7 ביולי 2012

Makeup Remover Wipes



מגבונים להסרת איפור הם מצרך נדרש בכל בית, הן לאיפור והן לרענון. אמנם ככלל, אני חסידת קיצורי דרך אך
לדעתי הם לא מחליפים ניקוי וטיהור של העור מכל מפגעי היום וחומרי האיפור. בניקוי רציף במגבונים תיווצר תחושת יובש, במיוחד לא רצוי בעיניים. אך הם בהחלט גיבוי לימים של עייפות יתר ומציאה אמיתית לימים ארוכים בחוץ ובעיקר לנסיעות. בשלושת האריזות  25 מגבונים, על כולם מוצהר כי הם ללא אלכוהול. יש להקפיד לסגור אותן היטב לשמירה על לחות ויעילות המוצר.(כבר קרה לי שהוצאתי מגבון יבש וצחיח ברגע שהכי נזקקתי לו...) אינם מומלצים לעור יבש.



Tripe Activ - לוריאל - מיועדים לעור רגיל ומעורב. דבר היצרן:  ניקוי והסרה יעילה של איפור עיניים ופנים בפעולה אחת בלבד. ללא אלכוהול, מועשרת בסרמיד, ניקוי והזנה העור נקי ומועשר בלחות, ללא תחושת יובש ומתיחות בעור.  




מעשית: אריזה קומפקטית, נוחה לנשיאה בתיק, אך הסגירה פחות אסטתית, פחות הרמטית ונדבק אליה אבק או שערות. המגבונים מאוד דקים, נדרשתי ליותר ממגבון אחד לנקות את כל האיפור. אני ממליצה על מגבון נפרד לעיניים. מסקרה עקשנית - נמרחה מעט וירידה לאחר מאמץ. מומלץ להניח בלחיצה עדינה את המגבון על העין לכמה שניות ורק אח"כ לנקות. ניקוי סביר, אין תחושת יובש.  אם הציעו לכם בקופה במבצעים כדאי, אך במחיר רשמי של 30 שקלים - אפשר לעבור הלאה.





GENESIS - דר' פישר - דבר היצרן: ניקוי יסודי ומהיר, הסרת איפור מהפנים והעיניים, העשרה בלחות והענקת גוון אחיד לעורמכילים תמצית פירות טבעית (מפסיפלורה, ענבים ואננס), הידועה כמזרזת את תהליך הקילוף הטבעי של העור. 




מעשית - אריזה נוחה, ריח נעים, המגבונים סבירים, מעט מחוספסים על העור, מנקים היטב ונותרת תחושה נעימה על הפנים. גם כאן נדרשתי להתאמץ עבור המסקרה. האריזה מאפשרת סגירה הרמטית, אך הדבק נפתח ונאלצתי לשים בתוך שקית ניילון. 25 שקלים זה לא מעט עבור המוצר. במבצעי קופה שילמתי 10 שקלים, כדאי.


ובמקום הראשון...


LIFE -סופר פארם. דבר היצרן: נוסחא עדינה להסרה של מסקרה ואיפור. מועשרים באלוורה, לניקוי עמוק וליחוח, יעיל במסקרה עמידה, היפואלרגני.




מעשית: אריזה מעולה (ורודה איך לא) עם סגירה מיוחדת המונעת התיבשות המוצר, מגבונים נעימים, 2 צדדים האחד מחוספס והשני חלק יותר לבחירתכן, לתחושה ועומק הניקוי, ריח נעים, תחושה נעימה ומרגיעה, העור נשאר לח. ניקוי כל מסקרה ביעילות וללא מריחה. מאוד חסכוני, מגבון אחד יצלח לכל הפנים. (אצלי לעיניים תמיד מגבון נפרד).
המחיר הרשמי 20 שקלים אבל תמיד יש מבצעים כך שבממוצע תמיד שילמתי 10 שקלים ופחות. לדעתי ממש מציאה!


המגבונים של לייף הם המועדפים עלי, תמיד תמצאו אצלי אריזה או שתיים.

