3 ביוני 2012

L'oreal Rouge Caresse Lipstick



בגזרת המותגים ה"עממיים" לוריאל פריז תמיד חביבים עלי. כשראיתי את שפתון Rouge Caresse מבית לוריאל פריז ברשת אצתי ללוק פנטסטיק לרוכשו אך מצאתי רק 4 גוונים. החלטתי לחכות לעלייתו ארצה, מה שהתגלתה כהחלטה נבונה, על כך בהמשך. חשוב לציין שהיות והתנסיתי רק בגוון אחד , אין לי ספק שיש אחרים שתכונותיהם מעט שונות בשל פיגמנט הצבע!


התמונה הזו של השפתון עם הגוונים הורודים פשוט אומרת, קני אותי, אז קניתי. השפתון מגיע באריזת שרינק ששומרת על אסתטיקה והגיינה בידיעה שאף אחד לא נגע בהם לפניכן.


השפתון שייך לגזרת החמאתיים - באלם עם צבע באריזה של ליפסטיק מוזהב. היססתי כי בד"כ אני מעדיפה שפתונים אטומים עם כיסוי מלא. ברשת ראיתי גוונים שלא הגיעו לכאן דוגמת 06 ו 07 העזים.  אהבתי כמה וכמה אבל ניסיתי קודם כל אחד.


מי שמכירות אותי ודאי ניחשו שבחרתי בגוון ורוד ולשם שינוי ורוד עדין, באלם עוד לא התחבר לי לצבעים לוהטים


02 או בשמו - innocent pink הוא ורוד עדין.  כשפתון עממי אהבתי את העיצוב שלו. אמנם לא נוח לכוון את הסגירה רק בכוון אחד, אך  עצם הבלטת שם המותג בגדול, מוסיפה לו אלגנטיות מה. גם השקיפות של המכסה נשאה חן בעיני, לעומת באלם מפלסטיק גמיש. שפתון רוז קראס החמאתי = ללכת עם להרגיש בלי.
מתקבל על השפתיים כשפתון דק מעט שקפקף, מריחת מספר שכבות תביא לכיסוי יותר מלא. התחושה על השפתיים נהדרת, של שפתון חמאה. מרקם רך ולחותי מאוד, גם המראה אחיד. עמידות  4-6 שעות, דוהה באחידות.  את מבחן הקפה+ עוגיה הוא יצלח אם לא נמרח ממש הרגע, אך לא מעבר לכך. עיצוב ראש השפתון מעוגל, מה שמקשה למרוח אותו במדוייק ללא מראה, הוא עלול לברוח מעט מקו השפתיים.


שימו לב: בצד העליון של השפתון גוון מאטלי - אל תטעו לחשוב - הוא לא מעיד על צבעו של השפתון עצמו.


02 ורוד עדין, גילה לי שגם גוונים במרקם קל יכולים לפנק את השפתיים. 12 גוונים הגיעו בקולקציה שבסטנד בישראל וקיבלו מקום כבוד במרכזו. ראיתי מספרים אחרים ברשת. אהבתי את התחושה והגימור, גם את העיצוב אך בפועל הגוון והכיסוי העדין  אומצו על ידי היורשת ליום יום ואני הולכת למצוא לעצמי גוון אחר קייצי, אולי ורוד עז יותר.

את שפתוני רוז' קראס תמצאו ברשתות ובפארמים במחיר 95 שקלים (1+1 או 40%)
כרגע הם נמכרים במחיר השקה של 50 שקלים.



כמובן מתבקשת ההשוואה לשפתון Lip Butter  המפורסם מבית רבלון.
הליפ היה אמור להגיע לפני מספר חודשים ארצה אך משבושש לבוא נוצר סביבו באז גדול והמלצות מפה אל פה. מלכתחילה לא התלהבתי, כי איני חובבת באלמים, החלטתי שאחכה בסבלנות ואדגום אותו פה, שכן בשפתונים במיוחד אין כמו מראה עיניים ותחושת שפתיים. אך ההמלצות של חברותי והשם המבטיח "שפתון חמאה" בצירוף המחיר ההגיוני של 40 שקלים ברשת, הביאו אותי ...לא, עוד לא לקנות.


