21 בפברואר 2015

משנכנס אדר מרבים בשמחה


תכלס כל השנה אני מתחפשת ודווקא בפורים זו אני עצמי, אבל אם יש חג שמזמין להשתולל עם צבע, לבוש ואיפור זה פורים שלנו. 


MAC

השנה, מאפרי MAC  הופכים אתכן לכוכבות מסיבות החג - עם תחפושת או בלעדיה, MAC  מזמינה אותך להגיע לאחד מסניפי הרשת, להגשים את פנטזיית פורים הפרטית שלך!!!

לקראת פורים הקרוב, ב-17 חנויות MAC תתאפשר ההזדמנות להפיח חיים בפנטזיות שלך לתחפושת 
מאפרי MAC, יעניקו איפור פורימי תיאטרלי, יצירתי ומוקפד, באמצעות מוצרי המותג המעולים, במהלך תקופת החג
                                                                                                                                  
דמות מאגדות דיסני? מיילי סיירוס? דראג קווין נוצצת? מכשפה מרושעת? אולי דווקא מדונה?
לעיתים מה שמפריד בין תחפושת החלומות, כפי שאנו מדמיינים אותה בראשנו, הוא איפור. איפור מדויק, איפור עשוי היטב. לפעמים האיפור הוא התחפושת כולה.  

הגיעו לכל אחד מחנויות MAC עם רעיון לתחפושת, אפילו בליווי תמונה, ובאמצעות מאפרי הרשת ומוצרי המותג הססגוניים והאיכותיים, תוך זמן קצר הרעיון יהפוך למציאות.

איפור פורים ב MAC (90 דקות) לפי בקשה או התחפושת שלך לפורים.
בעלות של -  350 ₪
מחיר השירות יוחזר במלואו באמצעות זיכוי לרכישת מוצרים ממגוון המוצרים בחנות ביום הפגישה.


MAC - יש לתאם פגישה מראש במספר הטלפון-  1-599-5000-19





צילום: יח"צ חו"ל


BOBBI BROWN 

עדיין לא סגורה על תחפושת?בבובי בראון תוכלי לקבל שיעור איפור ללא עלות בהשראת נשים אייקוניות מכל הזמנים!

אמני האיפור של בובי בראון מזמינים אותך להגיע לאחת מחנויות המותג וללמוד כיצד להתאפר למסיבת הפורים בהשראת הגיבורות המפורסמות מכל הזמנים  ללא עלות! 
תפריט כולל לימוד איפור במראות נשים אייקוניות כמו-  

קלאופטרה | שלגיה | אשת החתול | מרלין מונרו | בריז'יט בארדו | טוויגי | סופיה לורן | נשות שנות ה- 20 | מדונה| שנות ה- 80 ועוד....

שיעורי איפור פורים יתקיימו בין התאריכים 1-7 למרץ. רצוי לתאם מראש, אולם ציפור קטנה לחשה לי: במידה ויש מאפר פנוי ניתן להיכנס לשיעור גם באופן ספונטני.

השיעורים ניתנים בחנויות בובי בראון:  קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, קניון עופר גרנד קניון חיפה, קניון עופר הקניון הגדול פ"ת. חדש! קניון עופר הקריון, קריית ביאליק


קניון עופר רמת אביב: 03-6054438
הקניון עופר פתח תקווה: 03-6518060
עופר גרנד קניון חיפה: 04-6442075
קניון עופר, הקריון, קריית ביאליק: 04-6398729
קניון פארק הקרח אילת: 08-6724872




LALINE 

לקראת חג פורים, Laline הרשת הבינלאומית משיקה מסיכה משגעת מתחרה, נוחה ונעימה למגע בגוון שחור, לצד סט קעקועים מוזהבים של צמידים, שרשראות או קעקוע יחיד. - זו תחפושת מושלמת כי היא מאפשרת לכן להרביץ הופעה הכי נשית ומחמיאה והמסיכה המסתורית, אם תרצינה בתוספת כמה קעקועים היא תחפושת מלאה. יש לנו מזה זמן מה מסיכת תחרה שמשמשת אותנובנות הבית כל פעם שמנחיתים עלינו דרישה לתחפושת. שווה!


