש לא כתחליף קניתי לי בפארם מיכל ממפלסטיק של אלוורה, גם זה עוזר, פחות מהמקור, נדרשתי למרוח לא מעט פעמים ובכל זאת. התחליב של קמדיס עמד שם בפינה על המדף ליד האלוורה וחיכה בעקשנות. כשתמה האלוורה וחשתי כוויה, ניסיתי, אחד מבני הבית נעקץ, גם עליו השפרצתי, זה עובד!

דבר היצרן: 
תחליב הרגעה לשימוש יומיומי, מתאים לטיפול מקומי בעור מגורה ואדמומי. להרגעת העור לאחר עקיצות מעניק הקלה מיידית ומרגיע את הגירוי והגרד בעור. נספג במהירות ומיועד לשימוש מקומי בכל אזורי הגוף.



מעשית: 
האריזה מאוד נוחה וקומפקטית, ספרי נוח להתזה ושמירה על הגיינה. אבל דיי מהר במקום ספרישפך חומר סמיך בכמות גדולה. פתרתי זאת בכך שקירבתי לאיבר הפגוע בכדי שלא ישפך/יתפזר מסביב. (יתכן ורק המיכל שלי היה פגום)
הצבע מזכיר תרופה, נספג מהר, הריח עדין עד בלתי מורגש. מה שחשוב: עומד במבחן התוצאה. לא אחת הנחתי על כוויה רק פעם אחת בנדיבות, לא נצפתה שלפוחית ולא כאבים. מרגיע ומטפל בריפוי עקיצות, גירודים וגירויים בעור. מוצר מעולה!

              מחיר: 60 ₪. תכולה: 50 מ"ל.


סבו מדיס שמפו (Shampoo)
צלם יורם רשף

לתחושתי שמפו, כמו בושם או מ.אפ הוא מוצר מאוד אישי. אין מושלם, לכל אחת סוג שיער, תכונות שיער שונות וגם הציפיות והדגשים הם אחרים. אצלנו בבית יש 3 סוגי שיער ( 4 נפשות, לא ספרתי את הכלב) והתחלופה בעיצומה. 

דבר היצרן:
שמפו טיפולי לטיפול בקשקשים ומניעתם. מסיר בעדינות את הקשקשים מהקרקפת, מרגיע את עור הקרקפת, מרגיע גרד ומפחית אדמומיות, משקם את השיער ומחזיר לו את הברק והרכות הטבעיים.





מעשית:
אריזת שפופרת בלבן וירוק אכן נותנת תחושה של מוצר טיפולי מבית מרקחת. הפתח הצר מאפשר כמות מדודה. לא נדרשת כמות גדולה כך שהוא חסכוני. מאוד נוח לאכסון. הגוון עכור אך מרגיש "טיפולי/טבעי" והריח עדין עד בלתי מורגש. תחושת רגיעה מגרוי של הקרקפת יש וגם הקלה בקשקשים. (קשקשים מלאכותיים שנוצרו כתוצאה משימוש בבטיסט (שמפו יבש) הוא לא מוריד, מן הסתם כי אלו לא נובעים מרגישות בקרקפת בה הוא מטפל). חברותי המשתמשות בו מאוד מפרגנות למוצר, בטח ובטח מול מוצרי המדף בפארמים. יודעת דבר נתנה לי טיפ חשוב: להחליף מידי פעם לשמפו קשקשים אחר. מנסיונה, העור מתרגל ואז היעילות פוחתת. 

מחיר: 60 ₪. תכולה: 200 מ"ל.

טופיק מדיס קרם פנים (Face Cream)
צלם יורם רשף
שינוי מזג האויר וחילופי עונות לא מיטיבים עם העור. גם לא המזגן או ימות החורף והקור אשר גורמים לו להתייבש.
יבש ואדמומי לא הייתי אומרת, אך סברתי שקרם שיש בו מלכתחילה מיעוט של מרכיבים מגרים, יטיב עם העור גם אם בהגדרתו אינו יבש ואדמומי. 

דבר היצרן:
לעור יבש ואדמומי. קרם טיפולי לשימוש יומיומי לעור יבש, אדמומי ומגורה. מתאים בעיקר לעור הפנים והצוואר. מזין את עור הפנים בלחות ומפחית אדמומיות. ללא פרבנים, בשמים או סטרואידים






מעשית:
היות וההתנסות אינה על עור יבש  אם כי אדמומיות מה יש, אסתייג ואומר שעל עור יבש, יתכן ויעשה פלאים. אני אישית חויתי קרם בצבע צהבהב, ריחו לא נעים,  ( אילו תכונות שאני משייכת כחיוביות בשל מיעוט התוספות המלאכותית/מגרות/מזיקות) לא נצפתה השפעה מרגיעה או משפרת על העור.