אהבתי מאוד את העיצוב, שפתון שהפלסטיק החצי שקוף עם המעוניינים (מזכיר לכם משהו?) תואם לגוון השפתון שבתוכו,על קו הבסיס השחור מוטבע בכסף שם המותג. כמו גם את קשת הגוונים הגדולה (לארץ הגיעו רק חלק מהגוונים), חיפשתי ברשת פוסטים וסרטונים לבחור לי את הצבע הורוד כמובן, בעל הכיסוי הגבוה יותר. בלוגריות אצלנו וחברותינו מעבר לים הפליגו בשבחו ובמעלותיו של השפתון ואפשר לומר שברובם גם צדקו, אך הפוטו שופ ו20 השכבות שמרחו חלק מהן כדי להדגיש את הגוונים, מטעים מאוד ולא רק במקצת.


לבסוף נפלה ההחלטה על שניים 080 - STRAWBERRY SHORTCAKE  -שאף הגיע ארצה, דימיתי אותו כורוד פרוסטי, הוא התגלה כורוד טבעי ה ו 090 SWEET TART (ורוד קלאסי) ברגע האמת נרכש רק 080 וטוב שכך.


השפתון רך, נעים וחמאתי מאוד על השפתיים, מותיר תחושה נעימה ולחותית. נמרח באופן לא אחיד. הן בשל עיצוב ראש השפתון החתוך באלכסון ולא בשפיץ כמו שפתון רגיל והן בשל המרקם הרך. יוצא מקו השפה ואף נכנס בין חריצי השפתיים. העמידות מפתיעה 4 ואפילו 6 שעות, אך תידרשנה הרבה שכבות. צולח בכבוד את מבחן הקפה והעוגיה. אך דוהה באופן לא אחיד.

השפתון כבר שומש, לכן לא ראה חלק
דבר נוסף שהפריע לי הוא תחושת היובש לאחר זמן מה, השפתון נהדר על השפתיים אך אחרי שהוא נמחק ונעלם, השפתיים לא מלוחחות, אפשר לפתור זאת במריחה חוזרת. ניתן לראות בצד העליון השקוף - את הגוון המדויק.


כמו ששיתפתי בעבר נוח לי יותר באיפור עם מספרי הגוון מאשר השמות, בתחתית השפתון מספר ושם.
080 - לא אומץ ע"י היורשת, שהודיעה בחדווה שתשמח לעוד גוונים מהסדרה לבית לוריאל. ההחלטה לחכות לשפתוני לוריאל שיעלו ארצה הייתה נבונה, אולי אילו חיכיתי גם לרבלון ודגמתי את הגוונים הייתי מרגישה לגביהם אחרת.


בפארם השכונתי הופתעתי למצוא ליד הקופה סטנד קרטון פשוט ועליו רק 6 גוונים, מה שמטעה הוא מראיה של אמה סטון המקסימה - כאילו שפתון מלא ואטום לשפתיה.

את שפתוני הליפ בטאר של רבלון תמצאו ברשות ובפארמים במחיר שערורייתי 109 שקלים  (1+1 או 40%)


בסופו של יום דעתי כי 2 הסדרות נאות, נעימות על השפתיים וקלילות ומיועדות לנשים צעירות שרוצות תחושת באלם עם צבע באריזה של שפתון נשי. אבל בהשוואה בינהן רוז' קארס לוקח ובגדול. העולם שייך לצעירות כבר אמרנו - כמובן גם לצעירות ברוחן.

ואתן חמדתן שפתוו רוז קארס? יש לכן גוון מועדף? שתפו




הערה שהוספה אח"כ : השתכנעי מהפוסט אז נרכשו עוד שני גוונים, 04 ורוד פוקסיה לביש ו 301 קורל מקסים



12 תגובות:

  1. השפתונים של לוריאל הפתיעו אותי ואני חושבת שהם ממש תמורה למחיר.
    גוון 2 נראה מעניין, לא התייחסתי אליו בכלל כי היה נראה לי שאין לו גוון כמעט. אבדוק אותו שוב.
    לגבי הבאטרים של רבלון יש לי כמה בבית ועוד לא ניסיתי. בהחלט הגיע הזמן.