להשיג בחנויות הרשת:
קעקועי  זהב: 29.90 ₪
מסכת תחרה: 39.90 ש"ח


צילום: דנה קרן

ADIKA

בניגוד אלי  שהרי אני במיעוט, רובכם ככולכם נהנים להתחפש וכאן נכנס לתמונה אתר הקניות ברשת Adika בשלל אביזרים לתחפושות לפורים ומציג קולקציה יחודית עם מגוון פריטי לבוש ואביזרים, לצד תחפושות מלאות דוגמת אינדיאנית, מיני מאוס, נינ'גה, פיראט ועוד ועוד. תמצאו גם מבחר פריטים דוגמת פאות, אביזרי שיער, ועוד כל מה שנשאר לכם זה:


צילום: טל קרת


 Click to Purim
.הקליקו כאן ויש לכם תחפושת בלי לצאת מהבית, לעמוד בתור ולכתת רגליים

טווח מחירים:

אביזרים: 9 - 119 שקלים
פריטי לבוש: 89 עד 129 שקלים
תחפושות (סטים): 139 עד 189 שקלים.

זה מה שנחת במייל ממש בראש חודש אדר, אם פספסתי משהו ומן הסתם יהיו עוד חידושים, מבטיחה לעדכן







18 בפברואר 2015

פאודה - סדרה - yes Oh




נדיר לראות סדרת מקור ישראלית שחודרת לקרביים ומכריחה אותך לנסות להיות אובייקטיבי, ולשים לרגע את הפוליטיקה בצד. כל זאת בזכות תסריט מעולה ומדוייק ושחקנים נהדרים. מישהו כאן השקיע, בתסריט, בפעלולים, לוקיישנים, תפאורה ואיפור מדהים - הכל ברמה בינלאומית. 




נראה שיש פה תקציב גדול וזה עובד, הפעלולים והכריאוגרפיה האמינה. כבר בפרק הראשון מכניסים את הצופה לעולמם של יחידת מסתערבים- מאלה שלהוטים לתרום למולדת ועד אלה בעלי המשפחות שמשאירים את האישה בבית- כולם למען המטרה האחת, למצוא את המחבל שכולם חשבו שכבר מת ממזמן (מוחמד דף מישהו?!).




פאודה היא דרמת מתח איכותית שהמתח בה לא נח לרגע, צוות הכתיבה עבד קשה, והצליח לייצר 40 דקות של מתח שרק עולה ועולה, בלי רגע אחד של שעמום. כשכמובן שמעבר למטרה המשותפת, יש לכל אחד מן הצוות מטרה  משלו (לעלות בסולם, להרשים את הבוס, לסגור חשבון מן העבר). הלחימה בסמטאות העוינות, תחת זהות בדויה, דרוכה ומורטת עצבים, כשברקע מרחף כל הזמן הפחד מ"פאודה", הכאוס שמתרחש כשהצוות מתגלה ונשאר חשוף בשטח אויב.

על פני השטח הגיבורים שלנו מפרידים בין חייהם הפרטיים לתפקיד, אבל היכן באמת עובר הגבול? ולפחות אצל הגיבור אנחנו למדים כבר בהתחלה שהכל אישי, ואני מאמינה כי עבור שאר הדמויות המעבר יתרחש גם כן, והלחימה לא תהיה רק לשם לחימה, אלא מונעת רגש. או כמו שהכרזות בגשר רוקח אומרות "במלחמה הזו הכל אישי". ובעצם - במלחמה כזאת אין מנצחים. 




צפיתי בפרק הראשון בסדרה ולא אגזים אם אומר שהוא הדיר שינה מעיני, כי אי אפשר לעשות סדרה כזו באופן חד צדדי והצד השני "האויב" הופך לדמות אנושית כמו כולנו. בסופו של יום (או פרק) הצופה לא יכול שלא להזדהות ולו גם במעט עם הצד השני, ולו רק כי הוא רואה מול העיניים שגם ל"אויב" יש משפחה, ילדים, ורגש.

אחזור ואומר, ולא תמיד זה קל, כדי להנות מהצפייה חובה לשים, לפחות למשך 40 דקות , את הפוליטיקה בצד. אני מבטיחה שאם תעשו כן תיווכחו שמצאתם לכם סדרה טובה לחורף 2015, לא קלה לצפיה אך למרות שהמציאות עולה על כל דמיון, תרגישו שחוויתם פיסה של המציאות אותה חיים יום יום שני הצדדים.



צוות שחקנים נהדר  בראשם ליאור רז המצויין, איציק כהן, שאדי מערי, הישם סולימן ועוד

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף  בימאי: אסף ברנשטיין

לטעמי סדרה מצויינת שכדאי ושווה לצפות בה


שידור: ימי א' 22:15, yes Oh , וגם ב yes vod.