ואתן? מה דעתכן על ניקוי במגבונים? יש לכן מגבון מועדף/מומלץ? שתפו


25 תגובות:

  1. כבר שנים שאני לא משתמשת במגבונים לניקוי פנים. היו לי כאלה (אפילו לא זוכרת של מי) כשהייתי נערה אבל עם השנים למדתי להעריך את החשיבות של ניקוי עם ג'ל לפנים. העור שלי שומני-מעורב וזקוק לניקוי יסודי. עם כל הכבוד למגבונים, בפעמים הבודדות שניסיתי אותן בנסיבות שונות בשנים האחרונות, זה לא הרגיש לי נעים ומספיק "נקי" על עור הפנים.

    השבמחק
  2. אני לא חובבת מגבונים, את של לייף ניסיתי כי אהבתי את הפתח של האריזה והם עשו לי מעיין אחרגיה בעור הידיים.. שזה די מוזר כי אני לא אלרגית לשום דבר כמעט....

    השבמחק
  3. אני דווקא מאוד מחבבת מגבונים בעיקר לנסיעות, מאוד נוח לשים בתיק. עד עשכיו מאוד אהבתי של גרניאר ונטורגינה

    השבמחק
  4. כפמו שציינתי בתחילת הפוסט, לגמרי מסכימה איתך, הם נועדגו לשימוש בשעת הדוחק/נסיעות ואינם מחליפים ניקוי טוב של העור.

    השבמחק
  5. אז ככה, לרוב אני לא במרחק כזה רב מהבית.
    במידה וכן וזה מתוכנן, אז יש לי מגבוני ויסקוזה, כאלו שקונים בגליל, בעיקר לניקוי הבית,
    ואז שמה כמה בקופסאות פלסטיק קטנטנה, מקופלים יפה, ושופכת עליהם את המסיר איפור שיש לי כבר בבית.
    אם לא התכוננתי וחייבת עכשיו להתנקות, יש לי דפי סבון בארנק, ואם אין ברז בסביבה, 7ש״ח יארגנו אותי על בקבוק מים מינרלים לטובת העבודה.

    השבמחק
  6. אני לא אוהבת להסיר במגבונים בדיוק מהסיבות שציינת (לא נעים ומייבש את העור) אבל אם אני בנסיעה וזה מה שיש, אז זה מה שיש; אבל אני לא רואה טעם לשלם ביוקר על מגבונים ייחודיים כשהפשוטים והזולים ביותר (סתם מגבונים לחים, לא משנה איזה) עושים את העבודה. עם היובש אני מתמודדת ע"י מריחת קרם לחות (יש לי פק"ל בתיק).

    השבמחק
  7. זה מה שכתבתי בתחילת הפוסט - בעיקר לנסיעות. של נטרוג'ינה דווקא איכזבו אותי, של גרניה טרם ניסיתי. יבדק

    השבמחק
  8. יתכן שהאריזה עצמה נגעה באיזשהו חומר חיצוני שגרם לאלרגיה? ניסית מגבון אחר שכן מתאים לך? באמת לא נעים

    השבמחק
  9. פתרון יצירתי אין ספק. דפי סבון יצלחו לניקוי הידיים, גימיק יותר מאשר ממש ניקוי, אני מעדיפה את הג'ל שבא במיכל פלסטיק. לנסיעות מגבונים הם פתרון אידאלי בעיניי.

    השבמחק
  10. קצת מוזר לי לנגב עם מגבונים שנועדו ל"טוסיק" של תינוק את פני. מה גם שהם די מייבשים. נמגבונים להסרת איפור מכילים חומרים שנועדו לשמור על ליחוח הפנים ובלייף זה גם עובד. מה שכן, הצעירות בנות העשרה במשפחה, משתמשת במגבונים רגילים ושבעות רצון מהם.

    השבמחק
  11. בהחלט אנסה את המגבונים של לייףץ אני משתמשת במגבונים של ג'ייד.

    השבמחק
  12. שימי לב לרכוש במבצעים 1+1 ב20-22 שקלים או אחד ב 10-12 שקלים.