    השבמחק
  2. אני ממש אהבתי את אלו של רבלון! יש ביניהם כמה שהם מאוד מאוד פיגמנטיים, כה פיגמנטיים שאני לא מעזה למרוח שכבה אטומה שלהם אלא רק בטפיחות...
    המחיר באמת שערורייתי - הם עולים פחות מ-8 דולר בארה"ב ועל זה יש מבצעי השני ב-50% ו1+1. לא כיף...

    השבמחק
  3. גם אני רכשתי בדיוק שניים אחד של כל חברה. אהבתי יותר את L'oreal Caresse מכל הבחינות. מסכימה עם הסיקור ובהחלט עורר את תיאבוני לגוון נוסף :-)

    השבמחק
  4. תודה על ההשוואה! בהחלט מעניין.
    חיפשתי היום בסופר פארם את ה-80 של רבלון כמו שלךאבל לא ראיתי, לא יודעת אם כי לא היה שם או כי הדיילות שיגעו אותי....

    השבמחק
  5. 01 אין לו גוון, ל 02 יש פיגמנט אבל עדין. בחרתי לי ורוד וקורלי, ברגעים אלו הסתבר שהשניים שקניתי הם אלו שכתבת עליהם, הופתעתי ובמחשבה שניה, חזקה עלייך שתלקטי את היפים ביותר.

    השבמחק
  6. כמובן שניסיתי בפארם עוד גוונים, אך בגדול לא התחברתי. זכרתי את הפוסט שלך אודותם, הם גם פופלריים מאוד אצל חברותינו מעבר לים (ב 6-8 דולר יותק קל) אחרי שקראתי שאת לא נלהבת משפתונים, ברור לי למה אהבת את הליפבטר, הם חמאתיים, מלחחים ונעימים כל כך על השפתיים. האריזה שיחוק. המחיר - אין מילים.

    השבמחק
  7. כיף לגעת שאת מסכימה איתי נראה לי שיהיו פה מחנות :). יהיו מבצעים מוצלחים לדעתי החודש, רשת אחת מתחילה והאחרות ממשיכים. במזג אויר קייצי אלה בדיוק השפתונים המתאימים

    השבמחק
  8. בפארם לךיד הבית היו רק 6 גוונים ואילו בקניון איילון ראיתי 12, המחיר שדערורייתי, אבל אם אפשר לדגום פה ולקנות משם...למה לא?

    השבמחק
  9. תודה, אבל חבל שלא הוספת את הסווטש שלהם על השפתיים - היה מאוד עוזר.

    השבמחק
  10. אני לא נוהגת "לדגמן את המוצרים" גם מכיון שלכל אחת עור שונה ופיגמנט שונה, הצילומים לא יוצאים לי מוצלחים לא אחת אני הוטעיתי ע"י סווצ'ים שאינם תואמים לגוון המדוייק.

    השבמחק
  11. אהבתי מאוד את הצבעים שבחרת
    שאני לקחתי את הלוריאל הביתה הרגשתי אמיצה ולקחתי את הסגול
    הצבעים שאת בחרת הם תמיד הצלחה, ומתאימים מאוד ליום יום!
    סה"כ אני אוהבת את שני השפתונים הללו, ומברכת שחברות עממיות החליטו להשיק ליינים שלהם.

    השבמחק
  12. אני בד"כ לא ספונטנית ובודקת היטב את הבחירות שלי כי אני לא אוהבת להתאכזב ומתסכל אותי לקנות מוצרים שנשארים במגירה, במקרה זה הם הגוונים שאני הכי מתחברת אליהם ורוד וכתום/קורל/אפרסק - הם גם הולמים אותי.
    2 החברותהשיקו אותם אבל בניגוד לתמחור של רבלון, לוריאל תמחרו יותר הוגן. ועם המבצעים שיש לאחרונה - בכלל כיף לקנות.

    השבמחק