17 בפברואר 2015

MAC - טרנדים לאביב קיץ 2015


צילום אסף לב

את האירוע המדהים, אין לי מילה אחרת לפרזנטציה, שהנחתה סניור ארטיסט נטע סקלי על הבמה ביום רביעי - טו' בשבט ב"אביגדור", כמעט הפסדתי. למה? כי חגגנו לאמא יום הולדת. עבור הצד החילוני במשפחה שזו אני, טו' בשבט = יום רביעי ואילו הצד המסורתי דתי חוגג ב"ערב טו' בשבט" יום שלישי - וכך הרווחתי ונהניתי משני העולמות.



רגיל או מפתיע? אני התאהבתי


כולנו מרגישות שהאיפור בשנים האחרונות יותר אמיתי, מדגיש את היופי שבנו בלי להיות מוגזם או תיאטרלי. 
אור בלי דרמה, איפור טבעי, להדגיש את היפה שבנו, ולא לכסות ולהתכסות.
האיפור הוא חלק מדרך החיים - לייף סטייל, קלילות במגע, בזוהר. ביוטי בסיסי  המדגיש את היפה שבנו, גם אם נשתמש בלא מעט מוצרים, הטכנולוגיה התחכום שבהם תעניק מראה טבעי של עור מואר.







ארבעה טרנדים הוצגו בפנינו ע"י נטע והאורחת מדרום אפריקה סניור ארטיסט מישל לי קולינס 




הרבה אור וזוהר היה שם אך. כל כמה שאנסה, לא אצליח לתאר נכונה את הדברים.על כן אני מביאה  את דבריה של נטע כלשונם. אני חזרתי הביתה וסיכמתי ב 2 מילים "היה מהמם".



טרנדים לאביב קיץ 2015

האיפור העונה ממשיך להתפתח בכיוון של דבר מה אמין ובר השגה.
זהו ביוטי אשר חוזר אל המציאות ומדבר אל האישה מבלי להיות קונספטואלי או תיאטרלי.
ישנה מידה רבה של כנות באיפור העונה. אנו עושים שימוש באיפור על מנת לקשט, להלביש, להאיר ולפתוח את הפנים ולהדגיש את היופי ולא על מנת ליצור טרנספורמציה דרמטית של הפנים. המטרה היא להדגיש ולא להסתיר.
זוהי עונה נטולת הצהרות איפור גדולות. תחת זאת אנו מחפשים את כל הדרכים בהם ניתן לגרום לאשה להיראות מושלמת ולהיות הגרסה המשופרת – של עצמה.
מזה כמה עונות ישנו עיסוק מתמשך עם רעיונות כמו פשטות, אותנטיות, אמינות ומציאות – באיפור.
אנו רוצים ליצור מראה אשר אינו מאומץ או כפוי על הפנים וקיצוני, אלא משהו אשר אנו יכולות לחיות בו. על כן אנו מדברים כעת על איפור שהוא לייף-סטייל, איפור המביא את חיי היום יום ומספר את סיפורה של אישה בנקודות שונות בחייה.
מילת היום היא – קלילות. קלילות בטקסטורה, קלילות במגע, קלילות בזוהר.
מזה זמן רב זו אכן מרגישה עונת קיץ. ישנה רגיעה 'קיצית' ושחרור מסוים באיפור. אנו  מנסים לעבוד עם האלמנטים הבסיסיים של ביוטי – ולעדן אותם.
הרעיון המרכזי והמעניין הוא: כיצד לגרום למראה להיראות אמתי – ולא – כיצד לגרום לו להיראות מושלם.
פעמים רבות עיסוק זה ב'הדגשת המציאות' הוא טכני ומתוחכם וקשור גם בטכנולוגיה של מוצרים הנראים כ'עור שני' ויוצרים את הקנבס המושלם, במקום לכסות אותו.