    השבמחק
  13. איכשהו הייתה לי הרגשה שאת בחורה שמתחברת למגבונים!
    מסכימה איתך שעדיף לא להשתמש בהם כל הזמן, אבל בימים עייפים במיוחד טוב שהם שם!
    בעבר הייתי משתמשת לא מעט באלו של לוריאל ועוד חברה שאני לא זוכרת.
    לאחרונה אני משתמשת רק במסירי איפור, אבל הזכרת לי שטוב שיש כאלו בבית:)

    השבמחק
  14. אני לא יכולה לסבול מגבונים. תמיד מרגישה שהם לא נקיים מספיק. לא משנה כמה מגבונים אעביר, תמיד יהיה מלוכלך.

    השבמחק
  15. לא מבזבזת כסף על מגבונים (בעבר הלא רחוק בזבזתי:-) גם אם מדובר בסכומים קטנים. בטווח הארוך הם לא עושים טוב לעור, יש בהם מרכיבים שבהחלט לא רצוי לשים על העור מדי יום אבל שכל אחת תעשה את השיקולים שלה. אני מעדיפה לנקות את הפנים עם המים של ביודרמה או עם סבון פנים עדין. לנסיעות אני לוקחת הכל בקטן (בקבוקונים קטנים או דוגמיות שוות שיש לי במגירה :-) אם כבר מגבונים אז לנקות בהם פינות בבית...באמת שהם עושים עבודה מעולה בקטע הזה ;-)

    השבמחק
  16. מגבונים זה הכי לא אני, לא מרגישה נקי איתם אף פעם.
    מורידה איפור עם סבון ומים. אם נשאר משהו אז עם מסיר איפור דו פאזי.

    השבמחק
  17. מסכימה שזה לא מרגיש נקי לגמרי, אך בשעת דוחק עדיף מאשר ללכת לישון בלי לנקות איפור (יאק)

    השבמחק
  18. כמו שכתבתי בתחילת הפוסט "לדעתי הם לא מחליפים ניקוי וטיהור של העור מכל מפגעי היום וחומרי האיפור. בניקוי רציף במגבונים תיווצר תחושת יובש, במיוחד לא רצוי בעיניים. אך הם בהחלט גיבוי לימים של עייפות יתר ומציאה אמיתית לימים ארוכים בחוץ ובעיקר לנסיעות.

    מגבונים זה הרע המיעטוט, לא המלצתי עליהם ובדואי לה כשגרה. לנסיעות קצרות אני לא מתחילה בסאגה של בקבוקונים, אלא לוקחת אריזת מגבונים ולחויות.
    מגבונים לנקות את הבית זה באמת בזבוז :)

    השבמחק
  19. נאלצת להסכים איתך, עם מגבונים אין הרגשה של נקי לגמרי אך כמו שכתבתי בשעת הדחק, עדיף מאשר ללכת לישון עם איפור.
    לא הייתי אומרת שיהיה מלוכלך אך אין הרגשת רעננות.

    השבמחק
  20. קיצורי דרך, אמרתי. אני משתמשת בביודרמה וובוקר במים בלבד, אך בנסיעות, סופ"ש אצל אמא וכדומה, פתרון יעיל בעיני.

    השבמחק
  21. אני אוהבת את המגבונים של ניוטרוג'ינה (רק כשיש מבצע) ושל גרנייה.
    אני משתמשת בהם אך ורק בימים שאין לי כוח להסיר איפור בצורה יסודית, מנגבת עם מגבון ואחרי שעה-שעתיים שוטפת יסודי :)

    השבמחק
  22. על המגבונים של ניטרוג'ינה קראתי הרבה תשהחות ואולי זו הסיבה שהם לא ענוי לי לציפיות.

    השבמחק
  23. לא חובבת במיוחד את המגבונים כאמצעי להסרת איפור, אבל מודה שהיו פעמים שבהם הם סייעו לי לנחות ישר למיטה בלי יותר מידי רגשות אשמה...
    בעקרון, מעדיפה את סבון פנים יעודי יחד עם מים חמימים.

    השבמחק
  24. הוא שאמרתי, בשעת הדוחק פתרון מוצלח. איני חובבת הרטבת הפנים במים לפני השינה כלל וכלל אך הלחות של תל אביב הכניעה גם אותי

    השבמחק