29 באפריל 2012

ESTÉE LAUDER - REVITALIZING SUPREME # 2


באיחור לא ממש אלגנטי אך בתירוץ מוצדק - החגים מקיימת הבטחתי מהפוסט הראשון (בו פירטתי מעלותיו ודבר היצרן), לעדכן לאחר התנסות ממושכת.


חיכיתי עד לסיום הקרם (הצנצנת?) והנה אני פה כדי לדווח.
הפעם מתחילה מהסוף, אני בהחלט אקנה שוב את הקרם והסיבות:



לא רק שנוחות השימוש היא דרישה ראשונית אצלי ומה יותר נוח מקרם שמשמש גם יום וגם לילה. הקרם מוצלח ונותן מענה להרבה צרכים שלי מקרם לחות: קליל ונספג מהר - אבל....בגלל הניחוח המענג שלו אני מוצאת עצמי מעסה אותו לתוך העור הרבה יותר משניות ספורות מה שגורם לי לנהוג בו מעט בזבוז. מאוד נעים ומחליק על העור. ריח הדרים נפלא שנכנס לתוך הנחיריים מתפשט ומרגיע. העור בבוקר רך ומלוחח -  אין בו SPF אז יש להקפיד יותר על מסנן קרינה, אך אצלי זה תמיד חלק משגרת הטיפוח. את עורי הוא גם הבהיר מעט. נצפה מראה אחיד יותר וטשטוש בכתמים. אין לי (עדיין) קמטים אך יש הרגשה כללית שהעור יותר תפוח ורענן. הכי חשוב לי, אתן כבר יודעות - מדד המחמאות. בני הבית נמצאים איתנו יום יום ולכן קשה להם יותר להבחין בניואנסים, ירידה קלה במשקל, שפתון מעט שונה. אז אם אני מקבלת מהם מחמאות ש"העור נראה קורן" מלבד שנת היופי שלי מן הסתם יש עוד זרז.



מתאים לנשים בטווח גילאי 30+-50+ . מומלץ להניחו על סרום  Advanced Night Repair הותיק.
כמו תמיד אני ממליצה לבקש דוגמית להתנסות למרות שאני מאמינה שמי שתנסה תתאהב.

את הקרם בכמות 50 מ"ל תוכלנה למצוא ברשות ובפארמים במחיר 488 ש"ח.

ואתן? יש לכן קרם מועדף משל אסתי? חובבות קרם אחד ליום ולילה? שתפו

       


קיבלתי את הקרם לשם התנסות וסקירה

14 תגובות:

  1. גם אני נהניתי ממנו מאוד (וגם אמא שלי שקיבלה ממני את הדוגמיות וכשסיימה אותן קנתה לעצמה צנצנת). הוא מחליף אצלי את ה-Hydrationist. הריח משגע והמרקם מעולה.
    שבוע טוב!

    השבמחק
  2. לאסתי לאודר יש מוצרים טובים. אני אישית בעד מוצר ללילה ומוצר ליום כיוון שלדעתי בלילה שאנחנו בשינה יש ערך מוסף מאשר ביום. לכן אני אישית מקפידה להבדיל קרם לילה מיום. אבל זה באמת יותר נוח ופחות מקום.

    יעלי
    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/04/blog-post_27.html

    השבמחק
  3. אחד הקרמים המועדפים עלי!
    בכלל, אסתי לאודר הוא מותג שאני מאד מתחברת למוצרים שלו ולאג'נדה שלו.

    השבמחק
  4. הריח נפלא, להתחיל איתו את הבוקר ולסיים את היום.
    שבוע נפלא שיהיה לכולנו!

    השבמחק
  5. לאסתי מוצרים מצויינים גם בתחום האיפור. מסכימה איתך בהסתייגות. תלוי ביעוד המוצר המקורי. יש סדרות שמופרדות יום (אצפה שיגיע עם SPF) ולילה ויש קרמים כמו הנוכחי, כמו מסדרת ביו פרפורמנס שכתבתי עליו בעבר מבית שיסיידו שמראש מיועדים לשימוש שוטף יום ולילה. לי מאוד כיף לדעת שמוצר אחד משמש לכמה יעדים, אוהבת קיצורי דרך. אגב - אחת לשבוע אני הולכת לישון עם מסיכת לחות. מאוד ממליצה.

    השבמחק
  6. לבנת רק מהריח שלו אני מעלה חיוך על הפנים. בפעם הבאה מבטיחה לאא לנהוג בו בזבוז, כל כך הצטערתי שהוא נגמר, ניקיתי את התחתית ביסודיות.