צילום יח"צ חו"ל


RE VIEW

טרנד זה, המתמקד בעיניים, מציג גישה חדשה לקלאסיקה של אייליינר ומסקרה.
ישנה חשיבות גדולה העונה להגדרת צורת העיניים ושילוב שני האלמנטים האלו יחד על מנת לעשות כן.
לאחר עונות רבות בהן נותרה המסקרה בתיק האיפור, ריסים עמוסים נראים כמו הדבר הנכון העונה. מסקרה תמיד מוסיפה נימת נשיות לכל מראה. כעת אפליקציה כבדה של חומר מהווה את העדכון הנחוץ לכאן ועכשיו (תצוגות קוסטום נסיונאל). החוק הוא – כאשר נראה לך כי את לובשת מספיק מסקרה, הוסיפי עוד 3 שכבות!
אנו רואים צורות שונות של אייליינר העונה כאשר הרעיון הוא תמיד לשחק עם הצורה ולהגדיל את העין ככל הניתן.
האיליינר יכול לחבק את העין צמוד לריסים (תצוגת אמיליו פוצ'י), לרחף בשקע העין או להיות אווירודינאמי (קרוליין פו, ג'אמבה), או להיות נון קונפורמיסטי ובעל אלמנט ארטיסטי וגראפי (אן דמולמיסטר, מאשה מה). הוא לא חייב להאריך את העין או ללכסן אותה בהכרח. להיפך, רב הצורות עוקבות אחרי הצורה הטבעית של העין ואלו קווים בעלי תנועה וכיוון. הליינר יכול להגמר בגבול הטבעי של העין מבלי להאריך (קייט ספייד) ומבלי לשנות את צורת העין אלא רק לחזק אותה.
טקסטורות בליינר נכונות גם העונה – בין אם זו צפיפות גבוהה של טקסטורת מאט-קטיפה או ליינר עליו מונחת צללית מבריקה היוצרת אינטראקציה עם האור (ז'אן פייר ברגנזה.)
לעיתים זהו לא יותר מקו דקיק החובק את קו הריסים וגורם להם להדמות מלאים יותר וסמיכים (אלברטה פרטי) או קו ליינר החבוי במראה אשר אינו מראה אייליינר מובהק (סלבטורה פרגאמו).
העונה, מיקרו-פיין ליינר בעל קו דקיק ובלתי נראה כמעט תופס מקום לצד קו הליינר הנוכח יותר.


צילום יח"צ חו"ל


ENLIGHTENED

איפור עכשווי הוא במידה רבה איפור העוסק בטקסטורות.
העונה עבדנו עם שיין, ברק, גלוס, קרם ועם גווני עור במטרה להביא שלמות וניקיון לפנים.
התהליך הוא של עבודה בשכבות, רבות לעיתים, אך תמיד דקות, של חומרים בעלי רמות ברק שונות ושקיפות על מנת להשיג את מה שאיפור עושה הכי טוב – לפתוח ולהאיר את תווי הפנים.
הרעיון של להאיר מבלי להצליל אשר ראינו כבר בעונה הקודמת, הוא כעת בוטח ונוכח יותר.
העתיד, אכן נראה שטוף אור.
אנו מביטים בפנים מושלמות מאוד, אך זוהי הרסה האמתית של שלמות – מטושטשת, בעלת שקיפות ורכה (פטר פילוטו, כריסטוף למייר).

 בפנים אלו נוכח הרעיון של הסרה או טשטוש של אלמנטים כמו גבות וריסים מן הפנים, על מנת להדגיש ולהעצים את השינוי אשר מביא עמו האור במבנה העצמות והשגת שלמות גדולה יותר.
(היידר אקרמן, איסיי מיאקה)

שימוש רב בגלוס נעשה על אזורים שונים בעור, אך לא על מנת להוסיף הצהרת גלאמור אלא על מנת להדגיש את שלמות ויפי העור (ורוניק ברנקינו, אקווילנו רימונדי). מעטים הדברים היפים יותר משכבה נדיבה של גלוס שקוף מעל שפתיים או עפעפיים ערומים.
החשיבה המודרנית הינה העצמת הפנים באמצעות מוצרים אשר אינם נראים עליהן ויצירת אימפקט בעזרת אור ושקיפויות בלבד. בתוך תהליך זה נעלמת ההצללה החומה מעמקי הלחיים ועם לכתה נותר העור טהור ונקי.
לא היתה זו עונה בה בלטו שפתיים חזקות, אם כי אלו, חביבות הנשים, אינן נסתרות לחלוטין מן העין. הדרך הנכונה ביותר ללבוש שפתיים חזקות כעת, היא כנגד עור עירום ומואר המסית את שימת הלב הבלעדית מן השפתיים ומשנה את מצב הרוח מסקסי לטהור יותר.
כך או כך – גלואו הוא כל הסיפור.