מחיר: 90 ₪. תכולה: 70 מ"ל.


אחרון חביב עד מאוד, אותו שמרתי לסוף.

תחליב גוף (Body Lotion)צלם יורם רשף
קרם גוף הוא מוצר מאוד נדרש בביתי, כל בני הבית מטפחים את העור לאחר מקלחת ותמיד תמצאו שניים שלושה קרמים פתוחים באמבט. יש גם פינוקים של קרם תואם בושם.

דבר היצרן:
מספק הזנה ולחות לעור רגיש. שימוש יומיומי מפחית אדמומיות, גרד ויובש. מותיר עור רך ולח.






מעשית:
אריזת שפופרת עם פתח צר. נראה שזה לא תחליב אלא קרם סמיך המקשה על הוצאת החומר וצריך להתאמץ וללחוץ כדי להוציאו. גוון צהבהב ללא ריח. בעלי העור היבש התפעלו מהתוצאה, אף כי נדרשו לכמות גדולה של קרם. העור הפך רך ונעים. לא צריך לסבול מ"תופעות" כדי להנות מקרם לחות מוצלח. יש לי עור רגיל, הקרם הסמיך, נספג, מלחח ומפנק את העור. מוצר מוצלח עם פוטנציאל להפוך בן בית. המחיר אינו זול, כדאי לעקוב אחר מבצעים.

מחיר: 110 ₪. תכולה: 200 מ"ל.

מבצע אוקטוברתרחיץ ותחליב גוף של טופיק מדיס ב-119.99 ₪ במקום 169.99 ₪ .
מידע על התרחיץ ועל מוצרי כל הסדרות, תוכלו למצוא באתר האינטרנט: לחצו כאן
ובפייסבוק: בכתובת זו

ואתן, יש לכן קרם/תחליב גוף מומלץ? שתפו




*המוצרים נשלחו אלי לסקירה


 

 

9 תגובות:

  1. תתחדשי! בדיוק היום נכוותי מהתנור ...

    השבמחק
  2. עדיין מחפשת מוצר שיעלים את החצ'קונים הארורים. אין מנוחה לרשעים. בחיי.

    השבמחק
  3. הספריי הרגעה נראה כמו מוצר עזרה ראשונה חיוני לכל בית. ינוסה בהקדם.
    את השמפו כבר ניסיתי בזמן שהיתה לי "התפרצות" קשקשים+קרקפת מגורה והוא נהדר
    מקרם הפנים היו לי מס' דוגמיות והוא לא הלהיב אותי בכלל, עוד קרם ותו לא.
    את תחליב הגוף ניסיתי גם מדוגמיות והוא פשוט לא נספג בעור שלי, משאיר תחושה שמנונית לאורך זמן. סקירה טובה אפרתי. שבוע טוב שיהיה :-)

    השבמחק
  4. אה ויש לי עצה לביוטיביצ' נסי קיורטאן או רואקוטאן (כמובן רק באישור והמלצה של רופא עור, אין דרך אחרת) זה פותר את בעיית החצ'קונים מהשורש, יש לא מעט תופעות לוואי לא נעימות כי זו תרופה חזקה (רובן [לא כולן] נעלמות אחרי שימוש של 3 שבועות וצריך גם לעשות בדיקות דם חודשיות כשנוטלים אותה אך זה שווה את זה.

    השבמחק
  5. יש תכשירים יעודיים לכך, כדאי להתייעץ עם רופא עור/רוקח

    השבמחק
  6. לידיה את נהדרת, את מעורה היטב העולם היופי והטיפוח.
    הקרם קנה את כולנו, הוא סמיך ונספג ומלחח את העור.

    שיהיה לך שבוע נהדר!!!

    השבמחק
  7. מבין הארבעה, המוצר שהכי אהבתי הוא ספריי ההרגעה שעבד אצלי שעות נוספות בקיץ האחרון (ארורות אתן יתושות)...
    המוצרים של החברה טובים מאוד, מה גם שהם עוזרים במקרים הקשים יותר...

    השבמחק
  8. הספריי אכן מוצר 10
    יש עוד כמה מסקרנים הסדרה

    השבמחק