    השבמחק
  7. לא ניסיתי את הקרם, אבל אני יכולה לומר שהסרום שהמלצת מאוד נחמד ויש לו מרקם נעים שנספג בקלות.
    לאסתי אכן יש מוצרים מעולים!

    השבמחק
  8. נשמע טוב! עד עכשיו יצא לי לנסות כמה ממוצרים שלהם לפנים וכולם היו די מוצלחים ועם ריח נעים (מבינה אותך, זה באמת כיף שלקרם יש ריח עדין ונעים, מוסיף לחוויה...למרות שאומרים שלא מוסיף לאיכות)
    אני משתמשת עכשיו בסדרת ספרקלי קלין שלהם לעור שמן והיא די מוצלחת, אני אומרת די כי היא מצליחה לתחזק את העור במצב טוב, אבל גם לא ראיתי שיפור מזהיר לטובה....
    אני בימים אלו בחיפוש אחר קרם אנטי אייג'ינג טוב. עדיין אין לי קמטים, אבל התחילו לצוץ קמטוטים כאלו ואחרים שאני חוושבת שזה הזמן הנכון להתחיל לטפל בהם לפני שיעמיקו. בינתיים אני עם הנייט ריפייר והוא עושה עבודה די טובה, אבל אני תוהה אם יש משהו מוצלח יותר..הוא עומד להיגמר לי ואני צריכה להחליט במה אני משקיעה ברכישה הבאה..:-)

    השבמחק
  9. אוי התגובה שרשמתי מהאייפון לא נשמרה...)-:

    אני מאוד אוהבת את המוצרים של אסתי בטיפוח, לדעתי הרבה יותר טובים מהרבה חברות בשוק.
    את הקרם הנ"ל לא ניסיתי אבל את הסרום שהמלצת כן והוא ממש אחלה, נעים, נספג מהר, ריח טוב....

    השבמחק
  10. כמו שאת יודעת, אני מכורה למוצרים של אסתי לאודר בתחום הטיפוח, ואהבתי גם את הקרם הזה.
    אני מעדיפה להניח אותו מעל לאדוונס נייט ריפייר, כשהסרום עדיין לח, ואז זה נותן לקרם תחושה של מים והרגשה מלאת לחות ממש.
    גם אני בטוחה שארכוש עוד אחד...

    השבמחק
  11. קורה לי לא אחת, זה מעצבן. הפסקתי להגיב מהאייפון.
    לאסתי יש מוצרים מאוד מוצלחים בטיפוח. אני מאוד אוהבת את
    Resilience Lift Extreme ללילה. את DayWear קניתי ליורשת בת ה 20 שמאוד נהנתה ממנו. גם את פרפקציוניסט ניסיתי, הגוון שלו קנה אותי למרות שהוא לא ממש התאים לי. הסרום הותיק בן ה 30 הוא מאסט להתנסות ולו פעם אחת.

    השבמחק
  12. אני אוהבת את מוצרי הטיפוח של המותג.
    הקרם הזה מוצלח אבל עבורי הוא כבד יחסית ומתאים לשימוש רק בלילה.
    מעדיפה מוצרים ייעודיים, ליום וללילה ולא משולבים כמוהו.

    השבמחק
  13. קראתי אצלך בפוסט :). הנחתי אותו מעל דוגמית של נייט ריפר בכמות 7 מ"ל שקיבלתי בתיק מתנה בקניית מוצרי אסתי. לכשאצטרך גם סרום לא מן הנמנע שאקנה את שניהם. אני תמיד מעדיפה להשתמש בסדרה שלמה ולא ללקט מחברות שונות. אך גם בלעדיו בהחלט מרגישה שהקרם נותן מענה לצרכי העור שלי. מה שכן, אצלי הוא ממש תרם למראה בהירות העור (רק שמנסיוני ברגע שמפסיקים, המצב חוזר לקדמותו)

    השבמחק
  14. בגדול נוטה להסכים איתך, אך היות ואני נהנית מהביו פרפורמנס משיסיידו שמשמש ליום ולילה, אז כבר רגליה לרעיון של מוצר אחד לשתי המטרות. אמנם אין בו מקדם הגנה אך אני שמה גבוהה בכל מקרה. אני מרגישה שהעור שלי ממש "שותה" את הקרם. מאז עברתי לתל אביב העור מרגיש לי יותר יבש.

    השבמחק