צילום יח"צ חו"ל

 FREE PARTY

יש העונה הרבה חופש, שמחה וקלילות בשימוש בצבע וחופש באפליקציה שלו.
דמייני פול מון פארטי בתאילנד או רייב לא חוקי בחיק הטבע. זוהי בחורה קולית והיפית המעבירה את הקיץ בחגיגות ופסטיבלים בין איביזה לקואצ'לה. ניו היפי, ניו בוהמיין שיק.
זוהי דרך חדשה ללבוש צבע ולייצר באמצעותו מראה קייצי.
פלטת הצבעים היא של ירוק מקציף, קורל, פנינה ורודה ולבנדר, כחול של ענני קיץ ועדיף עם קמצוץ גליטר מעל.
זהו מראה איפור דיסקו – ליום.
זהו איפור שהוא בבירור פאן. צבעוני ומאוד משוחרר וללא גבולות וצורות (כריסטיאן ויג'אנטס),בריכות של צבעי פסטל המתפרצים מן העור בגווני פסטל, טאי דאי או סטון-ווש.
כל צבע מוזרק בלבן על מנת ליצור צבע מציאותי אשר השמש עברה דרכו (מרקז אלמידה, סאלי לפויינט). התנאי היחידי בשימוש בצבע העונה – הוא חייב להיות מוצב כנד עור חשוף ורענן בכדי להיראות שייך לעכשיו. (הולי פולטון, דלפוזו)
גוונים חמים של אדומים וכתומים המכתימים את אזור הלחיים והשפתיים יוצרים מראה בריא וחיוני והשימוש בהם הוא טבעי ונותן תחושה של קייץ שטוף שמש וכמו כן נוכחים עדיין גוונים מטאלים (אלכסיס מבייה).
כטרנד אשר נולד מתוך תרבות הפסטיבלים, הוא עוסק בצבע אך מתמקד גם בטכניקה של טשטוש ופיזור.


צילום יח"צ חו"ל



NO MAKEUP

טרנד זה מתמקד בקבלת מושכלות ואסטרטגיות אשר יאפשרו לנו לייצר את הגרסה האמינה ביותר של הפנים שלנו. שוב אנו מוצאים את עצמנו חוקרים את האפקט של גלואו – זוהר אך ביתר התמקדות ספציפית על ההשפעה הנודעת לאור השמש על עורנו.
זהו איפור הנראה אמין ואמתי. העור הוא מוקד העניין  כאשר הסוד טמון בפרטים הקטנים, במעיין הסתכלות על העור מבעד לזכוכית מגדלת. עור בהיי דפינישן, או פיקסליזציה של העור.
בחירת המוצרים מתמקדת בלחויות ופריימרים יותר מאשר באיפור עצמו. (קלואה)
אנו חוקרים את ההשפעות שיש לשמש הקיץ על העור דרך לחי סמוקה מחום ונמשים  (פרין, סימון רוקה) במקום דרך שיזוף ברונזה מפורש. עור סמוק (דסיגואל) או מוזהב (בלמיין) מהווים את הגרסה החמימה יותר של ההארה מטרנד ENLIGHTENED.
אנו מביטים במפנים המקרינים בריאות ואמיתיות דרך שקיפות וחמימות ושילובי טקסטורות.

הפנים האלו, הנדמות ערומות מאיפור, הן למעשה מטופלות בכל פרט ופרט אך בשכבות דקות וכמויות מועטות. שימי לב – מציאות אינה עצלנות! כל פרט קטן של איפור נמצא על הפנים האלו, אלא שהטכניקה המוקפדת יוצרת מראה שברירי ועדין, רענן וטהור במקום פאואר ברונזינג וגלאם. (הוטון)


ועוד יותר מדהים היה לצאת בתחושה שכל אחת ואחת מאיתנו עם מעט מאמץ יכולה לממש את הטרנדים האלה ולהראות, טבעית, קלילה, כמו שנטע אמרה "להיות הגרסא המשודרגת של עצמה"


9 בפברואר 2015

קרליין CARELINE COLOR MATT




כשמדובר בקרליין יש שיגידו שאני משוחדת, זה לא היה קל, זה לקח לי זמן, אבל איך לא?  חברה ישראלית, המעלה על המדף איכות, באריזות משגעות ובמחירים הוגנים את רוב המוצרים שעד כה ניתן היה להשיג רק בחברות מתוצרת חו"ל. נותנת להם פייט ראוי, במובן התחרותי על צרכניות הביוטי. הן בטיפוח והן באיפור.
לעניינו היום: השפתונים שעוררו הייפ גדול ברשת - שפתון מאט באריזת גלוס - כמוכן גם אני מאוד הסתקרנתי והעברתי אותם בחינות שתיה, אכילה וזלילה.

אקדים ואומר שיש שישה גוונים בסדרה, ומלבד הבהיר שבהם ניוד, (20) ש "מוחק" את השפתיים כל 5 הגוונים האחרים, פיגמנטיים להפליא, יפים אחד אחד!



קרם הנמרח כמו גלוס, מעניק מראה מאט בשניות,. פורמולה מקבעת פיגמנטים חזקים לשעות ארוכות כך שניתן לאכול, לשתות ואפילו להתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע ללא תחושת יובש, כך דבר היצרן.

הפיגמנטים העזים נהדרים. האפליקטור נוח, מקל למשוח את השפתון הקרמי בלי לצאת מקו השפה, כך שלא הכרחי עפרון שפתיים לתיחום (קיצורי דרך זו אני זוכרות) - בצבעים עזים וחזקים זה צ'ופר. השפתון מאוד נעים על השפתיים מיד עם ההנחה ולא תרגישו יובש, אלא אם כן השפתיים שלכן יבשות מאוד מלכתחילה ואז כדאי לטפחן בבאלם יעודי מראש.

אני מצאתי שכדאי לחכות בסבלנות דקה אפילו שתיים, אי אז השפתון מתקבע, במראה מאט מלא ואין צל של סיכוי שיתפזר או ימרח. יתקבל שפתון דומיננטי, מראה של שפתון קרמי אטום ומלא שישאר לכן לשעות ארוכות. האריזה השקופה, בעלת המכסה השחור מאפשרת לראות את הגוון. עוד נקודת לזכות קרליין, השפתונים מדיעים באריזת שרינק לסטירליות, הניתנת להסרה בקלות רבה.



במבחן הקפה הוא עומד סופר יפה, לא יוותרו סימני צבע על הספל, אפשר לשדך גם עוגיה.  גם כריך קל של צהריים, וכוס שתיה לא יוכלו לו, השפתון נצמד יפה לשפתיים ולא מרפה.


אולם באם תבחרו בארוחה שמצריכה הרבה נגיסה ולעיסה, זלילה של נשנושים רבים או ארוחה עתירת שומן, אזי פנים השפתיים ידהה ואף ימחק ותישארנה עם רוב שטח השפתיים מלאות וקו דק של פנים השפתיים מחוק.  הקסם הוא שלא צריך להסיר ולמרוח מהתחלה. מריחה קלה תשלים את קו פנים השפתיים החסר ושוב יהיה עליכן שפתון מושלם וזה לא דבר שנתקלתי בו בשפתונים אחרים. אגב, היה כיף לגלות שבנשיקה הוא עומד בגבורה ;) לא זז אפילו טיפה!


6 גוונים: ניוד (20) , לבנדר (21) ורוד פוקסיה/סגול (22) כתום עז (23) אדום רענן (24) אדום עז (25)




אני התאהבתי בגוון 22, נדיר, מחמיא ומאיר את הפנים, לא יוצא מהתיק. עבורי 22 ו 24 האדום הם חוד החנית של החבורה.  אשר להסרה, מצאתי שהיא קלה: מסיר יעודי לאיפור עמיד יעשה את העבודה. אני משתמשת בדו פאזי הורוד, של קרליין גם הוא.

שורה תחתונה - אני תקווה שזו תחילתה של סדרה ובהמשך לשישה הראשונים קרליין תייצר לנו עוד גוונים.

את השפתונים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים במחיר מלא של 130 שקלים.
קרליין נדיבה ומפנקת במבצעים תכופים כגון 1+1 או 40%, אני מצאתי אותם ב 60 שקלים האחד.


ואתן חובבות שפתוני מאט? שתפו









7 בפברואר 2015

ׁ(כל) מה שרציתם לדעת על סרט הקולנוע "חמישים גוונים של אפור"וגם על הקולקציה המשותפת עם OPI




יש לי גילוי נאות: "לא קראתי את הספר", או יותר נכון בשל לחץ חברתי וחברה שהביאה לי אותו והכריחה!!! אותי התחלתי לקרוא ובשלב בו הוא "עבר במקרה" בסביבה והגיע אל מקום העבודה שלה לקנות חבל ;) נשברתי, רומן רומנטי נו מה חדש?. אודה ולא אבוש שרבות מחברותי הפטירו בזלזול שאני סתם סנובית ספרים ושאני לא יודעת מה אני מפסידה.



ואז הגיע הקולקציה של OPI שזה לגמרי "2 ציפורים במכה אחת" גם לראות את הספר הראשון מהטרילוגיה באולם הקולנוע שכידוע לכם זה תחביב משפחתי וגם להתענג על קולקציה יפיפיה של אפורים עם אדום אחד רומנטי של מותג הלקים של OPI - אני שם!  אגב, הפעם יותר מתמיד, שמות נפלאים נתנה בהם OPI.


הסרט יעלה השבוע בחמישי - 12/2/15, כן כן אנחנו מקדימים את ארה"ב (שם יעלה בולנטיינס דיי) ויש לקראתו מבצע ברשת הקוסמטיקה  APRIL  בכל רכישת לק מקולקציית "חמישים גוונים של אפור" - מקבלים מתנה כרטיס כניסה אחד לסרט (עד גמר המלאי). כל אוהבת לקים, שמעריכה את המותג ואיכויותיו תתלהב שהרי זה מבצע מעולה שמוריד את עלותו של הלק לפחות מחצי, הללויה.

ברשת יס פלאנט ערכו מכירה מוקדמת בקופות הקולנוע ב 28/1/15 מה שהביא  למכירת כ -  600 כרטיסים וזה מדהים כי הקונות (ברובן, יש גם קונים) טרחו והגיעו לקולנוע כדי לשריין לעצמם כרטיסים מראש. החל מ 29/115 נפתחה המכירה גם באתר האינטרנט.



מכל קולקצית איפור/לקים בד"כ אני מלקטת את היפים ביותר עבורי. הפעם לטעמי - שישיה מושלמת ובהחלט כדאי לשקול קניית קולקציית המיני המאגדת בתוכה את כל הגוונים.





Romantically Involved  בהשראת הרומנטיקה של ולנטיינס דיי קישטו ב OPI את האפור בלק אדום יפה שבא לי טוב בעיניים וגם על הציפרניים, שכבה ראשונה סבירה, שניה כתמיד משלימה, כבר דיברתי רבות בשבחה של המברשת הנהדרת של OPI שבשלה אני משוחדת מכל מותג שמתחיל עם מברשת עבה. עמידות של ארבעה ימים עד לצ'יפון, ברק משגע ותחושה רומנטית בלב.



 Dark Side of the Mood פעם הייתי אומרת שהשם מתאים בדיוק למצב הרוח שלי כשהייתי נוגה משהו ומרחתי אפור,  לקים בגוונים אפורים למדתי לאהוב בשנים האחרונות, הרבה בזכות הבלוגיספירה והפורומים ולא פחות בזכות היורשת. מריחה ראשונה לא חידשה משהו שאני לא מכירה, אבל אז יצאתי החוצה לשמש והלק הפך אפור/כחול/שחור, כמו השמיים בלילה חורפי, התאהבתי. העמידות אינסופית, הורדתי אותו רק כי רציתי לשנות. שתי שכבות כתמיד. עכשיו אני ממש סקרנית לדגום גם את הגוןן האפור הבהיר יותר שאני מתרשמת שהוא היפה בקולקציה Embrace The Gray.





קצת עובדות יבשות: רב המכר המצליח עליו מבוסס הסרט, מכר למעלה מ 100 מליון עותקים, הטריילר לסרט שפורסם לאחרונה, רשם למעלה מ 100 מליון צפיות וזו לגמרי סנסציה, תוכלו לראותו בקישור מעלה. אשר לתוכן, מי שקראה כבר יודעת, ומי שכמוני טרם, גילית שמרתק יותר להגיע ללא הכנה...



אמנם עם הלקים לסקירה קיבלתי זוג כרטיסים אך ללא ספק הייתי הולכת לסרט, גם בשביל סקירה בבלוג, גם מהסקרנות וגם כי זה לגמרי שווה -  תקציר  מוסרט של הספר כשעל ציפורני מתנוסס לו כמובן אחד משישית הלקים מהקולקציה היפיפיה של OPI "חמישים גוונים של אפור" :)

ואתן? חובבות הספר? יש לכן לק אהוב מהקולקציה? שתפו




5 בפברואר 2015

"עלייתה של ג'ופיטר" - סרט






מילה קוניס שעולה גם בסולם הכוכבות בהוליבוד, יחד עם צ'אנינג טאטום שבעיני הוא חתיך על שגם הקריירה שולה בכיוון עליה כל הזמן, , מככבים בסרט מדע בדיוני חדש, שאם אתם שואלים אותי גם חובבי אפקטים ויזואליים מרהיבים מתובלים ברומנטיקה ילדותית שאינם חסידים משובעים של סרטי מדע בדיוני (כמוני למשל)  יוכלו להנות מהם, כן גם הילדים שבהם.



יוצרי טרילוגיית "מטריקס" יצרו סרט כייפי, קליל, שלא לוקח את עצמו ברצינות מידי, חיפשתם בידור? קיבלתם ובמנות גדושות. חלליות, מרדפים בחלל ובכדור הארץ, סרט פעולה בדיוני ובו דמויות חייזר חמודות ועלילה מופרכת שלפעמים התקשתי לעקוב אחריה, עד שקלטתי שזה בעצם העניין אין בו כלכך עלילה רק מסגרת, אפקטים, ממש מסע ויזואלי בין כוכבים.



ג'ופיטר הלו היא מילה קוניס המנקה בתים למחייתה יחד עם משפחתה, מחכה למשהו שיגאל אותה מהשעמום והוא מגיע, בצורת החייזר הטוב אותה משחק צ'אנינג טאטום שמציל אותה מחייזרים הרודפים אחריה בחלל וגם על כדור הארץ, כמובן שהיא חכמה להפליא, אדישה ולא מפחדת בכלל ;) ולכן אני חושבת שנהניתי מהסרט - פנטזיה במיטבה כי הכל היה בנונשלנטיות כזו שאי אפשר לעצור את הנשימה או לפחד ומצד שני לא הרגשתי וכבר נגמרה ההרפתקאה. זה סודם של סרטים מוצלחים, קצת מבעס כשהם נגמרים ולא משנה מה יהיה הסוף.



בעיני זהו סרט לכל המשפחה, לא ילדים ממש קטנים אולי מגילאי 8-10 ומעלה, משעשע ומהנה. כזה מדע בדיוני אני יכולה לראות בלי להרגיש שלא הבנתי או לא פיענחתי, פשוט נהניתי 



החל מ 5/2/15 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ



*התמונות באדיבות גלובוס גרופ












1 בפברואר 2015

TO GO




קולקציית קפסולה ל TO GO בעיצובה של עדי הימלבלוי




לפתחה של שנת 2015 השיקו במותג ההנעלה TO GO קולקציה קפסולה קטנה אך מדוייקת במהדורה מוגבלת, בעיצובה של פרזנטורית הרשת עדי הימלבלוי.



עדי דוגמנית ושחקנית היא מתוקה אמיתית' עכשיו נוסף לתאריה גם מעצבת שכן זו כבר הקולקציה השניה בעיצובה במסגרת הרשת.







מיד בהיכנסי לחנות, העיניים נשאבו על עבר הקולקציה המקסימה. בסקשן הנשים תמצאנה נעלי עקב, מגפיים יפיפיים מעל הברך, נעלי אוקספורד והכי טרנדי שיש עכשיו במגזינים ובחנויות - מוקסינים ונעליים גם פרחוניות במידות 36-41





לילדות תמצאנה בקולקציה נעליים ומגפיים מדוגמות ומעוטרות כוכבים במידות 28-35.

סוף עונה 20 שקלים לארנק נוח, תאי אכסון רבים ודוגמא יפיפיה - 20 שקלים

ההשקה בחנות המרשימה בצומת עזריאלי,  ובה מגוון עצום של נעליים, שטוחות, גבהים שונים של עקב, פלדיום ומגפיים יפייפיות. עוד תמצאו צעיפים, נעלי בית, גרביים ותיקים במחירים ממש שווים - כל המוצרים אינם עשויים מעור. 


יצא לי להיות פעמיים בטווח של חודש בחנות. חייבת לציין את השירות המעולה והאדיב של כל העובדים בחנות ברחוב בגין 128 אם בחיפוש מידה או דגם, אם ביכולת התאמה והצעת דגמים דומים למה שלא נמצא במידה או צבע. והכי בסבלנות הרבה עד שנמצא האחד המיוחל.


שיתפתי את היורשת בהתלהבותי הרבה, מה שכמובן הביא אותה לביקור בחנות ישר אל מול המגף הגבוה בקולקציה של עדי - מוצלח וטרנדי, לבסוף יצאה עם נעל שחיפשה כמותה זה זמן רב, לי היא מזכירה קצת במראה ובגוון מעיל טרנץ' של ברברי ;)  דגם מעוצב עם סוליה תומכת ונוחה. הנעל התגלתה כל כך נוחה שהיא סיפרה לי בחיוך שהיא "בוחרת את האאוטפיטים לאחרונה כך שיתאימו לנעל" 

אנקדוטה קטנה: היתה לי דעה קדומה חיובית על המותג שכן יש לי דודה עשירה שלא חוסכת מעצמה כל דבר שבא לה. כל הארון הנעליים שלה מסנדל ועד מגף של TO GO, היא מספרת שהן "כל כך נוחות לה וממש נותנות תמורה מלאה להוצאה"




מה שמביא אותי להיזכר במבצעים בחנות. המחירים מלכתחילה לא יקרים, אולם יש ברשת מבצעים כל הזמן כך שלא סביר שתצאו רק עם זוג אחד אף פעם. לדוגמא: 1+1, או שני זוגות נעלי בלרינה ב 100 שקלים, תיק ערב החל מ 50 שקלים וכדומה

יש גם קולקציה לגברים אבל זה כבר לפוסט אחר :)

70 סניפים ברשת, עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר החברה פה